Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تــعبــيــر خـــواب

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مرجع تعبیر خواب
Konu Başlığı تــعبــيــر خـــواب
نویسنده موضوع mosTafa
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mosTafa

mosTafa

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 15, 2013
ارسالی‌ها
5,132
پسندها
4,080
امتیازها
113
محل سکونت
مشهد
تخصص
انتخاب آدم اشتباهی
دل نوشته
لیاقت ش رو نداشت ...
بهترین اخلاقم
احمق م
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه

اعتبار :

حرف "آ"
آب ، آب تنی ، آبشار ، آب شدن ، آبگوشت ، آب معدنی ، آبنبات ، آب و هوا ، آتش ، آتش بازی ، آتش سوزی ، آتشفشان ، آجر ، آخور ، آدم و حوا ، آراستن ، آرام ، آرايشگاه ، آرايشگر ، آرد ، آرنج ، آرواره ، آزار ، آزمايشگاه ، آژير خطر ، آسانسور ، آسايش و ثروت ، آسمان ، آسياب ، آسيابان ، آسيب ، آشپزخانه ، آشپزی ، آشتی ، آشغال ، آشيانه ، آفتاب گردان ، آگهی درگذشت ، آلات موسيقی ، آلبوم عکس ، آلو ، آلومينيوم ، آناناس ، آه ، آهن ، آهن ربا ، آهنگر ، آهنگ و رقص تند ، آهو ، آينه

آب
1ـ ديدن آب زلال در خواب ، علامت آن است كه با شادماني به سعادت و خوشبختي دست خواهيد يافت.
2ـ ديدن آب گل آلود در خواب ، علامت آن است كه لذت بردن از زندگي جاي خود را به نوميد شدن از زندگي خواهد داد .
3ـ اگر خواب ببينيد آب ، خانه شما را فرا گرفته است ، علامت آن است كه براي مسلط نشدن شر مبارزه خواهيد.
4ـ اگر خواب ببينيد سطح آب كه گرد خانه شما را فرا گرفته پايين مي آيد علامت آن است كه دست به كارهايي مخاطره آميز زد.
5ـ اگر خواب ببينيد با ظرفي آب را از درون قايق خالي مي كنيد ، علامت آن است كه به بيماري دچار خواهيد شد و وظايفي سنگين بر دوش خواهيد گرفت.
[h=1]6ـ اگر خواب ببينيد در آبي گل آلود افتاده ايد ، نشانة آن است كه از نتايج اشتباهات خود رنج خواهيد برد.[/h]7ـ نوشيدن آب گل آلود در خواب ، نشانة ابتلا به بيماري است.
8ـ نوشيدن آب زلال در خواب ، نشانه آن است كه به آرزوهاي خود دست خواهيد يافت.
9ـ اگر خواب ببينيد با ديگري مشغول آب بازي هستيد ، نشانه آن است كه ناگاه به مسايل عاشقانه علاقمند خواهيد شد.
10ـ اگر خواب ببينيد كسي آب بر سر شما مي پاشد ، نشانة آن است كه به معشوق خود خواهيد رسيد.
11ـ ديدن قايقي سفيد بر آبهاي آبي در خواب نشانه ابتلا به نوميدي و اندوه است.

آب تني
1ـ اگر خواب ببينيد در آبي زلال آب تني مي كنيد علامت آن است كه شاديهاي بسيار ولي زودگذر وارد زندگي شما خواهد شد.
2ـ اگر خواب ببينيد در آبي گل آلود شنا مي كنيد ، علامت آن است كه بايد به انتظارتجربه اندوهباري بنشينيد.
3ـ اگر خواب ببينيد كودكان در آب زلالي آب تني مي كنند ، علامت آن است كه افرادي مقتدر از شما حمايت خواهند كرد.
4ـ اگر زني خواب ببيند در آبي پاكيزه ولي كف آلود شنا مي كند،علامت آن است كه به زودي بزرگترين آرزوي قلبي خود را به دست مي آورد.

آبشار
ديدن آبشار در خواب ، علامت آن است كه با خشونت ثروتي گرد خواهيد آورد.ثروتي كه براي تأمين زندگي آيندة شما نقش بسيار مهمي ايفا خواهد كرد.

آب شدن
1ـ اگر خواب ببينيد تكه اي يخ آب مي شود ، نشانة آن است كه امري باعث نگراني شما مي شود،اما به زودي سودي برايتان به ارمغان خواهد آورد .
2ـ اگر خواب ببينيد پس از يخبنداني طولاني يخها آب مي شود ، نشانة آن است كه در شرايطي مساعد زندگي خواهيد كرد.


آبگوشت
1ـ ديدن آبگوشت در خواب، نشانة صداقت وصميميت و حمايت دوستان است.
2ـ اگر فردي عاشق ، خواب آبگوشت ببيند، نشانة تعلق خاطري پايدار است.
3ـ اگر خواب ببيند، مشغول تهية آبگوشت هستيد، نشانة آن است كه سرنوشت خود وديگران را در دست مي گيريد .

آب معدني
اگر در خواب آب معدني بنوشيد ، نشانة آن است كه بخت يار شما خواهد شد . و فرصتهايي خوب و مساعد در زندگي به دست خواهيد آورد .

آبنبات
1ـ اگر خواب ببينيد آبنبات درست مي كنيد ، نشانة آن است كه به كاري صنعتي و سود آور دست خواهيد زد .
2ـ اگر خواب ببينيد آبنبات مي خوريد ، علامت آن است كه پيرو جوان به تفاهم مي رسند و تفريحات دسته جمعي در راه است .
3ـ اگر خواب ببينيد آبنبات ترش مزه اي ميخوريد ، دلالت بر آن دارد كه بيمار خواهيد شد و از افراد قابل اعتماد زيان و رنج خواهيد ديد .
4ـ اگر خواب ببينيد جعبه اي آبنبات از كسي مي گيريد ، علامت آن است كه مورد احترام و ستايش ديگران قرار خواهيد گرفت و خوشبخت خواهيد شد .
5ـ اگر خواب ببينيد جعبه اي آبنبات براي كسي ميفرستيد ، نشانة آن است كه به كسي پيشنهاد غير اخلاقي مي دهيد و با مخالفت او روبرو مي شويد .

آب و هوا
1ـ روي هم رفته ، ديدن آب و هواي محل و منطقه اي در خواب ، دلالت بر اتفاق هاي ناگوار براي بينندة خواب دارد .
2ـ اگر خواب ببينيد در آب و هواي گرم تنفس مي كنيد ، نشانة آن است كه به خاطر گناهي كه مرتكب شده ايد رنح خواهيد كشيد .
3ـ اگر در خواب احساس كنيد ، در هوايي سرد بسر مي بريد ، معنايش اين است كه در امور كار و روابط خانوادگي دجار اخلال و اختلاف خواهيد شد .
4ـ اگر خواب ببينيد تحت تأثير رطو بت هوا قرار گرفته ايد ، علامت آن است كه خوش بيني شما نسبت به آينده درست نخواهد بو د ، و بدبختي به شما رو خواهد آورد .

آتش
1ـ ديدن آتش در خواب اگر در آن نسوزيد ، نشانة خوشبختي و سعادت است . اين خواب براي دريا نوردان و مسافران كشتي و همينطور براي افرادي كه در خشكي بسر ميبرند ، علامت موفقيت و خوشبختي هميشگي است .
2ـ اگر خواب ببينيد خانه شما در آتش مي سوزد ، علامت داشتن همسري دوست داشتني و فرزنداني حرف شنو و خدمتكاراني با دقت است .

آتش بازي
اگر خواب ببينيد جايي آتش گرفته اما در آتش سوزي كسي جان خود را از دست نداده است ، نشانة آن است كه با وقوع حادثه اي شادماني و نشاط خاطر شما قراهم خواهد شد .

آتش سوزي
اگر خواب ببينيد جايي آتش گرفته اما در آتش سوزي كسي جان خود را از دست نداده است ، نشانة آن است كه با وقوع حادثهاي شادماني و نشاط خاطر شما فراهم خواهد شد .

آتشفشان
ديدن آتشفشان در خواب ، نشانة*آن است كه با كساني مخالفت مي كنيد كه شهرت شما را به عنوان شهروندي درستكار و خوش برخورد ، زير سؤال مي برند .

آجر
1ـ ديدن آجر در خواب ، دلالت بر عدم توافق در عشق و كار است .
2ـ اگر خواب ببينيد مشغول درست كردن آجر هستيد ، دلالت بر آن دارد كه تلاشهاي شما براي جمع آوري ثروت به شكست خواهد انجاميد .

آخور
ديدن آخور در خواب ، علامت آن است كه نتايج كارها شما را نگران و مشوش خواهد ساخت .

آدم و حوا
1ـ ديدن آدم و حوا در خواب ، نشانة آن است كه واقعه اي برايتان رخ خواهد داد و شما را براي رسيدن بر موفقيت نااميد خواهد ساخت .
2ـ ديدن آب و حوا در بهشت ، در حالي كه آدم پوششي از همان برگ درخت انجير دارد و حوا عريان است و ماري رنگارنگ كه گرد كمر و شكم او پيچيده تنها پوشش اوست ، نشانة آن است كه خيانت و بي وفايي ، هر دو دست به دست هم مي دهند تا سرنوشت شما را دگرگون سازند .
3ـ اگر خواب ببينيد حوا با مار گفتگو مي كند ، نشانة آن است كه زناني فريبكار با مكر خود به ثروت و شهرت شما زيان مي رسانند .

آراستن
1ـ اگر خواب ببينيد براي جشن جايي را با گلهاي رنگارنگ مي آراييد ، نشانة تغييرات و فراز و نشيبهاي مطلوب و خوشايند در زندگي است . اگر فردي جوان چنين خوابي ببيند ، دلالت بر تفريحات دسته جمعي و مطالعة*پر ثمر دارد .
2ـ اگر خواب ببينيد قبر يا تابوتي با گلهاي سفيد آراسته شده است ، نشانة آن است كه از زندگي خود لذت بسيار خواهيد برد و به اهداف مورد علاقة خود دست خواهيد يافت .

آرام
1ـ ديدن دريايي آرام در خواب و نشانة پايان نوميدي است .
2ـ اگر خواب ببينيد از ديدن دريايي آرام احساس آرامش مي كنيد ، نشانة آن است كه زندگي طولاني و پر ثمري در پيش رو خواهيد داشت .

آرايشگاه
1ـ ديدن آرايشگاه در خواب ، علامت آن است كه با دقت و تلاش خود به پيروزي دست خواهيد يافت .
2ـ اگر دختري خواب آرايشگاه ببيند ، علامت آن است كه بر ثروت او اندگي افزوده خواهد شد .

آرايشگر
1ـ ديدن آرايشگر در خواب ، براي يك زن علامت آن است كه از طرف خانواده به موقع سرزنش خواهد شد .
2ـ اگر زني خواب ببيند موهايش را در آرايشگاه رنگ مي كند ، علامت آن است كه دشمنان مي كوشند به آبروي او خدشه وارد سازند ، اما او با احتياط از دام آنها مي گريزد .
3ـ اگر زني خواب ببيند موهايش را آرايشگري درست مي كند ، علامت آن است كه با هر وسيله اي سعي مي كند نظر مردم را به خواسته هاي خود جلب كند و به جستجوي كارهايي جزيي خواهد رفت .

آرد
1ـ ديدن آرد در خواب ، نشانة زندگي كردن با صرفه جويي و تنگدستي ، ولي همراه با شادماني است .
2ـ اگر دختري خواب ببيند به آرد آغشته شده است ، نشانة آن است كه به زودي با مردي ازدواج خواهد كرد ، و زندگي زناشويي او با سختيهاي زياد سپري خواهد شد . اما تحمل سختيها براي او دلپذير و لذتبخش خواهد بود. 3ـ اگر خواب ببينيد ، آرد خريد و فروش مي كنيد ، نشانة آن است كه دست به معاملاتي مخاطره آميز خواهيد زد .

