Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ساخت کانکس و عوامل تاثیر گذار در قیمت

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش مهندسی معماری
Konu Başlığı ساخت کانکس و عوامل تاثیر گذار در قیمت
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :





در این سبک ابتدا باید از نظر مصرف کننده کانکس مطلع و مطمئن شوید، یعنی ابعاد و اندازه و امکانات مورد نیاز را بصورت نقشه و نامه به امضا مصرف کننده برسانید تا بتوانید برای ساخت این نوع کانکس برنامه ریزی و خرید مواد اولیه داشته باشید و سپس بعد از بررسی ابعاد ، نوع مصالح اولیه اصلی را مشخص نمائید ، مثلا اگر کانکس مورد ساخت از طول بالای شش متر برخوردار باشد باید شاسی قوی تری داشته باشد و نیز تعداد قلاب های سقف بیشتر شود و ضخامت قلابها نیز اضافه شود.
پس از تعیین مواد اولیه مصرفی و جمع آوری آنها وارد مرحله ساخت اسکلت می شویم، برای این کار ابتدا دو شاخه تیر آهن به عنوان شاسی با هم موازی می کنیم ، فاصله بین آنها را 120 الی 150 تنظیم می نمائیم و سپس هر دو سر تیرآهن ها را با هم تراز می کنیم، به گونه ای که هر چهار نقطه مورد تراز با همدیگر در یک تراز باشند و سپس قید هایی را جهت ثابت نگه داشتن این تراز در درون دل دو تیر آهن با فاصله های 200 سانتی متری جوش می دهیم و سپس پروفیلهای 40*40 کف را با فواصل 55 سانتی متر بر روی تیر آهن ها میچینیم و اولین و آخرین پروفیل را توسط جوش متصل می نمائیم و بعد از آن دو عدد پروفیل 40*40 به طول کانکس در راستای قید های کف جوش داده می شود و پس از ساخت کف ساخت سقف صورت می پذیرد، و سپس دیواره ها ساخته می شود و بعد از آن زمان نصب شش قطعه می باشد، یعنی کف، سقف و چهار طرف دیواره ها ، بعد از آن کار وارد مرحله ضد زنگ می شود و پس از آن نمای خارجی توسط پیچ و پرچ نصب می شود و بعد از آن نصب عایق ها صورت می پذیرد و بعد نصب نمای داخلی و نصب درب و پنجره ها صورت می پذیرد و سپس کفپوش کف نصب می گردد و بعد از آن تاسیسات نصب می شود، مانند برق کشی و لوله کشی و . . . در صورت نیاز نمای خارجی رنگ آمیزی و تمیز می شود سپس آماده بارگیری می شود.
- کانکس معمولی یا همان فلزی که از قدیمی ترین سبک های ساخت کانکس می باشد، در این نوع کانکس شما ظاهری فلزی و درب و پنجره های معمولی آلومینیومی مشاهده می نمائید و در اغلب اوقات سقف آنها به صورت دو طرف شیب دیده می شود.
2- نوع دوم کانکس ساندویچ پانلی می باشد که این نوع کانکس با مواد اولیه مدرن تری نسبت به نوع معمولی تهیه می شود و شما ظاهر آن را به صورت فلزی و یکنواخت و بدون پیچ و پرچ در بدنه ملاحظه می نمایید و در اغلب اوقات سقف آن بصورت یک طرف شیب و یا مسطح دیده می شود.
3- کانکس های نوع bts و تاسیساتی ، این نوع کانکس ها بیشتر جنبه صنعتی و تاسیساتی دارند و ظاهری بسیار متفاوت از نوع های دیگر دارند، یکی از تفاوت های آن این است که کف کانکس دریچه هایی باز جهت عبور کابل و تاسیسات وجود دارد و در اغلب اوقات دارای درب ورودی ضد آب هستند.
4- نوع کانکس سردخانه ای یا کانکس با عایق تزریقی این نوع کانکس ها جهت استفاده در صنایع و مواردی که نیاز به کنترل دما می باشد استفاده می شود، مانند سردخانه های پشت ماشین ها و سردخانه ها و گرم خانه های صنعتی و بهداشتی که اغلب آنها دارای تاسیسات سرمایشی و یا گرمایشی خاص می باشند.
5- نوع کانکس اجرا در محل، این نوع کانکس برای مواردی استفاده می شود که یا از نظر مساحتی غیر قابل حمل می باشند و یا محل نصب صعب العبور می باشد.
کانکس یک سازه قابل حمل است و وجه بسیار متمایزی با یک بنای سنتی را دارد و عموماً در مکان هایی که قابلیت ساخت وساز را ندارند و یا به صورت موقت میباشد قابل بهره برداری می باشد ولی این نکته قابل اهمیت است که ویلای پیش ساخته با کانکس بسیار متفاوت است چه از نظر سازه و شکل ظاهری و مواد مصرفی و چه از نظر امکانات رفاهی
مواد اولیه به کار رفته در کانکس ها عموماً فلزی است که اغلب استراکچر و شاسی را تشکیل میدهد .پوشش های دیوارهای پیرامونی و سقف متفاوت است (ورق های گالوانیزه یا ساندویچ پانل) و عایق های صوتی حرارتی متفاوتی در این دو ساخت وجود دارد بهجهت زیبایی نمای داخلی از pvc استفاده میگردد.
