Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کتاب تبلیغات فرهنگی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانلود کتاب
Konu Başlığı کتاب تبلیغات فرهنگی
نویسنده موضوع !!!OMID!!!
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan !!!OMID!!!

!!!OMID!!!

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
2,090
پسندها
526
امتیازها
0
محل سکونت
کرمانشاه
تخصص
مهندس عمران
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

زبان: فارسی
نویسنده: محمدرضا رستمی - وحید حائری
نوع فایل: PDF
تعداد صفحات: 10
ناشر: ای ار پی دی اف
حجم کتاب: 1.52 مگابایت
توضیحات
تبلیغات فرهنگی شاخه‌ای از بازاریابی اجتماعی است که در پی ایجاد تغییر رفتار اجتماعی است. تغییر نگرش و عادات و باورهای جامعه و تغییر در رفتارهای آنها جز برنامه‌های تبلیغات فرهنگی است. مثلا مردم می‌خواهند یارانه بگیرند و دولت می‌خواهد آنها را قانع کند که از گرفتن یارانه انصراف دهند. این مساله یک تغییر رفتار اجتماعی است که با کمپین تبلیغات فرهنگی قابل دسترسی است. در این ای-بوک به اصول و شاخص‌های تبلیغات فرهنگی موثر و درست پردخته‌ایم.



 
بالا پایین