Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سگی که خودش به بازار رفته و غذا می خرد

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دیدنی و شنیدنی
Konu Başlığı سگی که خودش به بازار رفته و غذا می خرد
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]او هر روز با کسب درامد خودش غذا تهیه می‌کند. این سگ می‌داند که در ازای پول غذا به او داده می‌شود و این را هم یاد گرفته که هرچه قدر پول[/h] سگ چینی با درامد خودش خرید می‌کند!
اگر فکر می‌کنید سگ کارآگاه سریال تلویزیونی که "رکس "نام داشت و در عملیات پلیسی شرکت می‌کرد تنها سگ باهوشی است که قادر به انجام کارهای جورواجور بوده باید درباره‌ی این سگ چینی بخوانید. یک سگ چینی باهوش حالا مستقل هم شده است. این سگ که ظاهر قشنگی هم دارد یاد گرفته که جلوی رهگذران را بگیرد و سپس با انجام حرکت‌هایی جالب، لوس کردن خودش و جلب کردن توجه عابران از آنهاپول بگیرد. در واقع این سگ رقاصی می‌کند. رقص شغل او محسوب می‌شود و ناز و عشوه در آوردن را به خوبی می‌داند و این طوری پولبه‌دست آورده، سپس فوراً به مغازه می‌رود و برای خودش غذای مورد علاقه‌اش را می‌خرد. الان حدود شش سال است که صاحب مغازه به او غذا نداده است.
او هر روز با کسب درامد خودش غذا تهیه می‌کند. این سگ می‌داند که در ازای پول غذا به او داده می‌شود و این را هم یاد گرفته که هرچه قدر پول بدهد همان قدر غذا می‌تواند بخورد. الان این سگ به یکی از مشتریان معمولی مغازه داران تبدیل شده است. در هر حال او تا زمانی که بتواند همچنان جلب نظر کرده و با شیرین کاری‌هایش پول به‌دست آورد هرگز گرسنه نخواهد ماند. در بین حیوانات خانگی سگ‌ها باهوش‌ترین آنها هستند و خیلی سریع هر آنچه را که به آنها بیاموزید یاد می‌گیرند.
اگر شما یک سگ دارید تلاشتان را برای آموزش او شروع کنید، شاید توانستید کاری کنید که او هم روی پای خودش بیا ستد و پول درآورد.بخصوص اگر سگ شما نگهبان گله است، این نوع سگ‌ها هوش بیشتری از خود نشان می‌دهند. البته این حیوان چینی خودش دست به کارشده بوده است.


سگی که خودش به بازار رفته و غذا می خرد سگی که خودش به بازار رفته و غذا می خرد سگی که خودش به بازار رفته و غذا می خرد سگی که خودش به بازار رفته و غذا می خرد

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: kaboos
بالا پایین