آرنج
1ـ ديدن آرنج خود درخواب ،علامت آن است كه درمقابل انجام دادن كارهايي دشوار،پول اندكي دريافت مي كنيد.
2ـ اگر دختري آرنج خود را درخواب ببيند،نشانه آن است كه مي تواند از فرصتهايي مطلوب براي ازدواج با فردي ثروتمند،سود بجويد. اما اگر خواب ببيند آستيني كه قسمت آرنج را مي پوشاند كثيف است علامت آن است كه بعد از ازدواج فرصت خوبي را براي صاحب خانه شدن از دست مي دهد .

آرواره
1ـ ديدن يك آرواره بد هيبت در خواب ، علامت آن است كه دوستان نسبت به هم رفتار مطلوبي نخواهند داشت.
2ـ اگر خواب ببينيد در آروارة جانوري وحشي گير افتاده ايد ، نشانة آن است كه دشمنان خواهند كوشيد به برنامه و كار شما لطمه بزنند.
3ـ اگر در خواب احساس كنيد فك تان درد مي كند ، نشانة آن است كه در اثر عوض كردن آب وهوا احتمال دارد به بيماري مالاريا دچار شويد.

آزار
1ـ اگر در خواب كسي را آزار دهيد ، نشانة آن است كه دست به كاري ناپسند خواهيد زد.
2ـ اگر خواب ببينيد كسي شما را آزار مي دهد ، علامت آن است كه دشمنان شما را شكست خواهند داد.

آزمايشگاه
1ـ اگر خواب ببينيد در آزمايشگاهي هستيد ، نشانة آن است كه براي انجام كارهايي بيهوده انرژي زيادي تلف مي كنيد ، در صورتي كه مي توانيد از انرژي خود به نحو مفيدتري استفاده كنيد.
2ـ اگر خواب ببينيد مشغول آزمايشاتي هستيد تا اشياء را به طلا مبدل كنيد ، نشانة آن است كه سرگرم طراحي نقشه هايي وسيع و جالب خواهيد شد ، اما در راه رسيدن به اوج آرزوي خود با شكست روبرو مي شويد.

آژير خطر
شنيدن آژير خطر در خواب ، نشانة آن است كه بر سر تصاحب چيزي ، با كسي كشمكش خواهيد داشت و سرانجام پيروزي از آن شما خواهد شد.اگر زني چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه از همسر خود جدا خواهد شد.

آسانسور
1ـ اگر خواب ببينيد با آسانسور بالا مي رويد ، نشانة آن است كه در كسب ثروت و به دست آوردن مقام اجتماعي پيروز مي شويد.اما اگر خواب ببينيد با آسانسور پايين مي رويد ، نشانة آن است كه بدبختي باعث دلسردي و نوميدي شما مي كردد.
2ـ اگر خواب ببينيد براي سوار شدن به آسانسور به موقع نمي رسيد ، نشانة آن است كه از شكست و نوميدي با محافظه كاري مي گريزيد.
3ـ اگر خواب ببينيد آسانسور در طبقه اي ايستاده است و حركت نمي كند ، نشانة آن است كه حادثة خطرناكي شما را تهديد مي كند.

آسايش وثروت
1ـ اگر خواب ببينيد در آسايش و نعمت به سر مي بريد ، نشانة لان است كه به كارهاي مخاطره آميز ولي دوست داشتني دست خواهيد زد و با مردي شاد و مرفه همنشين خواهيد شد.
2ـ ديدن خواب رفاه و ثروت براي زنان ، نشانة آن است كه به لذتهاي فريبنده و ناپايدار دست خواهند يافت ، اين خواب هشداري است براي زنان تا به جستجوي عشقي حقيقي در زندگي خود باشند.

آسمان
1ـ ديدن آسماني صاف در خواب ، نشانة كسب افتخارات برجسته است و همچنين همنشين شدن با جمعي از روشنفكران.
2ـ اگر خواب ببينيد با شگفتي به چهره ها و حيواناتي عجيب در آسمان نگاه مي كنيد ، نشانة آن است كه بزرگترين مشكلات و دردهاي شما ناشي از حسادت خواهد بود ، حسادتي كه وفاداري شما را در عشق نيز به نابودي خواهد كشاند.
3ـ ديدن آسماني سرخ در خواب ، نشانة نارضايتي عموم مردم است كه احتمالاً به شورشي مبدل خواهد شد.
4ـ اگر خواب ببينيد به آسمان صعود مي كنيد ، نشانة آن است كه با كوشش مداوم به هدفي دست مي يابيد كه چندان شما را خرسند و راضي نمي كند.
5ـ اگر فردي جوان در خواب ببيند از نوري نردبان مانند به سمت آسمان بالا مي رود ، نشانة آن است كه از مقامي والا ارتقاع مي يابد.
6ـ اگر در خواب خود را ميان آسمان ببينيد ، علامت آن است كه زيانهايي متعدد خواهيد كرد. اما با درك صحيح واقعيتها ، زيانها را جبران مي كنيد.
7ـ ديدن آسمان پرستاره در خواب ، علامت آن است كه پيش از رسيدن به آرزوي خود تلاش فراواني خواهيد كرد و درد و رنج را براي رسيدن به هدف خود تحمل خواهيد كرد.
8ـ ديدن آسماني نوراني كه فرشتگان در آن پرواز مي كنند ، علامت كسب معنويات است.براي آسايش و گذراندن زندگي به دامن طبيعت پناه خواهيد برد ، و اغلب به ثروت بي اعتنا خواهيد بود.
9ـ ديدن نزديكان خود در آسمان ، علامت آن است كه نزديكان بخاطره شما دست به عملي نادرست مي زنند و افراد بيگناه را به خاطر عمل خود ناراحت مي كنند. بعد از ديدن اين خواب معمولاً مصيبتهاي بزرگي روي خواهد داد.

آسياب
1ـ اگر خواب ببينيد آب زلالي به آسياب مي ريزد ، علامت آن است كه دست به كارهايي خوشايند خواهيد زد.اما اگر خواب ببينيد آبي كه به آسياب مي ريزد گل آلود است ، علامت آن است كه زيانهايي خواهيد ديد و در هنگامي كه انتظار لذت و خوشي داريد ، نگرانيها و مشكلات در برابرتان قد علم مي كنند.
2ـ اگر خواب ببينيد آسياب،بي آب مانده است ، نشانة آن است كه ارزش سهام شما كاهش خواهد يافت.

آسيابان
1ـ ديدن آسيابان در خواب ، علامت آن است كه محيط پيرامونتان اميدواركننده خواهد شد.
2ـ اگر زني خواب ببيند تلاش آسيابان براي راه اندازي آسياب با شكست مواجه مي شود ، نشانة آن است كه تصورات او دربارة ثروت نامزدش به يأس مبدل مي گردد.

آسيب
1ـ اگر خواب ببينيد آسيبي به شما وارد آمده است ، دلالت بر آن دارد كه گرفتاري ، شما را تهديد مي كند.
2ـ اگر خواب ببينيد در مقابل ضربهاي كه به شما مي خورد از خود دفاع مي كنيد ، نشانة به دست آوردن پست و مقامي بالاتر در شغل است.

آشپزخانه
1ـ ديدن آشپزخانه در خواب ، علامت آن است كه حوادثي ناگهاني ، شما را غمگين خواهد ساخت.
2ـ اگر زني خواب ببينيد آشپزخانه اش تميز و مرتب است ، علامت آن است كه اقبال به او رو خواهد كرد.

آشپزي
اگر خواب ببينيد گوشت مي پزيد ، علامت آن است كه وظيفه اي دوست داشتني به شما واگذار خواهد شد و دوستان بزودي به ديدار شما خواهند آمد.

آشتي
1ـ خواب آشتي كردن نشانة محيطي صميمي و گفتگوهاي دوستانه است.
اگر تاجري چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه اجناس او بهاي بيشتر پيدا خواهد كرد و اگر جوانان خواب آشتي ببينند ، نشانة وصال و نزديكي است.
2ـ اگر خواب ببينيد كسي بي توجه به خودخواهي شما طرح آشتي مي ريزد ، نشانة آن است كه در اثر بي توجهي به وظايف خود نزد دوستان شرمنده و سرافكنده ايد.
3ـ اگر زني چنين خوابي ببيند ، دلالت بر آن دارد كه در آينده از امري نوميد خواهد شد.

آشغال
ديدن آشغال و زباله در خواب ، نشانة ادارة نامطلوب امور زندگي است.

آشيانه
1ـ ديدن آشيانة پرندگان در خواب ، نشانة آن است كه به كاري سودآور علاقمند خواهيد شد.
اگر زني چنين خوابي ببيند ، علامت آن است كه به منزلي ديگر نقل مكان خواهد كرد.
2ـ ديدن آشيانة خالي در خواب ، نشانة آن است كه از جدايي با دوستي غمگين خواهيد شد.
3ـ اگر خواب ببينيد در آشيانه اي پرندگاني نشسته اند ، نشانة آن است كه به زندگي خانوادگي علاقمند خواهيد شد. و فرزنداني شادمان و مطيع خواهيد داشت.
4ـ ديدن ديدن آشيانه اي مملو از تخمهاي شكستة پرندگان ، نشانةآن است كه در زندگي به شكست و نوميدي دچار خواهيد شد.

آفتابگردان
1ـ ديدن دستة گل آفتاب گردان در خواب ، نشانة اندوه است.
2ـ اگر خواب ببينيد در مزرعه اي از گلهاي آفتابگردان راه مي رويد و آفتاب مي تابد و پرندگان آواز مي خوانند ، نشانة آن است كه شادماني و سلامت دست در دست هم مي دهند تا شما را سعادتمند كنند.
3ـ اگر گلهاي آفتاب گردان را در فصلي ببينيد كه اين گلها در آن فصل رشد نمي كنند ، علامت آن است كه شر و بدي گريبان شما را مي گيرد.

آگهي درگذشت
1ـ اگر خواب ببينيد مشغول نوشتن آگهي فوت هستيد ، نشانة آن است كه وظايف دشواري بر شانة شما گذاشته خواهدشد.
2ـ اگر خواب ببينيد مشغول خواندن آگهي درگذشت كسي هستيد ، علامت آن است كه بزودي از شنيدن خبري پريشان خواهيد شد.

آلات موسيقي
1ـ ديدن آلات موسيقي در خواب ، نشانة دست يافتن به لذت موردنظر است.
2ـ ديدن آلات شكسته و مستعمل موسيقي در خواب ، علامت آن است كه دوستانِ ناسازگار به زندگي شما آسيب خواهند رساند.
3ـ اگر دختري خواب آلات شكسته و مستعمل موسيقي را ببيند ، نشانة آن است كه نيرو و توانايي به دست خواهد آورد و زندگي را به شكل دلخواه تغيير خواهد داد.

آلبوم عكس
1ـ ديدن آلبوم عكس در خواب ، نشانة خوشبختي و يافتن دوستاني صميمي است.
2ـ اگر زني جوان خواب ببيند ، مشغول تماشاي عكسهاي آلبوم است ، نشانة آن است كه به زودي همسري دلخواه خواهد يافت.

آلو
1ـ ديدن آلوهاي نارس و كال در خواب ، نشانة عدم آسودگي خود و نزديكان است.
2ـ ديدن آلوهاي رسيده در خواب ، علامت به دست آوردن موقعيتهايي شادي بخش است كه مدتي كوتاه از آن بهره خواهيد برد.
3ـ خوردن آلو در خواب ، نشانة آن است كه با ديگران تفريحات زودگذري را تجربه خواهيد كرد.
4ـ چيدن آلو در خواب ، نشانة رسيدن به آرزوهايي است كه با ثبات و هميشگي نيست.
5ـ اگر خواب ببينيد از روي زمين آلو جمع مي كنيد ، علامت آن است كه ناچار خواهيد پذيرفت آرزوهايتان برآورده نخواهد شد و زندگي انسان تنها راحتي و آسودگي نيست بلكه سختي و اندوه نيز جايي ويژه در زندگي انسانها دارد.

