Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سرطان از دست این خانمها فرار می کند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آموزش پزشکی
Konu Başlığı سرطان از دست این خانمها فرار می کند
نویسنده موضوع صدف
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan صدف

صدف

مدیر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 22, 2013
ارسالی‌ها
261
پسندها
502
امتیازها
63
محل سکونت
کرج
تخصص
شنا - پلان و نقشه کشی
دل نوشته
بیاین با هم روراست باشیم حتی در دنیای مجازی
بهترین اخلاقم
میگن با معرفت و مهربون
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :


قابل توجه خانم هایی که مواد غذایی زیر را نوش جان میکنند.






برای آنكه سرطان سراغ دستگاه گوارش شما نیاید...


1. آب سیب
روزی 1 تا2 لیوان آب تازه این میوه می تواند خطر مبتلا شدن به سرطان روده بزرگ را كاهش دهد. مطالعات نشان داده به دلیل وجود میزان بالای آنتی اكسیدان در آب سیب، مصرف روزانه آب سیب 40درصد از ریسك این سرطان را كم می كند.
2. سیر
اگر روزی 2 بار، چه به صورت پخته و چه خام، سیر میل كنید، تركیبات قوی گوگرد كه در سیر وجود دارند به از بین رفتن سرطان روده و معده و همین طور برخی انگل های گوارشی كمك می كند.

یك سپر محافظتی برای پوست شما

3. سیب زمینی شیرین
این سیب زمینی ها وقتی می رسند به رنگ نارنجی درمی آیند. سیب زمینی های شیرین كه سرشار از آنتی اكسیدانی به نام بتاكاروتن هستند را جایگزین سیب زمینی های معمولی كنید تا سیستم دفاعی خود را در برابر سرطان پوست و دهان افزایش دهید.

4. هندوانه
میزان فراوان لیكوپن(آنتی اكسیدانی كه در میوه های قرمزرنگ یافت می شود)، سبب بالا بردن SPF طبیعی پوست شما می شود، یعنی یك سپر محافظتی برای پوست شما ایجاد می كند. این آنتی اكسیدان ضدپیری و ضدسرطان است اما توجه داشته باشید كه این ماده را به عنوان جایگزین ضدآفتاب در نظر نگیرید یعنی صرفا نقش آن كمكی است و حتما باید در كنار مصرف هندوانه هر روز به میزان كافی ضدآفتاب مناسب هم به پوست تان بزنید.

5- نان سبوس دار
خوردن فیبر فراوان می تواند خطر مبتلا شدن به سرطان سینه را تا 40درصد پایین آورد به علاوه مصرف روزی 25 گرم نان سبوس دار احتمال سرطان روده را تا 25درصد كاهش می دهد. شما می توانید با خوردن نان مناسب از 2 سرطان فرار كنید.

6. ماهی قزل آلا
به طور حتم خوردن ماهی های كباب شده و ماهی های چرب 3 بار در هفته به دلیل مقدار بالای امگا3 و ویتامین D موجود در آن، قادر است خطر مبتلا شدن زنان به سرطان سینه را به میزان زیادی كاهش دهد. در جوامعی كه ماهی بخش اصلی رژیم غذایی است بروز سرطان سینه كمتر است.

7. نارنگی
خود این میوه تركیبات سمی ضدسلول های سرطانی دارد اما میزان این تركیبات در پوست این میوه بسیار بیشتر است. پس سعی كنید پوست رنده شده نارنگی را به سوپ ها و سس ها اضافه كنید.

8. نخود
غذای هوموس كه مخصوص كشورهای عربی است را حتما امتحان كنید. نخود، لوبیا و عدس مواد پلی فنل و لیگنانز دارند كه هر 2 این مواد می توانند رشد تومورهای سرطانی را كند كنند.

9. زردچوبه
تست های آزمایشگاهی بیانگر این است كه این ادویه سلول های سرطانی را از بین می برد زیرا آزمایش های انجام گرفته روی موش های آزمایشگاهی نشان داده است كه مصرف زردچوبه انتشار سلول های سرطان سینه و دستگاه گوارش را متوقف كرده است
 
بالا پایین