Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آموزش تصویری ساخت آویز تزیینی با پارچه

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش هنر
Konu Başlığı آموزش تصویری ساخت آویز تزیینی با پارچه
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

موزش تصویری ساخت آویز تزیینی با پارچه



برای ساخت این نوع کاردستی با پارچه شما میتونید از تکه پارچه هایی که توی خونه دارید و یا لباس های قدیمی که دیگه براتون کاربردی نداره استفاده کنید، علاوه بر پارچه دو تکه کارتن هم لازم دارید. برای شروع ساخت کاردستی پارچه ها رو برش بزنید. عرض پارچه حدود دو یا سه سانتیمتر باشه خوبه، برای طولش هم فرقی نداره و بستگی به اعاد لباس یا پارچه تون داره. بعد از اینکه همه پارچه ها رو برش زدید کارتنی رو که دارید یه شکلی که در تصویر زیر میبینید برش بدید برای این کاردستی دو تکه کارتن کافیه.



یکی از برش های پارچه رو مطابق تصویر پایین روی کارتن قرار بدید و بعد اونو با دست نگه دارید و شروع کنید به پیچیدن بقیه پارچه های برش زده بر روی کارتن.




خب در این مرحله از ساخت کاردستی با پارچه بعد از اینکه تمام سطح کارتن رو با پارچه پوشاندید، خیلی آروم و با احتیاط به کمک یک قیچی بالای اونو دور تا دور برش بزنید.


حالا وقتشه که کارتن ها رو ازش جدا کنید تا کاردستی تون تکمیل تر شه. فقط توجه داشته باشید که بعد از جدا کردن کارتن ها اون پارچه ایی که اول از همه روی کارتن قرار دادید و جهتش با بقیه پارچه ها فرق داره رو بکشید و بعد گره بزنید.



کاردستی ما آماده س، میتونید اونو با پارچه های مختلف و رنگ های زیبا درست کنید و ازش برای تزئین منزل و یا به عنوان دکوری استفاده کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: kaboos
بالا پایین