کانکس ها به دلیل داشتن مزیت های ذیل نسبت به ساختمانهای سنتی به صرفه می باشند.
قابلیت فروش مجدد و یا استفاده در سایر پروژه ها
مقاومت بسیار زیاد در مقابل زلزله
نصب سریع و آسان
قابل حمل و نقل به نقاط صعب العبور
شاید برای شما نیز اتفاق بیفتد که بپرسید قیمت کانکس چند است؟
یا سوال هایی از این قبیل که چرا این کانکس بالاتر از کانکس دیگر است؟ چرا کانکس این شرکت ارزان تر از شرکت دیگر است؟ چرا ... چرا؟؟؟
چراهای مختلفی در هنگام خرید کانکس در ذهن شما به وجود خواهد آمد که بسیاری از سوالهای شما را در این مقاله پاسخ خواهم داد.
در ابتدای بحث آیا شما نیز اعتقاد به این موضوع دارید که " هیچ ارزانی بی حکمت نیست؟ " ؟؟
شاید در ذهن همه شما این مساله به صورت کامل حک شده باشد. قیمت کانکس نیز از این قائده مستثنی نیست.
در این مرحله عوامل تاثیر گذار در قیمت کانکس را برایتان معرفی خواهم کرد.
از جمله مواردی که بسیار در قیمت کانکس تاثیر گذار است میتوان استراکچر کف / شاسی کانکس / تیرآهن استفاده شده در کانکس را نام بود، شرکت هایی که به راحتی کانکس هایی با کمترین قیمت ارائه میدهند آیا به شما این تضمین را خواهند داد که کانکسی که ارائه میدهند از پروفیل های سنگین و مقاومی ساخته شده است؟؟؟
مورد بعدی تخته کف کانکس می باشد، همین سوال نیز راجع به تخته کف کانکس مطرح می شود....
کمی تامل ... کمی فکر.... و همچنین موارد متعددی مانند ضخامت ورق بدنه کانکس، عایق کانکس، دیوارپوش کانکس، کفپوش کانکس، حتی شیرالاتی که در کانکس مورد استفاده قرار میگیرد، کلید پریزها و حتی لامپ ها و روشنایی هایی که در کانکس نصب می شود....
فقط کمی فکر .... درب و پنجره کانکس ، و در پایان طرحی که برای سقف و نمای بیرونی کانکس ارائه می شود ... تمام این موارد در اختلاف کانکس تاثیر گذار است.بنابراین توجه داشته باشید در هنگام خرید
کانکس
موارد فوق را با دقت بررسی نموده و نیز انتخابی درست داشته باشید...کیفیت متریال و سنگینی سازه یکی از مهمترین عواملی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید...
شاسی کف کانکس و نوع عایق و .. در قیمت کانکس تاثیر گزار می باشند ، قیمت کانکس در شرکت کانکس مدرن نیز به همین سبک و روش می باشد و متریال های مختلف و گسترده در قیمت کانکس نیز تاثیرگزار می باشند . همچنین قیمت کانکس شرکت کانکس مدرن ۲۰% زیر قیمت کانکس های موجود در بازار کانکس می باشد و میتوان کانکس های شرکت کانکس مدرن را با دیگر شرکت ها + قیمت آنها نیز مقایسه کرد که در مقالات بعدی در رابطه با قیمت کانکس بیشتر به آنها خواهیم پرداخت . منتظر خبر نامه های بعدی ما باشید .
با دورد فراوان به خوانندگان گرامی این خبر نامه همانند خبر نامه پیشین این شرکت نوشته های بیشتر در مورد قیمت کانکس در گزیده خوانندگان گرامی قرار خواهد داد.پیرو نوشته های پیشینمان در مورد قیمت کانکس و چرایی پایین بودن قیمت کانکس توسط بعضی از تولید کنندگان و کانکس های ویلایی و در کل خانه های پیش ساخته این مهم می تواند باشد که گروهی از مدیران این رشته کاری با توجه به هدفی که تععین نموده اند می دانند در صورت تولید کانکس به صورت انبوه به طورحتم قیمت کانکس افت خواهد نمود.
کانکس مدرن با توجه به درخواست های فراوان و زیاد خود و با توجه به سطح خرید خریداران گرامی به این مهم رسیده است در صورت تولید انبوه وخرید مواد خام تولید به صورت یکجا ( زیاد )و نقدی به میزان ۵ تا ۱۰ درصد در کاهش قیمت کانکس به طور یک راست اثر می گذارد و به همین صورت در موارد دیگر همانند تولید انبوه با توجه به هزینه ثابت تعداد کارگر ها و موارد دیگر که با زگو نمودن آن موجب اتلاف وقت خواهد نمود به میزان ۸ تا ۱۲ در صد کاهش در قیمت تولید خواهد گردید.کانکس مدرن در پایان می توان محاسبه نمود که با رعایت موارد بالا می توان بین ۱۳ تا ۲۲ درصد در کل قیمت کانکس را نسبت به سایر تولید کنندگان کاهش داد تا با فروش زیاد به سود بیشتری با تعداد خریداران بیشتری روبروگشت وقیمت کانکس منصفانه تر عرضه گردد .
 
بالا پایین