آلومينيم
1ـ ديدن آلومينيم در خواب ، دلالت بر آن دارد كه به همين زندگي خود قناعت مي كنيد.
2ـ اگر زني در خواب زيور آلات و يا ظروف آلومينيمي كدر ببيند ، نشانة آن است كه زياني خواهد ديد و اندوهي غير قابل پيشبيني بر او چنگ خواهد انداخت.

آناناس
1ـ ديدن آناناس در خواب ، علامت سعادتمند شدن است.
2ـ خوردن يا چيدن آناناس در خواب ، نشانة رسيدن به پيروزي در آينده اي نزديك است.
3ـ اگر خواب ببينيد در هنگام مهيا كردن آناناس براي ميز غذا پوست زبر آن دستتان را مي خراشد ، علامت آن است كه پيرامون موضوعي نگران و پريشان خواهيد شد كه سرانجام برايتان راحتي و موفقيت به ارمغان خواهد آورد.

آه
اگر خواب ببينيد براي واقعة غم انگيزي آه مي كشيد ، نشانة آن است كه با اندوهي غير منتظره روبرو خواهيد شد ، اما اميد به رهايي را از دست نخواهيد داد.

آهن
1ـ ديدن آهن در خواب ، علامت پريشاني و اندوه در زندگي است.
2ـ اگر در خواب احساس كنيد زير سنگيني وزن آهن از پا در مي آييد ، علامت آن است كه از نظر روحي سرگرميهايي به دست مي آوريد ، ولي از نظر مادي زيان خواهيد ديد.
3ـ اگر خواب ببينيد با وسيله اي به آهن ضربه مي زنيد ، نشانة آن است كه فردي خودخواه هستيد و با اين خود خواهي به ديگران آسيب وارد مي كنيد.
4ـ اگر در خواب ببينيد توليدكنندة آهن هستيد ، نشانة آن است كه براي كسب ثروت به كارهايي نادرست دست مي رنيد.
5ـ اگر خواب ببينيد آهن مي فروشيد ، نشانة آن است كه در زندگي توفيق چنداني نمي يابيد و دوستانتان افرادي قابل معاشرت نخواهند بود.
6ـ ديدن آهن زنگ زده در خواب علامت فقر و نااميدي است.
7ـ اگر در خواب ببينيد قيمت آهن لرزان مي شود ، علامت آن است كه در مي يابيد ثروت تنها عامل پيروزي در زندگي نيست.
8ـ اگر در خواب ببينيد قيمت آهن گران مي شود ، علامت آن است كه در تاريكي آينده روزني پراميد و نوراني خواهيد ديد.
9 ـ ديدن آهن گداخته در خواب ، علامت آن است كه اگر به درستي از انرژي خود استفاده نكنيد ، شكست خواهيد خورد.

آهن ربا
1ـ ديدن آهن ربا در خواب ، نشانة آن است كه با چيدن مقدماتي منطقي براي پيشرفت خود در زندگي ، راهي باز خواهيد كرد.
2ـ اگر دختري در خواب احساس كند آهن ربايي او را به سمت خود جذب مي كند ، نشانة آن است كه در خانوادة او تحولاتي صورت خواهد گرفت كه موجب شادماني او و اعضاي خانواده اش خواهد شد.

آهنگر
ديدن آهنگر در خواب ، نشانة اين است كه به زودي مسئوليتهايي سنگين بر دوش شما گذاشته خواهد شد.

آهنگ و رقص تند
1ـ اگر خواب ببينيد با آهنگي تند مي رقصيد ، علامت آن است كه در زندگي كمتر طعم شادي را مي چشيد.
2ـ اگر خواب ببينيد سياهپوستان با آهنگي تند مشغول رقصيدن هستند ، نشانة آن است كه سرخوشي شما تحت الشعاع نگرانيهايي بيهوده قرار مي گيرد.
3ـ اگر در خواب يكي از دوستان خود را در حال رقص با آهنگي تند ببينيد ، علامت آن است كه همان دوست صاحب روحيه اي شاد و پراميد خواهد شد.
4ـ بالرين ها در حال رقص با آهنگي تند در خواب ، نشانة آن است كه در زندگي سرگرم كارهاي بيهوده مي شويد ، و هدف ثابتي براي خود در نظر نمي گيريد.

آهو
1ـ ديدن آهو در خواب تعبير خوبي دارد ، براي افراد جوان نشانة دوستيهاي پاك و عميق است. براي افراد متأهل** نشانة زندگي آرام و دور از دغدغه است.
2ـ اگر خواب ببينيد آهو شكار كرده ايد ، علامت آن است كه در دست دشمن گرفتار خواهيد شد و در اهداف خود شكست خواهيد خورد.

آينه
1ـ اگر خواب ببينيد در آينه اي به خود مي نگريد ، نشانة آن است كه بيمار خواهيد شد و رنج و درد زيادي تحمل خواهيد كرد.
2ـ ديدن آينة شكسته در خواب ، علامت شنيدن خبر مرگ ناگهاني يكي از نزديكان است.
3ـ ديدن ديگران در آينه ، نشانة آن است كه ديگران براي رسيدن به منافع خود با شما رفتاري غيرمنصفانه خواهند داشت.
4ـ ديدن حيوانات در آينه ، نشانة نوميد شدن و زيان مالي است.
5ـ اگر دختري ببيند آينه اي را مي شكند ، علامت آن است كه ازدواجي نامبارك خواهد داشت و همچنين روابط دوستانة ناموفق.
6ـ اگر دختري در خواب چهرة رنگ پريدة نامزد خود را در آينه ببيند ، علامت آن است كه خبر مرگ عزيزي را خواهد شنيد. يا با پيمان شكني نامزد خود روبرو خواهد شد. اما اگر چهرة نامزد خود را شاداب ببيند ، نشانة آن است كه عدم تفاهم و بيگانگي مدتي كوتاه به طول خواهد انجاميد.
7-اگر زني يك آينه در خواب ببيند ، نشانة آن است كه بزودي با صحنه هايي غم انگيز روبرو خواهد شد.
 

mosTafa

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 15, 2013
ارسالی‌ها
5,132
پسندها
4,080
امتیازها
113
محل سکونت
مشهد
تخصص
انتخاب آدم اشتباهی
دل نوشته
لیاقت ش رو نداشت ...
بهترین اخلاقم
احمق م
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه

اعتبار :

حرف "الف"

حرف "الف"
ابر ، ابرو ، ابريشم ، ابزار ، ابزار جراحی ، ابليس ، اتوبوس ، اتو کردن ، اتومبيل ، اجاق گاز ، احتضار ، احضار روح ، اذيت و آزار ، ارتقا ، ارث ، اردو ، اردوی کار ، ارقام ، ارکستر ، ارگ ، ارواح ، اره ، از دست دادن تعادل ، ازدواج ، ازدواج با افراد کشور ديگر ، اژدها ، اسارت ، اسارتگاه ، اسب ، استحمام ، استخدام ، استخوان ، استعفاء ، اسفنج ، اسکلت ، اسکلت مرگ ، اسکله ، اسکيت ، اسلحه ، اسيد ، اشک ، اصلاح صورت ، اصلاح موی سر ، اظهار عشق ، اعتبار ، اعداد ، اعدام ، اعلاميه ، افعی ، افليج ، اقامتگاه ، اقيانوس ، الاغ ، الک ، الکتريسته ، الماس ، النگو ، الوار ، امداد ، املت ، انار ، انتخابات ، انتقام ، انجيل ، انفجار ، انگشت ، انگور ، ايوان


ابر
1ـ اگر خواب ببينيد آسمان پوشيده از ابرهاي سياه و تيره است ، علامت آن است كه به خاطر اداره بد زندگي بدبخت خواهيد شد.
2ـ اگر خواب ببينيد از ميان ابرهاي سفيد ، خورشيد پرتوافشاني مي كند ، علامت آن است كه پس از كشيدن سختيها به سعادت و موفقيت دست خواهيد يافت.
3ـ اگر خواب ببينيد از ميان ابرها ستارگان مي درخشند ، نشانة آن است كه لذتهايي زودگذر و پيشرفتي اندك نصيب شما خواهد شد.

ابرو
ديدن ابرو در خواب ، نشانة آن است كه در آينده اي نزديك با مسايل گمراه كننده اي روبرو خواهيد شد.

ابريشم
1ـ پوشيدن لباس ابريشمي در خواب ، علامت آن است كه با افراد بيگانه روابط دوستانه برقرار خواهيد كرد و به آرزوهاي بلند خود دست خواهيد يافت.
2ـ اگر دختري پارچة ابريشم قديمي در خواب ببيند ، نشانة آن است كه نسبت به اجداد خود غرور خاصي خواهد داشت ، مردي پروتمند ولي مسن از او خواستگاري خواهد كرد.
3ـ ديدن ابريشم كثيف و پاره در خواب نشانة آن است كه احترام آبا و اجدادي خود را به منجلاب رسوايي خواهيد كشاند.

ابزار
1ـ ديدن هر ابزاري در خواب ، نشانة كشيدن رنج و سختي براي انجام كاري است.
2ـ ديدن ابزار شكسته و مستعمل در خواب ، علامت آن است كه مرگ يا بيماري سخت يكي از دوستان يا نزديكان شما را تهديد مي كند.

ابزارجراحي
ديدن وسايل و ابزار در خواب ، نشانة آن است كه از مسئوليتي و بي اعتنايي دوستي نسبت به خود رنج خواهيد برد.

ابليس
1ـ ديدن ابليس در خواب ، نشانة روبرو شدن با حوادثي دهشتناك است. براي حفظ ظاهري آبرومندانه از استراتژي خاصي استفاده مي كنيد.
2ـ اگر در خواب شيطان را بكشيد ، نشانة آن است كه براي يافتن جايگاهي مناسب تر در زندگي ، دوستان بي قيد و بند خود را ترك مي گوييد.
3ـ اگر ابليس در غالب اديبي به خواب شما بيايد ، نشانة آن است كه بايد از دوستان چاپلوس و رياكار دوري كنيد.
4ـ اگر ابليس در غالب فردي ثروتمند به خواب شما بيايد ، نشانة آن است كه قادر نخواهيد شد از نفوذ خود براي ارتقاء مقام ديگران استفاده كنيد.
5ـ اگر خواب ببينيد ابليس آهنگين و آرام در گوش شما زمزمه مي كند ، علامت آن است كه در برابر وسوسه هاي شيطاني تسليم خواهيد شد.
6ـ اگر ابليس در غالب زني زيبا به خواب شما بيايد ، علامت آن است كه هر گونه احساس محبتي كه به ديگران داريد ، ناديده خواهيد گر فت.
7ـ اگر در خواب احساس كنيد مي خواهيد خود را از شر شيطان دور نگاهداريد ، نشانة آن است كه خواهيد كوشيد رفتار خود خواهانة خود را كنار بگذاريد و با ديگران تا آنجا كه مي توانيد منصفانه رفتار كنيد.

اتوبوس
اگر خواب ببينيد سوار بر اتوبوس از خيابانها مي گذريد ، علامت آن است كه وعده هايي احمقانه به خود خواهيد داد. با دوستان خود نيز اختلاف پيدا مي كنيد.

