Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بیرق‌های سرخ در تشییع شهید نادرحمید برافراشته شد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار روز ایران و جهان
Konu Başlığı بیرق‌های سرخ در تشییع شهید نادرحمید برافراشته شد
نویسنده موضوع ♔ŠĦДĦДB♔
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ♔ŠĦДĦДB♔

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

[h=1][/h]




[h=3]تعدادی از طوایف و عشیره‌های عرب خوزستان در مراسم تشییع پیکر مطهر مداح شهید مدافع حرم نادر حمید دیلمی، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان باوی بیرق‌های سرخ برافراشتند.[/h] اهواز، مراسم تشییع پیکر مطهر مداح شهید مدافع حرم نادر حمید دیلمی امروز با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا به ویژه خانواده شهید ابوطالب کریم‌پور بلداجی، خانواده شهید سید مرتضی شفیعی و خانواده شهید هادی کجباف از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این آیین که جمعی از علمای خوزستان از جمله آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور داشتند پیکر شهید حمید پس از عبور از خیابان‌‌های آیت‌الله طالقانی، شریعتی، خیابان شهید رضوی و آزادگان (24 متری) تا حرم علی بن مهزیار تشییع شد.

در مراسم تشییع پیکر مطهر مداح شهید مدافع حرم نادر حمید دیلمی، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان باوی که در ششمین روز از ماه عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای کربلا برگزار شد، تعدادی از طوایف و عشیره‌های عرب خوزستان بیرق‌های سرخ برافراشتند.
همچنین در مراسم وداع با شهید مدافع حرم نادر حمید دیلمی که دیشب در مسجد توحید اهواز برگزار شد نیز جمعی از جوانان و نوجوانان اهوازی بیرق‌های سرخ در دست داشتند.
در حاشیه این مراسم یکی از جوانان اهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره علت برافراشته شدن بیرق‌های سرخ در مراسمات شهید نادر حمید دیلمی گفت: این بیرق‌ها نشانه انتقام است و این جوانان پرشور و شعور با در دست داشتن آنها می‌گویند که انتقام شهدا را می‌گیرند.
وی افزود: پرچم بالای گنبد حرم سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا نیز سرخ است که به معنی انتقام گرفتن از قاتلان شهدای کربلا است.









 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: BlueBoy
بالا پایین