Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونه فایل apk اپلیکیشن‌‎‌ها را از گوگل پلی دانلود کنیم؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اندروید
Konu Başlığı چگونه فایل apk اپلیکیشن‌‎‌ها را از گوگل پلی دانلود کنیم؟
نویسنده موضوع Pejman
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Pejman

Pejman

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 16, 2013
ارسالی‌ها
146
پسندها
81
امتیازها
0
محل سکونت
تهـــــــــــــــرآن بزرگـــــــــــــــــــــ...
تخصص
موبایل ، کامپیوتر
دل نوشته
دوستم بدار , شاید که فردایی نباشد
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

اگر از فروشگاه گوگل پلی برای نصب اپلیکیشن‌های اندروید استفاده می‌کنید، حتما می‌دانید که گوگل پلی اپلیکیشن‌های اندروید را مستقیما روی گوشی شما نصب می‌کند و فایل APK آنها را در اختیار شما نمی‌گذارد. در اختیار داشتن فایل APK اپلیکیشن‌ها مزایای خاص خود را دارد، مثلا می‌توان تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها را به‌سرعت روی گوشی نصب کرد یا فایل آن را با دوستان به اشتراک گذاشت. همچنین اگر دسترسی شما به اینترنت قطع باشد، امکان ورود به گوگل پلی برایتان میسر نخواهد بود، اما با داشتن فایل APK اپلیکیشن‌ها قادرید بدون نیاز به اینترنت برنامه یا بازی موردنظر خود را، هر چند بار که می‌خواهید، روی گوشی‌تان نصب کنید.
برای دانلود فایل APK از گوگل پلی دو راه وجود دارد: یکی از طریق نصب اکستنشن کروم یا فایرفاکس و دیگری از طریق وب‌سایت‌هایی که برای این کار ساخته شده‌اند.




استفاده از اکستنشن APK Downloader، با اینکه روش طولانی‌تری است، این مزیت را در اختیار ما می‌گذارد که علاوه بر دانلود اپ‌های رایگان اجازه دانلود اپلیکیشن‌هایی را داشته باشیم که قبلا خریداری کرده‌ایم.
برای شروع اکستنشن APK Downloader را روی مرورگر فایرفاکس یا کروم خود نصب کنید. در مرحله بعد با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر رو‌به‌رو می‌شوید که در کادر Email باید آدرس ایمیل اکانت گوگل ثبت‌شده در گوشی و در قسمت Password رمز عبور آدرس جی‌میل خود را وارد کنید.

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل واردشده در این قسمت همان باشد که در گوشی شما ثبت شده است. همچنین APK Downloader از ورود دو مرحله‌ای پشتیبانی نمی‌کند، پس اگر این گزینه روی اکانت گوگل شما فعال است، باید آن را غیرفعال کنید.

در سومین کادر لازم است Device ID گوشی‌تان را وارد کنید. برای پیدا کردن Device ID می‌توانید از اپلیکیشی به همین نام استفاده نمایید.

پس از تکمیل هر سه کادر، دکمه Login را بزنید و به صفحه اینترنتی اپلیکیشن موردنظرتان در گوگل پلی وارد شوید. خواهید دید که علاوه بر دکمه Install یا Buy یک دکمه دیگر به نام Download APK نیز اضافه شده است که با کلیک روی آن، فایل APK روی کامپیوتر دانلود خواهد شد.




استفاده از این روش بسیار کوتاه‌تر است، اما به شما اجازه دانلود اپلیکیشن‌های پولی از پیش خریداری‌شده را نمی‌دهد. در این روش لازم است به سایت Evozi's APK Downloader بروید و آدرس صفحه اپلیکیشن موردنظر خود را از مرورگر کپی و در کادر مربوطه وارد کنید.
با زدن کمه آبی رنگ، این سایت فایل APK را از گوگل پلی برایتان دانلود می‌کند و شما باید با زدن دکمه سبز رنگ آن را روی کامپیوتر ذخیره کنید.


برای نصب فایل‌های APK دانلودشده روی دستگاه اندرویدی خود ابتدا به قسمت Security در منوی Settings مراجعه کنید و گزینه Unknown Source را فعال نمایید.
حالا فایل APK موردنظر را از طریق کابل یا بلوتوث به گوشی‌تان منتقل کنید و توسط یک اپلیکیشن مدیریت فایل مثل Solid Explorer آن را اجرا و نصب کنید.
 
بالا پایین