Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کفش پاشنه بلند اینجوری راحت تره!

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات مد و لباس
Konu Başlığı کفش پاشنه بلند اینجوری راحت تره!
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

خانوم ها:آیا هنگامی که کفش پاشنه بلند می‌پوشید راحتید؟ آیا می‌دانید روش صحیح پوشیدن پاشنه بلند و راحت راه رفتن با آن چیست؟ خیلی از خانمها وقتی پاشنه بلند می‌پوشند احساس ناخوشایندی دارند و راه رفتن برایشان سخت است. در این مطلب نکاتی را خواهید آموخت که چطور با کفش‌های پاشنه بلند راحت راه بروید.



۱. اندازه‌ی مناسب بخرید

برای شروع، خیلی مهم است کفشی بخرید که فیت پای شماست. اگر اندازه‌ی کفش شما مناسب نباشد، باعث خواهد شد پایتان صدمه ببیند و با آن احساس راحتی نداشته باشید. پس زمانی که می‌خواهید برای خودتان کفش بخرید، بدنبال پاشنه بلندی با اندازه‌ی مناسب و فیت پایتان باشید. یک کفش تنگ یا گشادتر از پای شما، فقط اوضاع را بدتر می‌کند!

۲. با پاشنه بلندتان تمرین کنید


کفشی که خریده‌اید را بپوشید، و سعی کنید با آن‌ها سر پا بایستید و تعادلتان را حفظ کنید. ایستادن و سپس قدم زدن را با کفش‌هایتان تمرین کنید. اگر این کار را بصورت منظم انجام دهید، به کفشتان عادت خواهید کرد. همین اتفاق به شما کمک خواهد کرد تا با آن‌ها به درستی راه بروید. با تمرین می‌توانید طرز صحیح راه رفتن با پاشنه بلند را نیز یاد بگیرید.

۳. صاف بایستید

زمانی که با پاشنه بلند راه می‌روید بدنتان را خم نکنید. خیلی از خانم‌ها عادت دارند که پاهایشان را خم می‌کنند. تلاش کنید صاف راه بروید و پاهایتان را نزدیک به هم نگاه دارید. اگر وضع بدنتان صاف و کشیده باشد، با پوشیدن پاشنه بلند به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد. برای اینکه هنگام پوشیدن پاشنه بلند احساس راحتی داشته باشید باید دائم مراقب وضع راه رفتنتان باشید.

۴. بی پروا باشید

خیلی از خانم‌ها از پوشیدن پاشنه بلند هراس دارند. بنابراین زمانی که به ناچار کفش پاشنه بلند به پا می‌کنند، این نگرانی در صورتشان پیداست! خیلی اهمیت دارد زمانی که با پاشنه بلند راه می‌روید دلی قرص و بی پروا داشته باشید. با داشتن اعتماد بنفس، هر خانمی می‌تواند پاشنه بلند بپوشد و در آن زیبا بنظر برسد. دفعه‌ی دیگر که کفش‌های پاشنه بلند خود را پوشیدید، صاف راه بروید و نگرش مثبت داشته باشید.

۵. از یک کفی تکان گیر استفاده کنید

خیلی از خانم‌ها وقتی پاشنه بلند می‌پوشند، پاهایشان در آن لیز می‌خورد! برای اینکه چنین اتفاقی نیفند، از یک کفی تکان گیر در کفش یا صندل پاشنه بلندتان استفاده کنید. در این صورت بیشتر احساس راحتی خواهید کرد. بعلاوه برای اینکه پاهایتان لیز نخورد هنگام راه رفتن کف پا و انگشتانتان را منقبض کنید.

۶. قدم‌های کوتاه‌تر بردارید


زمانی که پاشنه بلند پوشیده‌اید، گام‌های بلند بر ندارید. توصیه می‌کنیم که قدم‌هایتان را کوتاه بگذارید؛ در این صورت احتمال اینکه تعادلتان بهم بخورد کمتر خواهد بود. پاهایتان را نزدیک بهم نگاه داشته و راست قامت راه بروید.

۷. پاشنه‌ی صحیح انتخاب کنید


در بازار می‌توانید انواع مختلف پاشنه را بیابید. پاشنه‌ی مخروطی، منشوری، ماسوره‌ای، مدادی و غیره. خیلی مهم است که نوع پاشنه‌ای که انتخاب می‌کنید مناسب شما و لباستان باشد و بتوانید به راحتی با آن راه بروید. راحتی در کفش پاشنه بلند، مهم‌ترین چیزی است که باید رعایت کنید.

دفعه‌ی دیگر که خواستید پاشنه بلندتان را بپوشید، نکات بالا را در گوشه‌ی ذهنتان داشته باشید.
 
بالا پایین