Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بازی های رایانه ای : *کریستن ریورا

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سوژه های داغ اینترنتی
Konu Başlığı بازی های رایانه ای : *کریستن ریورا
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

تعدادی از داستان های عجیب جنایی با محوریت بازی های رایانه ای :
*کریستن ریورا
یک پسر 14 ساله اهل اوکلاهاما به نام "کریستن ویورا" در حال بازی کردن "ندای وظیفه" دست به جنایتی عجیب و دلخراش زد. او در حال بازی بود که خواهر کوچکترش به گریه افتاد و همین حواس او را بهم زد و باعث شد تا در بازی بمیرد. او با این حال عصبانی شد و خواهر کوچکتر و 9 ماه اش را خفه کرد. این دختر بچه سریعا به بیمارستان فرستاده شد اما سه روز بعد به خاطر اثرات خفگی جان باخت و کریستین به زندان رفت و یک سالی در آنجا ماند.
*حادثه راینهام
در سال 2010 دو جوان اهل ماساچوست در اقدامی بسیار عجیب سعی کردند با استفاده از کوکتل مولوتوف های دست ساز یک پارکینگ و آپارتمان را به آتش بکشند. این دو نوجوان 12 و 16 ساله پس از بازی کردن gta تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند. بازی به حدی در آن ها تاثیر گذاشته بود که آن ها به سعی در دزدین خودرو در خیابان هم کرده بودند و البته موفق هم شده بودند. کوکتل های آن ها به حدی زیاد بود که می توانستند به راحتی کل خیابان را آتش بزنند.
*جولیان باروکس
یک جوان 20 ساله فرانسوی چندی پیش پس از کشته شدن در بازی کانتر استرایک دست به اقدامی عجیب زد. او در بازی توسط یک شخصیت دیگر کشته شد و از آن پس 6 ماه در جستجوی او بود تا اینکه بالاخره او را پیدا کرد. در اولین لحظه که با فرد خاطی روبرو شد یک چاقو دقیقا به سینه او فرو کرد تا انتقام کشته شدنش در بازی را گرفته باشد. او چند ساعت پس از حادثه دستگیر شد. جوان بیچاره که چاقو خورده بود نیز پس از چند روز از بیمارستان مرخص شد. دادگاه دو سال زندان را برای "جولیان بوراکس" در نظر گرفت.
*تک تیراندازی از پشت بام
در بازی gta3 یک مرحله جداگانه وجود دارد که بازیکن باید هر تعداد انسان را که می تواند از پشت بام با استفاده از تفنگ تک تیرانداز بکشد. ویل و جوش باکنر نیز بعد از بازی کردن این مرحله تصمیم گرفتند خودشان آن را تست کنند. این دو نوجوان با استفاده از یک تفنگ که مخصوص شکار پدرشان بود به پشت بام رفته و شروع به شلیک کردند. آن ها یک موتور سوار را کشته و یک عابر را نیز زخمی کردند. هر دوی آن ها به زندانی های مخصوص فرستاده شدند تا عادت بازی کردن از سرشان خارج شود.
*ایونات ساوین
این دانش آموز زمانی که تنها 15 سال داشت به بازی کانتر استرایک معتاد شد و تمام زندگی اش را صرف انجام این بازی کرد. او بیش از 200 روز از مدرسه را غیبت کرد و با تمام دوستانش نیز قطع رابطه کرد. مادر او به خاطر این حرکتش اینترنت خانه را قطع کرد ولی با اینکار تنها ایوات عصبانی شد و 17 بار با چاقو به او ضربه زد. او سپس تمام پول ها را برداشت و به کافی نت رفت تا بازی خود را ادامه دهد. پس از 4 ساعت بازی خودش را تسلیم پلیس کرد تا برای 12 سال به زندان فرستاده شود.
 
بالا پایین