اتوكردن
1ـ اگر خواب ببينيد لباسي اتو مي كنيد ، نشانة آن است كه اوضاع كار و روابط خانوادگي شما بر وفق مراد خواهد بود.
2ـ اگر دختري خواب ببيند لباسي اتو مي زند و ناگاه دست خود را با اتو مي سوزانيد ، علامت آن است كه آرامش او را ، بيماري يا حسادت برهم خواهد زد.
3ـ اگر خواب ببينيد با اتو لباسي سوزانده ايد ، نشانة آن است كه رقيبي باعث نگراني خود و سوءظن شما خواهد شد.
4ـ اگر در خواب اتو به نظر خاموش و سرد بيايد ، نشانة آن است كه در خانوادة خود ، با كمبود محبت روبرو خواهيد شد.

اتومبيل
1ـ اگر خواب ببينيد مشغول رانندگي هستيد ، دلالت بر آن دارد كه در كار و زندگي خود تغييري مي دهيد و اين تغيير باعث نشاط و خوشحالي شما مي شود.
2ـ اگر خواب ببينيد هنگام رانندگي ، ماشين شما خراب و متوقف مي شود ، دلالت برآن دارد كه خوشگذراني به آن حدي كه شما انتظار داريد ، ادامه نمي يابد.
3ـ اگر خواب ببينيد از مقابل ماشيني كه در حال حركت است فرار مي كنيد ، دلالت بر آن دارد كه به درستي از رقابت و هم چشمي پرهيز مي كنيد.
4ـ اگر زن جواني خواب ببيند به جستجوي اتومبيلي مي گردد ، دلالت بر آن دارد كه براي جلب حمايت فردي تلاش مي كند ، اما موفق به جلب حمايت او نمي شود.

اجاق گاز
1ـ ديدن اجاق گاز در خواب ، نشانة آن است كه با پادرمياني شما ، اختلاف و اندوه از بين مي رود.
2ـ اگر دختري خواب ببيند روي اجاق گاز غذا مي پزد ، نشانة آن است كه با سپاسگذاري و قدرداني افراطي خود ، دوست صميمي خود را از دست مي دهد.

احتضار
1ـ اگر خواب ببينيد ديگران در حال احتضار هستند ، نشانة آن است كه شما و دوستانتان بداقبال هستيد.
2ـ اگر در خواب خود را در حال احتضار ببينيد ، علامت آن است كه با بي توجهي خود ارزش كارتان را كم مي كنيد و همچنين بيماريي شما را به مرگ تهديد مي كند.
3ـ اگر در خواب حيوانات وحشي را در حال احتضار ببينيد ، نشانة آن است كه از خطري خواهيد گريخت.
4ـ اگر خواب ببينيد حيوانات اهلي در حال احتضارند ، علامت آن است كه با آرامش و تسلط بر خود با هر وضعيتي روبرو مي شويد.

احضارارواح
اگر خواب ببينيد در مراسم احضار ارواح شركت كرده ايد ، نشانة آن است كه آشنايي و دوستي با افراد بيگانه ، بر زندگي شما تأثير منفي خواهد گذاشت.

اذيت و آزار
1ـ اگر خواب ببينيد مورد آزار كسي قرار گرفته ايد ، نشانة آن است كه دشمنان بر عليه شما به گفتگو نشسته اند.
2ـ اگر در خواب تجربة آزار دهنده اي را تحمل كنيد ، نشانة آن است كه مي خواهيد در روز بعد ، كارهايتان را با سرعت بسشتر به پيش ببريد.

ارتقاء
1ـ اگر خواب ببينيد به مقامي والا ارتقاء مي يابيد ، علامت آن است كه با مطالعه و دقت در كارها به پيشرفت و ثروت دست خواهيد يافت.
2ـ اگر خواب ببينيد به سمت آسمان صعود مي كنيد ، علامت آن است كه به ثروتي دست خواهيد يافت ، اما بايد براي حفظ و نگهداري ثروت خود بشتر بكوشيد.

ارث
اگر خواب ببينيد ارثي به شما رسيده است ، نشانة آن است كه به آرزوهاي خود دست خواهيد يافت.

اردو
1ـ اگر خواب ببينيد در هوايي آزاد مشغول خوشگذراني در اردويي هستيد ، نشانة آن است كه در انتظار تغييراتي در زندگي خود هستيد ، و آماده براي رفتن به سيفري طولاني و ملال آور خواهيد شد.
2ـ اگر درخواب اردوگاهي ببينيد ، نشانة آن است كه دوستان به موقعيتهاي بهتري در زندگي دست مي يابيد و شما به آينده اي تاريك خواهيد رسيد.
3ـ اگر دختري خواب ببيند در اردويي شركت كرده است ، علامت آن است كه خواستگار او براي تعيين روز ازدواج متزلزل است اما بعدها ثابت مي شود كه او فرد مهرباني است.
4ـ اگر دختري خواب ببيند در اردوي نظامي به سر مي برد ، نشانة آن است كه با اولين درخواست ازدواج خواهد كرد.
5ـ اگر زني شوهردار خواب ببيند در اردوي سربازان به سر مي برد ، نشانة آن است كه دامنش لكه دار مي شود و شوهرش او را طلاق مي دهد.

اردوي كار
اگر خواب ببينيد در اردويي مشغول كار هستيد ، علامت آن است كه اتفاقي تلخ براي شما پيش خواهد آمد.

ارقام
ديدن ارقام در خواب ، دلالت بر اشتباهات بسيار و آشفتگي فكري دارد .
اگر مراقب اعمال و حرفهاي خود نباشيد ، در معاملة بزرگي شكست مي خوريد.

اركستر
1ـ اگر خواب ببينيد يكي از اعضاي اركستر هستيد و مشغل نواختن ساز ، نشانة آن است كه نامزدتان وفادار و مؤدب خواهد بود و سرگرميهايي دلپذير در زندگي خواهيد داشت.
2ـ اگر خواب ببينيد به آهنگي كه اركستر مي نوازد گوش سپرده ايد ، نشانة*آن است كه با كسب دانشهاي بشري هر دم صاحب شخصيتي قوي تر خواهيد شد ، و لطف و محبتي فراوان به سوي شما سرازير خواهد شد.

ارگ
1ـ اگر در خواب صداي ارگ را از كليسا بشنويد ، علامت آن است كه افراد خانواده از يكديگر جدا خواهند شد.
2ـ اگر خواب ببينيدبا ارگ آهنگ دلپذيري را مي نوازيد ، علامت آن است كه از آسايش دنيوي بهرمند مي گرديد و امتيازات اجتماعي زيادي به دست مي آوريد.
3ـ آواز محزوني كه به همراه نواختن ارگ در خواب به گوش برسد ، نشانة از دست دادن دوست يا مقامي است و همچنين حكايت از وظايفي خسته كننده دارد.

ارواح
1ـ ديدن روح در خواب ، نشانة آن است كه با مشكلي غيره منتظره مواجه خواهيد شد.
2ـ اگر خواب ببينيد روحي با لباس سفيد در مقابل شما هويدا مي شود ، نشانة*آن است كه سلامت يكي از بهترين دوستانتان در معرض خطر است.
3ـ اگر خواب ببينيد روحي با لباس سياه در برابرتان ظاهر مي شود ، نشانة*آن است كه با نيرنگ و بي وفايي ديگران روبرو خواهيد شد.
4ـ اگر با روحي در خواب صحبت كنيد ،* نشانة*آن است كه اگر از منطق و عقل سليم خود پيروي كنيد و از مصيبت و شري كه در زندگي شماست ، جان سالم به در خواهيد برد.
5ـ اگر خواب ببينيد ارواحي به در و خانة شما ضربه مي زنند ،* نشانة* آن است كه دردسري ناگهاني گريبانتان را خواهد گرفت.
6ـ اگر خواب ببينيد روحي در پشت پارچه اي حركت مي كند ،* نشانة* آن است كه اگر مي خواهيد مرتكب اشتباه نشويد بايد احساسات خود را كنترل كنيد.
7ـ اگر در خواب احساس كنيد روح يكي از دوستانتان در اتاق شما سرگردان است ، نشانة* آن است كه احساس ناامني و نوميدي خواهيد كرد.
8ـ اگر خواب ببينيد ارواح موزيك مي نوازند ،* نشانة آن است كه تغييرات نامساعدي در زندگاني شما پديدار مي شود ، و اندوه به محيط خانة شما راه مي يابد.

اره
1ـ اگر خواب ببينيد با ارة دستي چوبي را اره مي كنيد ، علامت آن است كه زندگي خانوادگي شما لبريز از فعاليت و شور و شوق خواهد بود.
2ـ ديدن اره هاي بزرگ كه با نيروي برق كار مي كنند ، علامت آن است كه پذيرفتن وظيفه اي بزرگ ، باعث تحول و دگرگوني در زندگي شما خواهد شد. اگر زني چنين خوابي ببيند ، علامت آن است كه نصايح او مورد توجه ديگران قرار خواهد گرفت.
3ـ ديدن ارة فرسوده كه دندانه هايش شكسته است ، علامت آن است كه با حوادثي نامساعد روبرو خواهيد شد و در زندگاني طعم شكست را خواهيد چشيد.
4ـ گم كردن اره در خواب ، علامت آن است كه دست به كارهايي مي زنيد كه برايتان مصيبت و بدبختي به همراه مي آورد.
5ـ شنيدن صداي اره كردن در خواب ، نشانة رسيدن به سعادت و خوشبختي است.
6ـ پيدا كردن اره اي مستعمل در خواب ، نشانة آن است كه كارها نتايجي نامطلوب به همراه خواهند داشت.
7ـ اگر خواب ببينيد اره اي را روي شانة خود حمل مي كنيد ، علامت آن است كه مسئوليتهايي بزرگ و پر منفعت به عهده خواهيد گرفت.

از دست دادن تعادل
1ـ اگر خواب ببينيد ناگهان روي چيزي مي خوريد و تعادل خود را از دست مي دهيد ، نشانة آن است كه با بي دقتي وظايف خود را انجام خواهيد داد.
2ـ اگر خواب ببينيد ديگران به گونه اي تعادل خود را از دست مي دهند ، نشانة آن است كه از بي دقتي و غفلت ديگران بهره مي گيريد.

ازدواج
1ـ اگر دختري خواب ببيند با پيرمردي ازدواج مي كند ، علامت آن است كه با مشكلات فراواني روبرو خواهد شد . اما اگر خواب ببيند در هنگام جشن ازدواح مردي با لباس سياه از مقابلش مي گذرد و نگاه ملامت آميزي به او مي كند نشانة آن است كه سردي بي تقاوتي يكي از دوستان او را نااميد مي سازد .
2ـ ديدن مراسم ازدواج ديگران در خواب با ميهماناني شادمان كه لباسهايي زيبا بر تن كرده اند ، علامت آن است كه از زندگي لذتهايي عالي خواهيد برد . اما اگرميهمانان لباسهايي سياه بر تن كرده باشند ، علامت آن است كه در آينده به سوگ كسي خواهيد نشست .
3ـ اگر خواب ببينيد با كسي پيمان ازدواج مي بنديد ، نشانة آن است كه خبرهايي ناگوار خواهيد شنيد .
4ـ اگر خواب ببينيد در جشن ازدواج كسي شركت كرده ايد ، نشانة آن است كه امور شغلي به طرز باور نكردني اميد بخش خواهد شد . و از فكر كردن به افراد مورد علاقة*خود لذت زيادي خواهيد برد .
5ـ اگر خواب ببينيد در جشن ازدواح واقعه اي ناگوار رخ مي دهد ، علت آن است كه به بيماري مبتلا خواهيد شد . يا از مرگ يكي از اعضاي خانوادة خود رنج خواهيد كشيد .
6ـ اگر دختري خواب ببيند عروس شده است اما هيچ احساس خوشحالي نمي كند ، علامت آن است كه در زندگي به نوميدي دچار خواهد شد ، و در امور عاطفي شكست خواهد خورد .

ازدواج با افراد كشور ديگر
1ـ اگر خواب ببينيد با فردي خارجي ازدواج مي كنيد ، نشانة آن است كه با ديگران به دعوا ومشاجره خواهيد پرداخت .

