Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

موبایل و تبلت آلوده‌تر از سرویس بهداشتی!

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گوشی های موبایل
Konu Başlığı موبایل و تبلت آلوده‌تر از سرویس بهداشتی!
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

مجله انلاین دوستان : سال ۲۰۱۳ گروهی از محققان برای بررسی میزان آلودگی موجود روی تلفن‌ها و تبلت‌ها، ۳۰ دستگاه را بررسی کردند، برای این کار آنها از گوش پاک‌کن‌ استفاده کردند و ۶۰۰ واحد از باکتری استافیلوکوک اورئوس را روی آن یافتند، ولی این بدترین نتیجه‌ای نبود که به‌دست آمد.


تبلت دیگری آزمایش و ۱۵ هزار واحد از باکتری انتروباکتر روی آن یافت شد. در این میان هشت دستگاه از ۳۰ تبلت و هفت تا از ۳۰ تلفن هوشمند آزمایش شده شامل بیش از هزار واحد از باکتری انتروباکتر بود.
نتایج این آزمایش‌های در حالی مشخص شد که تعداد باکتری‌های استافیلوکوک اورئوس موجود در سرویس بهداشتی ۲۰ و تعداد باکتری انتروباکتر ده واحد در هر تست با گوش پاک کن بود.
اما تعجب‌آور این است که چرا تلفن‌های ما باید تا این حد به باکتری‌های خطرناک آلوده باشد؟ دلیلش مشخص است. ما معمولا تلفن‌های خود را تمیز نمی‌کنیم و اگر هم تمیز ‌کنیم، این کار را بدرستی انجام نمی‌دهیم.
البته همه چیز هم به این بدی‌ها نیست و صنعت موبایل راهکارهایی برایمان در نظر گرفته است. مثلا گوریلا گلس ضد باکتری که می‌تواند تا ۹۹٫۹ درصد شیشه تلفن همراه را از حضور باکتری‌ها در امان نگه دارد. اکنون ZTE Axon اولین تلفن همراهی است که به این لایه ضد باکتری مجهز است.
مایکروسافت هم راه‌حل دیگری دارد، این شرکت بتازگی از حق ثبت یک سیستم اشعه فرابنفش پرده‌برداری کرده که قادر است به‌طور خودکار صفحات لمسی موبایل‌ها و نوک انگشت کاربران را تمیز کند.

لومیاها و سرفیس‌های بعدی به این فناوری مجهز خواهد شد.البته توصیه می‌کنیم منتظر این نباشید که فناوری به تمیز کردن تلفن شما بشتابد و همین الان خودتان فکری به حال تلفن همراه یا تبلت آلوده‌تان بکنید.
دستمال‌های مرطوب که برای پاکسازی پوست استفاده می‌شود می‌تواند گزینه خوبی باشد. الکل هم می‌تواند به کارتان بیاید. پس معطل نکنید و تمام تلفن همراه خود را همین الان تمیز کنید.
 
بالا پایین