Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بازی اندروید Real Racing 3 3.4.0 + دیتا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بازی های موبایل
Konu Başlığı بازی اندروید Real Racing 3 3.4.0 + دیتا
نویسنده موضوع !!!OMID!!!
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan !!!OMID!!!

!!!OMID!!!

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
2,090
پسندها
526
امتیازها
0
محل سکونت
کرمانشاه
تخصص
مهندس عمران
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

[h=2][/h]
حجم نرم افزار39.30 مگابایت
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیازبرای اندروید 4 و بالاتر


توضیحات :
نسخه معمولی + نسخه مود شده و پول بی نهایت
با فایل apk و دیتای مجزا برای 4 پردازنده
Adreno – Mali – Powervr – Tegra
( برای تبدیل به نسخه معمولی فایل Character.dat را از پوشه doc فایل دیتای بازی پاک کنید)
مطمئنا Real Racing را می شناسید! بازی ای که می توان آن را در تمام نسخه ها ، گرافیکی ترین بازی تولید شده با سبک اتومبیل رانی برای گوشی های اندرویدی برشمرد . حال EA تصمیم به تولید نسخه 3 ازاین بازی با گرافیک واقعا تماشایی را کرده و حالا Real Racing 3 آمده است که بگوید باز هم برنده و پیشتاز است! بهتر از تصاویری از محیط بازی را با هم ببینیم . نسخه جدید بازی مسابقات اتومبیل رانی Real Racing هم اکنون از طریق Apktops معرفی می شود و در این نسخه نیز همانند نسخه های قبلی شاهد گرافیک فوق حرفه ای و مناظر و صحنه های اتومبیل های واقعا طبیعی و واقعی هستیم .
در سومین نسخه از3 Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان در این نسخه وجود خواهد داشت .طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند . انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .برای دانلود فایل دیتا و apk بازی و مطالعه راهنمای استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
نکته 1 : در صورتی که به پیغام دانلود برخوردید مطمئن باشید فایل دیتا به درستی و به صورت کامل کپی نشده یا چیپست درست را انتخاب نکرده اید نسخه معرفی شده کاملا آفلاین و بی مشکل اجرا خواهد شد و بی نیاز به دانلود هر نوع دیتای جانبی است لطفا به پیشنهادی که در ادامه پست داده ایم حتما توجه نمایید نکته 2 : در صورتی که در هنگام اکسترکت فایل دیتا به ارور برخورید از نرم افزار 7Zip استفاده نمایید . دیتاها بدون مشکل و تست شده هستند.
************************************************** ***************
راهنمایی و پیشنهاد مدیریت : با توجه به اینکه دیتای این بازی به صورت تک فایل obb نیست و به صورت پراکنده است توصیه می کنیم دیتای بازی را در کامپیوتر اکسترکت نکنید چرا که تعداد فایل های کوچک موجود در فایل دیتا بسیار زیاد است و علاوه بر اینکه زمان زیادی را باید صرف کپی این دیتا بر روی گوشی کنید ممکن است تعدادی از فایل های دیتا به درستی کپی نشود و شما در بازی با پیغام دانلود روبرو می شوید. بهترین کار ممکن که آن را حتما توصیه می کنیم این است که فایل فشرده دیتا با فرمت RAR را به گوشی اندرویدی خود انتقال داده و توسط نرم افزار Zarchiver Pro در محل Android/data اکسترکت نمایید. در صورت نیاز به پسوورد از www.rasekhoon.net استفاده نمایید.
روش استفاده و کپی با استفاده از این نرم افزار هم به این صورت است که بر روی فایل فشرده دیتا که دانلود کرده اید کلیک کرده و وقتی به پوشه com.ea.games.r3_row رسیدید این پوشه را کپی و به مسیر Android/data می روید و در آن جا اکسترکت می کنید. آموزش نصب بازی های اندروید: اگر بازی بدون دیتا بود:
کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.
اگر بازی داری دیتا بود:
بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیرSDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

 
بالا پایین