اژدها
ديدن اژدها در خواب ، نشانة آن است كه بر نفس شما شهوات تسلط مي يابد و ممكن است به ديگران اجازه دهيد از تمايلات و هوا و هوسهاي شما سوء استفاده كنند ، بايد بر هوا و هوس و نفس خود تسلط پيدا كنيد .

اسارت
1ـ اگر خواب ببينيد اسير شده ايد ، نشانة آن است كه احتمالاً درگير خيانتي خواهيد شد ، كه اگر نتوانيد آن را حل و فصل كنيد ، بدبخت و نوميد مي شويد .

اسارتگاه
1ـ ديدن اسارتگاه در خواب ، علامت آن است كه به بدبختي دجار خواهيد شد .
2ـ اگر خواب ببينيد فردي از اسارتگاه آزاد مي شويد ، علامت آن است كه سرانجام از شر بدبختي و نوميدي خود را آزاد خواهيد ساخت .

اسب
1ـ اگر در خواب اسب سفيدي را تماشا كنيد يا سوار آن شويد ، علامت آن است كه با زنان و مردان خوش بر خورد معاشرت خواهيد داشت . اما اگر اسب سفيد كثيف و لاغر باشد ، نشانة آن است كه دوست يا زني حسود از اعتماد شما سوء استفاده مي كند . اما اگر اسب سياه باشد ، نشانة آن است كه بخت يار شما خواهد بود اما با اين همه ، متوسل به فريت و نيرنگ مي شويد و دست به كاري خطا مي زنيد .
2ـ اگر زني خواب ببيند بر اسبي سفيد سوار شده است ، نشانة آن است كه شوهرش نسبت به او بي وفا خواهد بود .
3ـ ديدن اسبهايي با رنگ تيره در خواب ، علامت آن است كه برخي از لذتهاي زود گذر را تحربه خواهيد كر د .
4ـ اگر خواب ببينيد با اسبي از نژاد اصيل و رنگ كهر سواري مي كنيد ، نشانة آن است كه به ثروتي دست مي يابيد . اگر زني چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه او خود را تسليم پيشرفتهاي زود گذر و ماديات مي كند .
5ـ اگر در خواب اسب تندرويي ببينيد يا بر آن سوار شويد ، علامت آن است كه زندگي اي راحت و آسوده خواهيد داشت .
6ـ سوار شدن بر اسبي سركش در خواب ، علامت آن است كه در اثر حماقت زير دستان يا دوستي از منافع شما سوء استفاده مي كند .
7ـ اگر خواب ببينيد اسبي با اسبهاي ديگر در حال فرار است ، نشانة آن است كه خبر بيماري دوستي به گوش شما خواهد رسيد .
8ـ اگر در خواب اسبي از نژاد اصيل ببينيد ، نشانة آن است كه در ساية زندگي بسيار آسوده دست به اعمالي غير اخلاقي خواهيد زد .
9ـ ديدن كره ماديان در خواب ، نشانة تفاهم و دوستي بين افراد است .
10ـ اگر خواب ببينيد سوار بر اسب از رودخانه اي مي گذريد ، علامت آن است كه به زودي در زندگي اقبال به شما روي مي آورد . اما اگر آب رودخانه متلاطم و ناآرام باشد ، نشانة آن است كه خوشيها به نوميدي مبدل مي گردند .
11 ـ اگر خواب ببينيد بر پشت اسبي سوار شده ايد و از رودخانه اي زلال و زيبا مي گذريد ، نشانة آن است كه آرزوهاي شما به سرعت برآورده مي شود . اگر مردي تاجر ، چنين خوابي ببيند ، علامت آن است كه به ثروتي فراوان دست خواهد يافت .
12ـ ديدن اسب زخمي در خواب ، نشانة آن است كه دوستان به دردسر خواهند افتاد .
13ـ ديدن اسب مرده در خواب ، علامت هجوم نوميديهاست .
14ـ اگر خواب ببينيد سوار بر اسبي هستيد كه يورتمه مي رود ، نشانة آن است كه آرزوهاي شما به سختي برآورده مي شود . اگر خواب ببينيد از روي اسبي كه يورتمه مي رود به زمين مي افتيد ، علامت آن است كه در كار خود رقيب مقتدري خواهيد داشت كه اجازه نمي دهد به پيروزي كامل دست يابيد .
15 ـ اگر خواب ببينيد اسبي به شما لگد مي زند ، نشانة*آن است كه به خواستگاري زني مي رويد كه شما را نمي پذيرد . و به علت بيماري و عدم سلامت زندگي نابساماني خواهيد داشت .
16ـ اگر خواب ببينيد دهنة اسبي را مي گيريد و اسب را رام مي كنيد يا زين كه در هر كاري موفق خواهيد بود . اما اگر در خواب موفق نشويد دهانة اسب وحشي را بگيريد يا زيني بر پشت او بنهيد و اسب بگريزد ، علامت آن است كه بخت و اقبال به شما پشت مي كند .
17ـ ديدن اسبهاي خال دار در خواب ، علامت آن است كه دست به هر كاري كه بزنيد ، سودآور خواهد بود .
18ـ اگر خواب ببينيد نعل اسبي داريد ، علامت آن است كه يقيناً به موفقيت دست خواهيد يافت . اگر دختري چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه همسري وفادار خواهد يافت .
19ـ اگر در خواب نعل اسبي ببينيد ، علامت آن است كه با تلاش خود ثروتي گرد مي آوريد .
20 ـ ديدن اسبهاي مسابقه در خواب نشانة آن است كه در زندگي بيشتر به خوش گذراني مي پردازيد .
21ـ اگر خواب ببينيد با اسبي در مسابقه اي شركت كرده ايد ، علامت آن است كه سعادتمند مي شويد و از زندگي خود لذت مي بريد .
22ـ اگر خواب ببينيد اسبي رامي كشيد ، نشانة آن است كه با خودخواهي دوستان را از خود دور مي كنيد .
23ـ اگر خواب ببينيد بر اسبي بي زين سوار شده ايد ، علامت آن است كه با تلاش بسيارتحمل سختيهاي زندگي به ثروت و آسايش دست مي يابيد .
24ـ اگر زني خواب ببيند ، بر اسبي بي زين سوار شده است ، نشانة آن است كه ديگران به او كمك خواهند كرد تا زندگي اي فارغ و آسوده داشته باشد .
25ـ اگر خواب ببينيد اسبي را قشو مي كنيد ، نشانة آن است كه از كار اصلي خود براي كسب لذتهاي زودگذر فارغ مي شويد .
26ـ اگر خواب ببينيد دم يا يال اسبي را آرايش مي كنيد ، علامت آن است كه از كار اصلي خود براي كسب لذتهاي زودگذر فارغ مي شويد .
27ـ اگر خواب ببينيد سوار بر اسب از تپه اي بالا مي رويد و ناگهان اسب سرازير مي شود و شما بر نوك تپه تتها مي مانيد ، نشانة آن است كه بر عليه كينه و نيرنگ دشمنان مبارزه مي كنيد و سر انجام پيروز مي شويد . اما اگر با اسب به نوك تپه برسيد ، علامت آن است كه اتفاقي به مقامي والا دست مي يابيد .
28ـ اگر دختري خواب ببيند سوار بر اسب سياهي است ، نشانة آن است كه آرزوهاي او در مواقع غير قابل پيش بيني بر آورده مي شود .
29ـ اگر در خواب به اسبي تازه وارد نگاه كنيد ، علامت آن است كه ناراحتي به شكل غريبي محو مي شود و آسايش و رفاه شما را در بر مي گيرد.
30ـ اگر خواب ببينيد نعل كوچكي بر پاي اسبي مي كوييد كه اندازة پاي او نيست ، نشانة آن است كه در شراكت با ديگران متهم به عملي خطا مي شويد.
31ـ اگر خواب ببينيد سوار بر اسبي از تپه اي پايين مي آييد ، علامت آن است كه اتفافاتي شما را نوميد مي سازد.
32ـ اگر دختري خواب ببيند دوستي پشت سر او سواري مي كند ، علامت آن است كه مورد توجه مردي بلندمرتبه قرار خواهد گرفت. اما اگر در خواب بترسيد ، نشانة آن است كه شايد حسادت ديگران را نسبت به خود برانگيزيد.
33ـ اگر دختري خواب ببيند به هنگام پياده شدن از اسب ، اسب تبديل به خوكي مي گردد ، علامت آن است كه خواستگاري مردي ثروتمند را ناديده مي گيريد و ترجيح مي دهد كه فعلاً مجرد باشد.
34ـ اگر دختري خواب ببيند سوار بر اسب سفيد از تپه ها بالا و پايين مي رود و فردي با اسب سياه او را تعقيب مي كند ، نشانة آن است كه مدتي ميان اندوه و شادي در نوسان خواهد بود . و در اين مدت دشمني مدام مي كوشد ، او را مغلوب سازد .
35ـ اگر خواب ببينيد اسبي با اندام انسان روي تخت خوابي فرود مي آيد ، و هر چه به شما نزديكتر مي شود اندام او به مردي شباهت مي يابد و چيزي به سوي شما مي اندازد كه اول شبيه لاستيكي است و بعد مانند زنبور بزرگي ، علامت آن است كه آرزوها و اميدها از دست رفته ديگر بار به دست نمي آيد .

استحمام
1ـ اگر شخصي جوان خواب ببيند حمام مي كند ، نشانة* آن است كه به جنس مخالفي دل داده است ، و در هراس است كه مبادا در اثر تبليغات منفي ديگران نسبت به فرد مورد نظر عقيده اش تغيير يابد .
2ـ اگر زني حامله خواب ببيند استحمام مي كند ، دلالت بر آن دارد كه سقط جنين خواهد كرد . و اگر مردي در خواب خود را در حال استحمام و شستشو ببيند ، به اين معناست كه مورد بي وفايي خواهد شد . بعد از چنين خوابي هر نوع معامله اي بايد با احتياط و محافظه كاري انجام شود .
3ـ اگر همراه ديگران در خواب خود را مشغول شستشو و استحمام ببينيد ، نشانة آن است كه بايد از دوستان شرور دوري كنيد ، اين خواب بدنامي و رسوايي به دنبال دارد .
4ـ اگر خواب ببينيد با آبي گل آلود در حال استحمام هستيد ، دلالت بر آن دارد كه دشمنان در نزديكي شما هستند .
5ـ اگر بيوه زني خواب ببيند استحمام مي كند ، نشانة آن است كه از پيمانهاي قبلي خود دست برداشته است و در انتظار شوهري ديگر است .
6ـ اگر دختران خواب ببينند در حال استحمام هستند ، بايد از گرفتن دوست بپرهيزند .
7ـ استحمام با آب گرم معمولاً نشانة آن است كه وقايع بدي در انتظار شماست .
8ـ استحمام با آب سرد و پاكيزه نشانة آن است كه در مدتي طولاني سلامت خواهيد بود . و با شادماني زندگي خواهيد كرد .
9ـ آب تني و شستشو در آب دريا ، نشانة آن است كه بعد از كسب دانش ، شغلي مورد علاقه به دست خواهيد آورد .

استخدام
1ـ اگر خواب ببينيد بي كار هستيد و براي استخدام به دنبال كار مي گرديد ، علامت آن است كه از روي وجدان كار مي كنيد و براي همين نبايد نگران چيزي باشيد . زيرا ديگران هميشه به شما و كارتان نيازمندند .
2ـ اگر خواب ببينيد ديگران را استخدام مي كنيد ، علامت آن است كه در امور مالي زيان خواهيد كرد .

استخوان
1ـ اگر خواب ببينيد استخوانهايتان از زير پوست بدن تان بيرون زده است ، نشانة آن است كه كسي قصد دارد شما را به خيانت وادار كند .
2ـ ديدن تپه اي از استخوان در خواب ، نشانة آثار قحطي و آلودگي است .

