Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

استقرار نیروهای عراقی در مرز با عربستان و اردن

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار خارجی
Konu Başlığı استقرار نیروهای عراقی در مرز با عربستان و اردن
نویسنده موضوع ♔ŠĦДĦДB♔
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ♔ŠĦДĦДB♔

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

[h=1][/h]​
رئیس شورای استان الانبار اعلام کرد: فرماندهی گارد مرزی در نوار مرزی میان عراق و عربستان از گذرگاه طریبیل تا اردن و گذرگاه عرعر با عربستان سعودی و مرزهای استان نجف جنوب غرب الانبار، نیرو مستقر کرده است.
به گزارش مشرق، پایگاه العراق الیوم نوشت: «صباح کرحوت» رئیس شورای استان الانبار اعلام کرد: فرماندهی گارد مرزی در نوار مرزی میان عراق و عربستان از گذرگاه طریبیل تا اردن و گذرگاه عرعر با عربستان سعودی و مرزهای استان نجف جنوب غرب الانبار نیرو مستقر کرده است.
وی افزود: هدف از استقرار این نیروها حمایت از نوار مرزی در قبال نفوذ داعش و پر کردن خلاء نبود پاسگاه‌های مرزی با اردن و عربستان است و ممانعت از عملیات داعش در این مناطق است. انفجار انتحاری در بغداد منابع امنیتی عراقی اعلام کردند: در انفجار انتحاری در نزدیکی مرکز ایست و بازرسی ارتش عراق در الطارمیه در شمال بغداد دو نظامی و چهار غیر نظامی کشته و 13 نفر دیگر زخمی شدند. در منطقه التاجی بغداد نیز بر اثر انفجار بمب یک نفر کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند. منابع امنیتی عراقی همچنین از کشته شدن دو نفر و زخمی شدن 5 نفر دیگر بر اثر انفجار بمب در نزدیکی بازاری در المحمودیه و بالا رفتن آمار انفجار خودرو بمب گذاری شده در داخل پارکینگ در منطقه البتاوین در مرکز بغداد به 4 کشته و 16 زخمی خبر دادند. این منابع اعلام کردند: بر اثر انفجار بمب کارگذاشته شده در خودرو یکی از افسران در منطقه العدل این افسر کشته شد. بازدید الغانمی از پایگاه الحبانیه خبر دیگر اینکه سرلشگر عثمان الغانمی رئیس ستاد ارتش عراق به پایگاه الحبانیه در الانبار رفت. در بازدید وی از الحبانیه جمعی از فرماندهان به همراه معاون الغانمی حضور داشتند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین