Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عرضه«صبحانه سالم ریحون» در ایستگاه مترو

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش متفرقه انجمن عکس و گرافیک
Konu Başlığı عرضه«صبحانه سالم ریحون» در ایستگاه مترو
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

«صبحانه سالم ریحون» به همت معلولان و زنان بدسرپرست با همکاری شهرداری در ۲۵ ایستگاه‌ متروی تهران بین ساعت شش تا ۱۰ صبح عرضه می‌شود.



به گزارش
افکارخبر
، معصومه فراهانی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل موسسه نیکوکاری "رعد الغدیر" در رابطه با این طرح اظهار کرد: در راستای طرح کوثر شهرداری تهران که به اشتغال و توانمندسازی زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست می‌پردازد، با موسسه نیکوکاری رعد الغدیر که به طور مشخص در حوزه معلولان فعال است، همکاری کرده و مرکز کارآفرینی و حرفه آموزی کوثر را در محله ۱۳ آبان شهرری با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ تهران برای اشتغال زنان بی‌سرپرست، بدسرپرست و معلول راه‌اندازی کرده است.

فراهانی در ادامه ضمن بیان اینکه این مرکز در حال حاضر در پنج فاز اجرایی در حوزه اشتغال گروه‌های هدف خود فعالیت می‌کند، گفت: صبحانه سالم «ریحون» یکی از واحدهای این مرکز است. در این واحد پنج تا شش زن سرپرست خانوار برای تولید و بسته بندی، ۲۵ معلول جسمی حرکتی به عنوان فروشنده، پنج نفر عامل توزیع کننده محصول در ایستگاه‌های مترو مشغول فعالیت هستند.

وی در ادامه ضمن اشاره به رایزنی‌های رعد الغدیر با شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: زمانی با شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه رایزنی‌هایی داشتیم و به آنها گفتیم که اگر یک متر فضای رایگان را در ایستگاه‌های مترو به ما اختصاص دهند، می‌توانیم در همان یک متر یک معلول را مشغول به کار کنیم.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل موسسه نیکوکاری رعد الغدیر ادامه داد: این طرح پس از موافقت شهرداری و مترو به طور آزمایشی در چهار ایستگاه بهشتی، صادقیه، امام خمینی(ره) و دفتر مرکزی شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه اجرا شد.

فراهانی ضمن اشاره به اجرای موفق این طرح در بازارچه خیریه زیرگذر مترو ولیعصر (عج) که به عنوان اولین بازارچه خیریه شبکه همیاری برگزار شد، گفت: در زمان برگزاری بازارچه زیرگذر مترو ولیعصر(عج) هر روز صبح به تمامی عوامل شرکت‌کننده در غرفه‌ها صبحانه رایگان ارائه و برای رهگذران مترو نیز این صبحانه‌ها به فروش گذاشته شد و پس از آن زمانی که مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه متوجه این استقبال شد، این طرح توسعه یافت و در حال حاضر در ۲۵ ایستگاه مترو صبحانه سالم ریحون عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: ایستگاه‌های تجریش، میرداماد، بهشتی، ولیعصر، انقلاب، تهرانپارس، علم و صنعت، دروازه شمیران، دروازه دولت، امام خمینی (ره)، مولوی، ترمینال جنوب، شهرری، شهدا، بهارستان، نواب صفوی، آزادی، صادقیه، نیروی هوایی، ارم سبز، طرشت و گلشهر در حال حاضر دارای غرفه های صبحانه سالم ریحون هستند.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل موسسه نیکوکاری رعد الغدیر در رابطه با قیمت و محتوای بسته‌های صبحانه سالم ریحون نیز تشریح کرد: قیمت این صبحانه‌ها از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان است و در سه بسته متفاوت عرضه می‌شود.

فراهانی در خصوص محتوای این بسته‌ها گفت: بسته اول شامل نان و پنیر و خیار و گوجه، بسته دوم نان و کره و عسل و بیسکوییت، بسته سوم نیز شامل نان، پنیر، سبزی و گردو است.

وی در ارتباط با تازگی محصولات این بسته‌ها نیز گفت: تمام بسته‌بندی‌ها شب قبل صورت گرفته و در واقع ۱۰ شب تمامی پکیج‌ها آماده، صبح‌ها ساعت ۴:۳۰ در مبادی خاص توزیع و از شش صبح تا ۱۰ صبح برای فروش در ایستگاه‌ها عرضه می‌شود.

مدیر روابط عمومی و بین الملل موسسه نیکوکاری رعد الغدیر ادامه داد: صبحانه سالم "ریحون" طرح مشترکی میان رعد الغدیر و معاونت فنی و اجتماعی شهرداری تهران است و در واقع این معاونت در راستای تعهد اجتماعی خود که حمایت و کارآفرینی، ایجاد اشتغال معلولین است آن را اجرا و در صورتی که این طرح به خوبی پیش برود و با استقبال مواجه شود امکان واگذاری سایر ایستگاه‌های مترو برای اشتغال بیشتر معلولین فراهم خواهد شد.

فراهانی در خصوص میزان استقبال مردم نیز گفت: در حال حاضر استقبال نسبتا خوبی از این غرفه‌ها شده است اما توقع ما از استقبال‌های مردمی بیش از این است و امیدواریم با بررسی‌ها و اطلاع رسانی‌های درست این استقبال روز به روز افزایش یابد.

وی در پایان به تاثیر اطلاع‌رسانی این طرح از طریق برنامه خندوانه اشاره کرد و گفت: پس از اطلاع‌رسانی این طرح از طریق برنامه خندوانه مردم استقبال بیشتری از صبحانه سالم ریحون داشتند زیرا معتقدند زمانی که معلولی با وجود محدودیت‌های جسمی فراوان از ساعت چهار صبح به سر کار می‌رود و برای خود درآمدزایی می‌کند در حالی که افراد سالم گاهی تا ۱۲ ظهر می‌خوابند، اقدام بسیار ارزشی است که باید از آن حمایت بیشتری شود.
 
بالا پایین