استعفاء
1ـ اگر خواب ببينيد از مقامي استعفاء مي دهيد ، علامت آن است كه وظايف جديد را به نحوي نامطلوب آغاز خواهيد كرد .
2ـ اگر خواب ببينيد ديگران از مقام خود استعفاء مي دهند ، علامت آن است كه خبرهايي ناخوشايند به گوشتان خواهد رسيد .

اسفنج
1ـ ديدن اسفنج در خواب ، نشانة آن است كه فريب و نيرنگ ديگران را خواهيد خورد .
2ـ اگر خواب ببينيد براي نظافت از ابر يا اسفنج استفاده مي كنيد ، نشانة آن است كه قرباني حماقت خود خواهيد شد .

اسكلت
1ـ ديدن اسكلت در خواب ، نشانة آن است كه از دست دشمنان خود رنج خواهيد كشيد .
2ـ اگر خواب ببينيد پوست و گوشتي بر تنشان نيست و اسكلتي هستيد ، علامت آن است كه از موضوعي بيهوده عذاب مي كشيد ، بايد بيشتر به خود مسلط شويد .
3ـ اگر خواب ببينيد اسكلتي پيوسته به دنبالتان حركت مي كند ، نشانة آن است كه به زودي با واقعه اي تكان دهنده روبرو خواهيد شد .

اسكلت مرگ
1ـ ديدن اسكلت مرگ در خواب ، نشانة آن است كه به تأثيرات منفي كار ديگران مبتلا خواهيد شد و خوشبختي از چنگ شما مي گريزد .
2ـ ديدن اسكلت مرگ روي اعلامية سوگواري ، نشانة آن است كه ترس و هراس شما بي جهت است ، وقايع مطلوبي برايتان رخ خواهد داد .

اسكله
1ـ ديدن اسكله در خواب ، نشانة آن است كه در آينده تصميم مي گيريد به جهانگردي بپردازيد .
2ـ اگر خواب ببينيد هنگام ايستادن بر اسكله به كشتي ها نگاه مي كنيد ، نشانة آن است كه آرزوها و خواسته ها ي شما به ثمر خواهد رسيد .

اسكيت
1ـ اگر خواب ببينيد روي يخ اسكيت بازي مي كنيد ، نشانة آن است كه در آستانة از دست دادن موقعيتي ارزشمند قرار گرفته ايد . اگر خواب ببينيد هنگام اسكيت بازي يخ مي شكند و در آب فرو مي رويد ، نشانة آن است كه از نصيحت هاي دوستاني با ارزش برخوردار خواهيد شد .
2ـ اگر خواب ببينيد ديگران مشغول اسكيت بازي هستند ، علامت آن است كه نام شما را در كنار نامي كه شما ستايشش مي كنيد ، با رسوايي ياد خواهند كرد .
3ـ ديدن كفشهاي اسكيت در خواب ، نشانة آن است كه با هم نشينان خود سر سازگاري نخواهيد داشت .

اسلحه
1ـ ديدن اسلحه در خواب ،* نشانة رنج و اندوه است .
2ـ شتيدن صداي شليك اسلحه در خواب ، نشانة از دست دادن كار است .
3ـ اگر در خواب با اسلحه به طرف كسي تيراندازي كنيد ، نشانة آن است كه به راهي خطا خواهيد رفت .
4ـ اگر در خواب كسي با اسلحه به طرف شما تيراندازي كند ، علامت آن است كه به بيماريي خطرناك دچار خواهيد شد و افراد خطاكار شما را ناراحت خواهند ساخت .
5ـ اگر زني خواب ببيند با اسلحه تيراندازي مي كند ، علامت آن است كه با ديگران جروبحث و مشاجره خواهد كرد و شهوت نامطلوب او را به تباهي خواهد كشاند .

اسيد
1ـ نوشيدن هر چيز در خواب كه خاصيت اسيدي داشته باشد ، نشانة آن است كه در آينده نگراني و اضطراب فراواني خواهيد داشت .
2ـ اگر زني خواب ببيند مشروب الكلي مي نوشد ، معنايش اين است كه احتمال دارد براي رفع اختلافات ديگران ميانجي شود و در اين راه سلامتش به خطر بيفتد .
3ـ ديدن خواب اسيدهاي سمي ، نشان مي دهد كه خيانتي كه بر عليه شما شكل مي گيرد ، افشاء خواهد شد .

اشك
1ـ گريه كردن در خواب ، نشانة آن است كه به زودي گرفتاري شما را محاصره خواهد كرد .
2ـ ديدن گريستن ديگران در خواب ، علامت آن است كه اندوه شما شادماني ديگران را تحت تأثير قرار خواهد داد .

اصلاح صورت
1ـ اگر خواب ببينيد صورت خود را اصلاح كرده ايد ، علامت آن است كه شيادان بر سر شما كلاه مي گذارند.
2ـ اگر خواب ببينيد مشغول اصلاح صورت خود هستيد ، علامت آن است كه بر اعضاي خانواده مسلط مي شويد و به آنان فرمان مي دهيد .
3ـ اگر خواب ببينيد بعد از اصلاح ، صورت شما لطيف شده است ، علامت آن است كه به آسودگي و آرامش دست مي يابيد و دوستان مطيع ادارة شما خواهند بود . اما اگر بعد از اصلاح صورت شما زبر و چركيده به نظر برسد ، علامت آن است كه با مشاجرات و اختلافات بسياري روبرو خواهيد شد .
4ـ اگر خواب ببينيد به هنگام اصلاح از تيغي كند استفاده مي كنيد و صورتتان كشيده مي شود ، نشانة آن است كه بهانه اي به دست دوستان مي دهيد تا بتوانند از زندگي خصوصي شما انتقاد كنند .
5ـ اگر خواب ببينيد به هنگام اصلاح ، ريش شما خاكستري به نظر مي رسد ، نشانة آن است كه از هر گونه قضاوت نسبت به افرادي كه ادعاي دوستي با شما را دارند ، پرهيز مي كنيد .
6ـ اگر زني در خواب ببيند مردي صورت خود را اصلاح مي كند ، علامت آن است كه در تفريحات ناشايست افراط مي كند و نتيجه آلوده و فاسد مي گردد .
7ـ اگر زني خواب ببيند چون مردان صورت خود را اصلاح مي كند ، علامت آن است كه آنقدر خصوصيات مردانه در رفتارش هويدا مي شود كه مردان با تنفر از او روي بر مي گردانند .

اصلاح موي سر
1ـ اگر خواب ببينيد مي خواهيد به آرايشگاه برويد و موي سر خود را اصلاح كنيد ، علامت آن است كه براي پيش بردن اهداف خود نقشه مي كشيد . اما نيروي كافي براي عملي كردن نقشه ها صرف نمي كنيد .

اظهار عشق
1ـ اگر زني خواب ببيند كسي به او اظهار عشق مي كند ، نشانة آن است كه آنطور كه انتظار مي رود كسي حاضر به خواستگاري او نيست ، و به دنبال كسب لذتهاي واهي نااميدي خواهد بود .
2ـ اگر مردي خواب ببيند به زني اظهار عشق مي كند ، دلالت بر آن دارد كه او در خور دوستي و رفاقت نيست .
3ـ اگر خواب ببينيد يكي از اقوام به شما اظهار عشق مي كند ، نشانة رنح و نااميدي است .
4ـ اگر خواب ببينيد با يكي از اقوام مكاتبة عاشقانه داريد ، نشانة آن است كه بين اقوام و بستگان اختلاف بوجود مي آيد .

اعتبار
1ـ اگر خواب ببينيد از راه نفوذ و اعتبار ديگران به دنبال رتبه و مقامي هستيد ، نشانة آن است كه به اهداف خود دست نخواهيد يافت .
2ـ اگر خواب ببينيد صاحب اعتبار و مقامي مهم هستيد ، علامت آن است كه آينده اي درخشان در پيش رو خواهيد داشت .
3ـ اگر خواب ببينيد دوستانتان صاحب اعتبار و مقامي هستند ، علامت آن است كه مصاحبي هم فكر شما را از شر نگراني و اضطراب نجات خواهد داد .

اعداد
ديدن اعداد در خواب ، علامت آن است كه اوضاع بدكار باعث ناراحتي و پريشاني شما خواهد شد .

اعدام
1ـ مشاهدة اعدام ديگران در خواب ، علامت آن است كه به خاطر بي توجهي ديگران از مصيبتي رنج خواهيد برد .
2ـ اگر خواب ببينيد شما را مي خواهند اعدام كنند ، نشانة آن است كه اقبال به شما روي مي آورد و بر دشمنان غالب مي شويد و در كسب ثروت پيروز خواهيد بود .
3ـ اگر خواب ببينيد مردم در مراسم اعدام اجتماع كرده اند ، علامت آن است كه دشمنان با هم متحد مي شوند تا موقعيت شما را متزلزل سازند .

اعلاميه
1ـ اگر خواب ببينيد اعلاميه اي را پخش مي كنيد ، علامت آن است كه به علت دعوا و مشاجرات ، كارتان به دادگاه كشيده خواهد شد .
2ـ اگر خواب ببينيد اعلاميه اي را چاپ مي كنيد ، نشانة آن است كه اخباري ناخوشايند خواهيد شنيد .

افعي
1ـ اگر خواب ببينيد افعي دوست شما را نيش مي زند و او چون مرده نقش بر زمين مي شود اما در همان حالت نفس مي كشد ، و باز افعي نيشي ديگر به او مي زند و دوست شما از جاي خود بلند مي شود ، و بعد از اين وقايع هر دو پشت بوته ها ناپديد مي شويد ، نشانة آن است كه دوستان شما از واقعه اي بد ، پريشان خواهند شد و به شما نيز زيان خواهد خورد .
2ـ اگر زني جوان خواب مار افعي را ببيند ، نشانة آن است كه كسي با فريب مي خواهد او را به دردسر بياندازد . اما اگر در خواب ببيند كه مار از او مي گريزد ، به اين معناست كه در مقابل حمله هاي ديگران توانايي دفاع از خود را خواهد داشت .

افليج
1ـ اگر خواب ببينيد افليح شده ايد ، نشانة آن است كه قراردادهايي بي ثبات با ديگران مي بنديد .
2ـ اگر خواب ببينيد دوستتان افليح شده است ، علامت آن است كه دچار بيماري و ترديد خواهيد شد . ترديدي كه به درون خانة شما نيز نفوذ خواهد يافت .
3ـ اگر كسي خواب ببيند يارش افليج شده است ، نشانة آن است كه نارضايتي از موضوعي شادماني او را تحت الشعاع قرار خواهد داد .

اقامتگاه
1ـ اگر خواب ببينيد محل اقامبي براي خود پيدا نمي كنيد ، ايمان خود را از دست خواهيد داد .
2ـ اگر خواب ببينيد محلي براي اقامت وجود ندارد ، به اين معناست كه تلاشهابتان بي ثمر خواهد ماند .
3ـ اگر خواب ببينيد اقامتگاه و محل زندگي شما تغيير يافته است ، نشانة آن است كه بزودي پيغامهايي دريافت خواهيد كرد ، و سفرهاي زيادي پيش رو خواهيد داشت .
4ـ اگر زن جواني خواب ببيند محل اقامت خود را ترك كرده است ، نشانة آن است كه به او تهمت و افترا خواهند زد .

