Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چرخ خیاطی کامپیوتری

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خیاطی
Konu Başlığı چرخ خیاطی کامپیوتری
نویسنده موضوع zahra71
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan zahra71

zahra71

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2015
ارسالی‌ها
145
پسندها
22
امتیازها
18

اعتبار :

چرخ خیاطی کامپیوتری
طرز کار چرخ خیاطی کامپیوتری اندکی متفاوت است. امروزه چرخ خیاطی های خانگی بر مبنای کامپیوتر ساخته شده اند و برای عملکرد راحت تر دارای یک صفحه مانیتور کوچک هستند.
در این مدل های چرخ خیاطی ، کامپیوتر به طور مستقیم چند موتور مختلف را کنترل می کند، که دقیقا نوار سوزن، دیسک های کشش، و سایر اجزا چرخ خیاطی را به حرکت در می آورند. با استفاده از این کنترل عالی، این چرخ خیاطی قادر به انجام صدها دوخت است. کامپیوتر، موتور ها را در سرعت مناسب برای به حرکت درآوردن نوار سوزن به سمت بالا و پایین و از یک سمت به سمت در یک الگوی دوخت خاص کنترل می کند. به طور معمول، برنامه های کامپیوتری مربوط به دوخت های مختلف، در دیسک حافظه قابل انتقال و یا کارتریج ذخیره می شوند.




برخی از چرخ خیاطی های الکترونیکی همچنین توانایی ایجاد الگوهای گلدوزی پیچیده را نیز دارند. این چرخ خیاطی دارای یک فضای کار موتوری است که پارچه را درزیر مونتاژ سوزن نگه می دارد. آنها همچنین دارای یک سری سنسور هستند که تمام مناطق اجزا چرخ خیاطی را به کامپیوتر توضیح می دهند. در این چرخ خیاطی ها دقیقا با حرکت جلو، عقب و سمت به سمت با تنظیم مونتاژ سوزن برای تغییر سبک دوخت، کامپیوتر می تواند تعداد نامحدودی اشکال استادانه را طراحی کند. خیاط به راحتی یک الگو از حافظه دستگاه بارگذاری می کند و با استفاده از آن دوخت را انجام میدهد.

بدیهی است، این نوع چرخ خیاطی با تکنولوژی بالا، بسیار پیچیده تر از انواع دستی آنها در 200 سال گذشته هستند، اما هر دوی آنها از همان سیستم دوخت ساده پیروی می کنند.

منبع:چرخ خیاطی

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sting

zahra71

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2015
ارسالی‌ها
145
پسندها
22
امتیازها
18

اعتبار :

کدام بهتر است، چرخ خیاطی کامپیوتری یا چرخ خیاطی مکانیکی؟

کدام بهتر است، چرخ خیاطی کامپیوتری یا چرخ خیاطی مکانیکی؟
بهترین چرخ خیاطی های موجود در بازار معمولا به طور کامل کامپیوتری هستند و حتی دارای صفحه نمایش لمسی و توالی دوخت برنامه ریزی شده، هستند. آنها معمولا بسیار گران تر از سایر انواع چرخ خیاطی هستند و به سادگی در توان بودجه همه نیست. در زیر برخی از تفاوت های بین چرخ خیاطی مکانیکی و کامپیوتری را برای شما کاربران عزیز شرح می دهیم.
چرخ خیاطی مکانیکی سبک تر از مدل های کامپیوتری است، حتی اگر یکی از بهترین و قوی ترین موتورها را داشته باشند. آنها دارای قطعات کمتری نسبت به همتایان کامپیوتری خود هستند بنابراین حمل و نقل آنها راحت تر است. چرخ خیاطی مکانیکی در صورتی که شما در کلاس های خیاطی ثبت نام کرده اید و نیاز به حمل چرخ خیاطی دارید یک انتخاب مناسب و عالی است.
علاوه بر این نگهداری و سرویس مدل های چرخ خیاطی کامپیوتری گران تر خواهد بود. روغن کاری چرخ خیاطی از نوع مکانیکی به راحتی قابل انجام است ولی در چرخ خیاطی های کامپیوتری این کار باید بسیار ماهرانه و با دقت صورت بگیرد.
هنگامی که شما چگونگی استفاده های پایه در چرخ خیاطی را یاد گرفتید، می توانید چرخ خیاطی خود را به نمونه کامپیوتری ارتقا دهید. یک نکته عالی در مورد خیاطی و چرخ خیاطی این است که شما همیشه باید چیزهای جدید یاد بگیرید سپس مهارت خود را با چرخ خیاطی پیشرفته تر بسنجید.اما ابتدا مطمئن شوید که به اصول اولیه مسلط هستید.
بسیاری از انواع چرخ خیاطی جدید در بازار امروز ترکیبی از چرخ خیاطی مکانیکی و کامپیوتری هستند، بنابراین شما باید قادر به پیدا کردن یک چرخ خیاطی با کیفیت خوب و قیمت عالی باشید.
 
بالا پایین