اقيانوس
1ـ ديدن اقيانوس آرام در خواب ، براي ملوانان نشانة سفرهايي سود آور و دلپذير است . براي تجار نشانة دادوستد هايي پر منفعت است ، براي جوانان نشانة وصال و يافتن همسري زيبا است .
2ـ اگر در خواب اقيانوس را از فاصله اي دور ببينيد و صداي تصادم امواج را با بدنة كشتي ها بشنويد ، نشانة آن است كه اوقاتي پر از تشنج د رمحيط خانواده خواهيد داشت .
3ـ اگر خواب ببينيد امواج كف آلود اقيانوس ، ساحل را مي ليسد ، علامت آن است كه زير كانه از چنگ دشمنان خواهيد گريخت .
4ـ اگر خواب ببينيد عمق اقيانوس آنقدر كم است كه مي توانيد به راحتي در آن راه برويد ، علامت آن است كه كسب موفقيت با سختي و اندوه آميخته است .
5ـ اگر با كشتي از اقيانوس آرام بگذريد ، علامت آن است كه در زندگي طعم سعادت و خوشبختي را خواهيد چشيد .

الاغ
1ـ ديدن الاغ در خواب ، نشانة آزردگي خاطر است واخباري كه دير از موعد به شما مي رسد .
2ـ اگر الاغها را در حال حمل بار در خواب ببينيد ، نشانة كار فراوان و بردباري بسيار است و موفقيت شما در سفر و امور شخصي .
3ـ اگر خواب ببينيد الاغي به دنبال شما مي آيد ، نشانة آن است كه حرفها و تهمت هايي كه پشت سر شما زده مي شود ، روزگار ملال آوري براي شما بوجود خواهد آورد .
4ـ اگر خواب ببينيد الاغ سواري مي كنيد ، دلالت بر آن دارد كه در دعواهاي غير قابل پيش بيني ، شركت خواهيد كرد .

الك
1ـ ديدن الك در خواب ، نشانة آن است كه در معامله اي كه با ديگران مي كنيد زيان خواهيد ديد .
2ـ اگر خواب ببينيد سوراخهاي الك بسيار ريز است ، نشانة آن است كه اقبال مي يابيد در تصميم نادرست خود تجديد نظر مي كنيد .
3ـ اگر خواب ببينيد سوراخهاي الك خيلي درشت است ، نشانة* آن است كه هرآنچه با زحمت به دست آورده ايد ، سرانجام از دست خواهيد داد .

الكتريسته
1ـ احساس الكتريستة اندك در اندامها به هنگام خواب ، علامت تغييراتي در زندگي است كه پيشرفتي به دنبال ندارد . اما اگر در خواب احساس كنيد كه برق شما را به شدت تكان مي دهد ، نشانة آن است كه با خطري جدي روبرو خواهيد شد .
2ـ ديدن سيم حاوي الكتريسته در خواب ، علامت آن است كه دشمنان نقشه هايي كه بر عليه شما كشيده بودند و شما را نگران ساخته بودند ، بر هم خواهند زد .
3ـ اگر خواب ببينيد مثل پيغامي از سيم هاي الكتريسته عبور مي كنيد ، علامت آن است كه به نقشه هاي دشمنان خود دست مي يابيد و به اين وسيله بر آنان غلبه مي يابيد .

الماس
1ـ اگر خواب ببينيد صاحب قطعه اي الماس هستيد ، نشانة آن است كه مورد لطف و احترام مقامات بالا قرار مي گيريد .
2ـ اگر دختري خواب ببيند نامزدش به او الماس هديه مي دهد ، علامت آن است كه ازدواجش با افتخار و سربلندي همراه خواهد شد .
3ـ گم كردن الماس در خواب ، نشانة* رسوايي و مرگ است .
4ـ اگر زن ورزشكاري خواب الماس ببيند ، نشانة آن است كه روزهايي لبريز از سعادت و هدايايي با شكوه در پيش رو دارد . اگر بازرگانان چنين خوابي ببينند ، نشانة معاملات سود آور است .
5ـ ديدن الماس در خواب نشانة موفقيت است . مگر آنكه خواب ببينيد از روي جسد كسي الماسي ربوده مي شود ، در اين صورت نشانة آن است كه دوستان شما را به بي وفايي متهم مي كنند .

النگو
1ـ اگر خواب ببينيد النگويي در دست داريد كه دوست يا نامزد شما هديه داده است ، نشانة آن است كه در آينده اي نزديك ازدواج خواهيد كرد .
2ـ اگر دختري در خواب النگوي خود را گم كند ، در آينده با زيانها و مشكلات فراواني روبرو مي شود .
3ـ اگر خواب ببينيد النگويي پيدا مي كنيد ، نشانة كسب ثروتي قابل توجه است .

الوار
1ـ ديدن الوار در خواب ، نشانة آن است كه با قبول كارهاي سخت ، مزد اندكي به دست خواهيد آورد .
2ـ ديدن الوارهاي شعله ور در خواب ، نشانة آن است كه از منبعي ناشناخته سود و ثروتي به شما خواهد رسيد .
3ـ اگر خواب ببينيد الوارها را اره مي كنيد ، نشانة آن است كه معاملاتي بيهوده انجام خواهيد داد .

امداد
1ـ اگر خواب ببينيد به فردي ياري مي رسانيد ، نشانة آن است كه براي رسيدن به مقام بالاتر تلاش مي كنيد و از شما حمايت خواهد شد .
2ـ اگر خواب ببينيد كسي به شما كمك مي كند ، نشانة آن است كه با شادماني در جايي سكنا خواهيد گزيد و دوستان و نزديكان خوب خواهيد داشت .

املت
1ـ اگر خواب ببينيد با املتي كه سرد شده است از شما پذيرايي مي كنند ، علامت آن است كه با فريب و چرب زباني مي خواهند شما را گمراه سازند .
2ـ خوردن املت در خواب ، علامت آن است كه با فردي آشنا مي شويد كه ارزش دارد به او اعتماد كنيد .

انار
1ـ ديدن انار در خواب ، نشانة آن است كه از استعدادهاي خود در راهي درست بهره برداري مي كنيد و پيوسته به دانش خود مي افزاييد .
2ـ گرفتن انار از دست نامزد خود در خواب ، علامت آن است كه با تمامي نيرنگهايي كه پيرامون شما را فرا گرفته است ، با اتكا به نيروهاي دروني خود از اسارت آنها جان سالم به در مي بريد .
3ـ خوردن انار در خواب ، علامت آن است كه اسير و تسليم زيباييهاي فردي خواهيد شد .

انتخابات
اگر خواب ببينيد در انتخابات شركت كرده ايد ، نشانة آن است كه در مباحثي شركت مي كنيد كه براي موقعيت اجتماعي و مالي شما زيان آور است .

انتقام
1ـ اگر خواب ببينيد از كسي انتقام مي گيريد ، نشانة آن است كه اراده اي ضعيف داريد ، اگر نتوانيد ارادة خود را تقويت كنيد دوستان شما را ترك خواهند كرد .
2ـ اگر خواب ببينيد ديگران از شما انتقام مي گيرند ، علامت آن است كه بايد بيشتر مراقب دشمنان خود باشيد

انجيل
1ـ خواب كتاب انجيل ، نشانة زندگي سالم و بي ضرر و مورد پسند است .
2ـ اگر در خواب ببينيد كه با تعاليم انجيل مخالفت مي كنيد ، نشانة آن است كه دوستي شما را وسوسه مي كند تا دست به كارهاي ناپسند بزنيد ، اما شما در مقابل وسوسه ها مقاومت خواهيد كرد .

انفجار
1ـ اگر خواب ببينيد جايي انفجاري رخ مي دهد ، نشانة آن است كه اعمال ناپسند ديگران به شما زيان خواهد رساند .
2ـ اگر خواب ببينيد در اثر انفجاري صورت شما يا ديگران زخمي و سياه گشته است ، علامت آن است كه با قضاوت نادرست متهم به بي دقتي مي شويد و ممكن است جامعه شما را براي اين امر محكوم بسازد .
3ـ اگر خواب ببينيد هوا پر از دود و تكه پاره هاي اشياء منفجر شده است ، علامت آن است كه از محيط كار و همچنين از مخالفتهاي ديگر افراد اجتماع با خود بيزار خواهيد شد .
4ـ اگر خواب ببينيد ميان شعله هاي انفجار گرفتار شده ايد ، يا در اثر انفجار به هوا پرتاب شده ايد ، نشانة آن است كه دوستان بي ارزش و نادرست به حقوق شما تجاوز كرده و از اعتماد شما سوء استفاده مي كنند .
5ـ دختران بعد از ديدن چنين خوابهايي بايد بيشتر مراقب رفتار و روابط خود باشند .

انگشت
1ـ ديدن انگشتان كثيف و مجروح خود در خواب ، نشانة آن است كه رنج و دردسر بسيار ، در انتظار شماست و در آينده نوميد خواهيد شد .
2ـ ديدن انگشتان سفيد و زيبا در خواب ، علامت آن است كه به خاطر خيرخواهي مشهور مي شويد و به عشق شما پاسخ مثبت داده مي شود .
3ـ ديدن انگشتان بريده خود در خواب ، علامت آن است كه ثروت و ميراثي را به خاطر دخالت دشمنان از دست مي دهيد .

انگور
1ـ اگر خواب ببينيد انگور مي چينيد ، علامت آن است كه بعد از دردسر به شادي دست مي يابيد . و در آينده به كارهايي دست خواهيد زد .
2ـ خوردن انگور سبز در خواب ، علامت آن است كه براي كسب لذت مرتكب خطايي خواهيد شد و سرنوشت خود را به دست احساسات خواهيد سپرد .
3ـ ديدن انگور در خواب ، علامت آن است كه از كار سختي فرار مي كنيد .
4ـ اگر دختري در خواب ببيند انگور مي خورد ، علامت آن است كه نسبت به آرزوهاي خود اندكي دلسرد خواهد شد .

ايوان
1ـ ديدن ايوان در خواب ، علامت آن است كه سرگرم كارهايي جديد خواهيد شد كه به ثمر رسيدن آنها در آينده با شك و ترديد همراه خواهد بود .
2ـ اگر دختري خواب ببيند با نامزد خود در ايوان راه مي رود ، علامت آن است كه دربارة نيات خود ترديد پيدا خواهد كرد .
3ـ اگر خواب ببينيد ايوان خانه اي را مي سازيد ، علامت آن است كه وظايف جديدي را قبول خواهيد كرد .
 

mosTafa

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 15, 2013
ارسالی‌ها
5,132
پسندها
4,080
امتیازها
113
محل سکونت
مشهد
تخصص
انتخاب آدم اشتباهی
دل نوشته
لیاقت ش رو نداشت ...
بهترین اخلاقم
احمق م
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه

اعتبار :

حرف "ب"

حرف "ب"

باتلاق ، باد ، بادام ، بادبادک ، بادبزن ، بادکنک ، باد و بوران ، بار ، باران ، باربر ، بازار ، بازجويی ، بازو ، باطری ، باغ ، باغ ميوه ، باغ وحش ، بافتن ، بال ، بالا رفتن ، بالا سر ، بالش ، بالکن ، بانک ، ببر ، بت ، بچه شيطان ، بچه گربه ، بدبختی ، بد خلق ، بذر ، برادر ، برادرزاده ، برج مراقبت ، برچسب ، برزنت ، برس ، برف ، برکه ، برگ ، برليان ، برنج ، برنز ، بره ، برهنگی ، برهنه پا ، بز ، بزغاله ، بز کوهی ، بستنی ، بسته پستی ، بشقاب ، بشکه ، بطری ، بقالی ، بلبل ، بلدرچين ، بلور ، بنا ، بنزين ، بوق ، بوقلمون ، بهار ، بهشت ، بيابان ، بی دندان ، بيليارد ، بيمارستان ، بيماری واگيردار ، بينی


باتلاق
1ـ گذشتن از ميان مناطق باتلاقي در خواب ، علامت آن است كه تحت الشعاع شرايطي ناسازگار قرار مي گيريد ، و از ماجرايي عاشقانه ضربه اي شديد متحمل خواهيد شد .
2ـ اگر خواب ببينيد به زميني باتلاقي نزديك مي شويد كه پوشيده از گياهان سبز است ، نشانة آن است كه با خنثي كردن دسيسه ها و گذشتن از موانعي خطرناك به خوشبختي و سعادتي باور نكردني دست مي يابيد .

باد
1ـ اگر خواب ببينيد باد به آرامي در كار وزيدن است ، علامت آن است كه در اثر فوت يكي از نزديكان ثروت هنگفتي به شما ارث مي رسد .
2ـ شنيدن صداي زوزة باد در خواب ، علامت آن است كه با از دست دادن قردي بسيار عزيز ، زندگي شما بيهوده و بي معنا خواهد شد .
3ـ اگر خواب ببينيد بر خلاف جهت وزش بادي تند راه مي رويد ، علامت آن است كه شجاعانه در مقابل وسوسه هاي شيطاني مقاومت خواهيد كرد . و از راهي درست براي كسب ثروت اقدام مي كنيد .
4ـ اگر خواب ببينيد باد برخلاف آنچه كه شما مي خواهيد مي وزد ، علامت آن است كه در امور عاشقانه به نوميدي ، و در به ثمر رساندن امور زندگي شكست مي خوريد .
5ـ اگر خواب ببينيد باد در همان جهتي كه شما دوست داريد مي وزد ، علامت آن است كه بر رقباي خود چيره مي شويد و امور زندگي خود را به درستي هدايت مي كنيد .

بادام
1ـ ديدن بادام در خواب ، نشانة آن است كه پس از مدتي كوتاه ثروتمند خواهيد شد .
2ـ اگر بادامهايي نارس در خواب ببينيد ، دلالت بر آن دارد كه پيش از تغيير موقعيت و وضعيت شما در زندگي ، بسيار نوميد خواهيد شد .

بادبادك
1ـ اگر خواب ببينيد بادبادكي به هوا مي فرستيد ، نشانة* آن است كه از طريق كارهاي نادرست ثروت زيادي به دست خواهيد آورد .
2ـ اگر خواب ببينيد بادبادكي بر زمين افتاده است ، علامت آن است كه در زندگي با شكست و نوميدي روبرو خواهيد شد .
3ـ اگر خواب ببينيد بادبادكي درست مي كنيد ، نشانة آن است كه به سرمايه اي اندك ، معاملة بزرگي انجام مي دهيد و مي كوشيد كسي را از آن خود سازيد .
4ـ اگر خواب ببينيد كودكان بادبادك هوا مي كنند ، نشانة آن است كه براي كسب لذت به كارهايي بيهوده دست خواهيد زد .
5ـ اگر خواب ببينيد بادبادكي بيش از حد معمول بالا رفته است ، علامت آن است كه اميدها و آرزوها به يأس و نوميدي بدل مي شود .

بادبزن
1ـ ديدن بادبزن در خواب ، علامت آن است كه در آيندة نزديك خبرهايي خوب و حيرت انگيز به دست شما خواهد رسيد .
2ـ اكر دختري خواب ببيند با باد بزن خود را باد مي زند ، نشانة آن است كه با افراد جديدي آشنا خواهد شد . اگر خواب ببيند بادبزن كهنه اي را گم مي كند ، نشانة*آن است كه نامزد او خواستار زني ديگر خواهد شد .

بادكنك
1ـ ديدن بادكنك در خواب ، علامت آن است كه در صورتي كه مراقب سلامت خود نباشيد در آينده با مشكلات زيادي روبرو مي شويد .
2ـ اگر در خواب بچه ها را مشغول بادكردن بادكنك ببينيد ، نشانة آن است كه انتظاري كه براي رسيدن به آسودگي و فراغت داشته ايد ، برآورده نمي شود .

باد و بوران
ديدن باد و بوران شديد در خواب ، نشانة دست زدن به كاري دشوار و نوميد كننده است .

بار
1ـ اگر خواب ببينيد در حال حمل بار هستيد ، علامت آن است كه از روي عشق و خير خواهي دست به كارهايي سخت و دشوار خواهيد زد و زندگاني اي طولاني خواهيد داشت .
2ـ اگر خواب ببينيد زير بار سنگيني به زمين مي افتيد ، نشانة آن است كه قادر به امرار معاش افرادي كه به شما وابسته اند نخواهيد شد .
3ـ اگر خواب ببينيد ديگران در حال حمل بار هستند ، علامت آن است كه نزديكان شما تجربياتي خواهند كرد كه شما نيز به اين تجربيات علاقمند خواهيد شد .

باران
1ـ اگر خواب ببينيد هنگام بارندگي در خيابان هستيد ، علامت آن است كه از تفريح و گردش لذت خواهيد برد و خوشبختي در خانة شما را خواهد كوبيد .
2ـ اگر خواب ببينيد از دل ابرهايي تيره باران مي بارد ، علامت آن است كه نسبت به انجام و ظايف خود نوميد و دلسرد خواهيد شد .
3ـ اگر خواب ببينيد در آغاز بارندگي مي كوشيد به زير سر پناهي برويد تا خيس نشويد ، نشانة* آن است كه در طراحي و به ثمر رساندن نقشه هايتان كامياب خواهيد شد .
4ـ اگر خواب ببينيد از پنجره اي به قطرات باران نگاه مي كنيد ، نشانة آن است كه در كسب ثروت پيروز خواهيد شد .
5ـ شنيدن صداي ضربه هاي باران بر سقف ، علامت آن است كه از شادماني و نشاط خانوادگي لذت خواهيد برد و همچنين در كسب ثروتي اندك موفق خواهيد شد .
6ـ اگر خواب ببينيد هنگام بارندگي از سقف خانه آبي زلال چكه مي كند ، علامت آن است كه به دام لذتي نامشروع خواهيد افتاد . اما اگر چكه هاي آب گل آلود باشد ، نشانة آن است كه تغيير و تحولي در زندگي شما روي خواهد داد .
7ـ اگر خواب ببينيد هنگام گوش سپردن به صداي باران از ناتمام گذاشتن و ظيفه اي تأسف مي خوريد ، علامت آن است كه از چيزي لذت خواهيد برد كه باعث زيان رساندن به ديگران خواهد شد .
8ـ اگر خواب ببينيد باران بر ديگران فرو مي بارد ، علامت آن است كه دوستان نسبت به شما اعتماد خود را از دست خواهند داد .
9ـ اگر دختري خواب ببيند زير باران به خيابان مي رود و لباس او خيس و كثيف مي شود ، علامت آن است كه با بي احتياطي تسليم لذتي احمقانه مي شود و براي همين عمل مورد سوء ظن دوستان قرار مي گيرد .
10ـ اگر خواب ببينيد باران بر حيوانات مزرعه اي فرو مي بارد ، علامت آن است كه از محيطهاي اجتماعي ، كه در آن قرار خواهيد گرفت ، دلسرد و نوميد خواهيد شد .
11ـ ديدن طوفان به همراه باران در خواب ، نشانة روبرو شدن با حوادث تلخ است .

باربر
1ـ ديدن باربر در خواب ، علامت بدشانسي و روبرو شدن با حوادث تلخ است .
2ـ اگر خواب ببينيد خودتان باربر هستيد ، نشانة آن است كه به محيطهايي فقيرانه پا خواهيد گذاشت .
3ـ استخدام باربر در خواب ، علامت آن است كه از هر موقعيتي به نفع خود بهره مي بريد .
4ـ اخراج كردن باربر در خواب ، علامت آن است كه مورد اتهامات زننده اي قرار مي گيريد .

بازار
1ـ اگر خواب ببينيد در بازار هستيد ، علامت آن است كه در تمامي امور زندگي توفيق خواهيد يافت .
2ـ ديدن بازاري متروك در خواب ، علامت آن است كه پريشان و افسرده خواهيد شد .
3ـ ديدن سبزيجات گنديده يا فاسد در بازار ، نشانة آن است كه در حرفة خود زيان خواهيد ديد .
4ـ اگر دختري خواب ببيند ، نشانة آن است كه تغييراتي مساعد در زندگيش اتفاق خواهد افتاد .

بازجويي
اگر خواب ببينيد كسي شما را بازجويي مي كند ، نشانة* آن است كه در پايدار كردن روابط خود با دوستانتان شكست خواهيد خورد .

بازو
اگر در خواب ببينيد بازوي كسي را قطع مي كنيد ، علامت آن است كه از همسر خود جدا خواهيد شد ، مراقب باشيد كه نيرنگ و فريب ديگران را نخوريد .

باطري
ديدن باطري در خواب ، نشانة آن است كه از معاملات مساعد منافعي به دست خواهيد آورد .

باغ
1ـ ديدن باغي پرگل با درختاني سبز در خواب ، نشانة آرامش فكري بسيار و آسايش است .
2ـ ديدن سبزيجات در باغ ، علامت از دست دادن ثروت و آبرو است . اگر زني چنين خوابي ببيند ، علامت آن است كه در محيط خانواده اش شادي فراوان موج خواهد زد و به شهرت دست خواهد يافت .
3ـ اگر دختري خواب ببيند با نامزد خود در باغي پر از بوته هاي گل و گياه قدم مي زند ، نشانة آن است كه به شادماني و ثروت دست خواهد يافت .

باغ ميوه
1ـ اگر خواب ببينيد كه به همراه دوست خود از ميان باغهاي پرميوه مي گذريد ، علامت خاتمة عشقي طولاني است . اگر خواب ببينيد كه باغهايي كه از آن مي گذريد پر از درختاني است كه ميوه هايش رسيده و آمادة چيدن است ، نشانة پاداش دادن به افراد زيردستي است كه با خدمت وفادارانه شان باعث به ثمر رسيدن طرحها و نقشه هاي مهم گشته ايد .
2ـ اگر زني خواب ببيند از باغ پرميوه اي عبور مي كند ، علامت آن است كه همسر وفادار او به همراه فرزنداني مطيع خانه و زندگيِ راحتي براي او مهيا خواهند كرد .
3ـ اگر خواب ببينيد كه در باغِ ميوه اي خوكها مشغول خوردن ميوه هايي هستنند كه بر زمين افتاده است ، علامت آن است كه ثروتي كه از ابتدا به شما تعلق نداشته است از دست خواهيد داد .
4ـ اگر خواب ببينيد كه مشغول چيدن ميوه هاي رسيده ايد ، علامت آن است كه در فراواني و آسايش خواهيد كرد .
5ـ اگر خواب ببينيد كه باغ ميوه اي مورد هجوم باد قرار گرفته است ، علامت آن است كه به زندگي نكبت بار مبتلا خواهيد شد . و شادماني و پولي اندك خواهيد داشت .
6ـ اگر خواب ببينيد كه به هنگام عبور از باغ ميوه ، در بوته هاي خارگير مي كنيد ، علامت آن است كه رقيبي حسود خواهيد داشت .
7ـ اگر باغ ميوه اي با درختان عريان به خواب ببينيد ، علامت آن است كه فرصتهايي مناسب را براي رسيدن به مقامهاي بالا ناديده مي گيريد .
8ـ اگر باغ ميوه اي را در فصل زمستان ببينيد ، علامت آن است كه به هنگام زندگي در زمان اكنون نسبت به آينده بي اعتنا هستيد .
9ـ ديدن باغ ميوة طوفان زده در خواب ، علامت وظايفي نامساعد است كه بايد بر دوش بگيريد .

باغ وحش
اگر خواب ببينيد از حيوانات باغ وحش ديدن مي كنيد ، علامت آن است كه سرنوشتي متغير خواهيد داشت . گاهي دشمنان بر شما چيره مي شوند و گاهي شما بر آنان تسلط مي يابيد . با مسافرت و زندگي در كشورهاي مختلف دانشي كسب مي كنيد .

بافتن
1ـ اگر زني خواب ببيند بافندگي مي كند ، نشانة*آن است كه زندگي اي پر از صلح و صفا خواهد داشت و دوستان و فرزنداني وظيفه شناس همواره در كنار او خواهند بود .
2ـ اگر مردي خواب ببيند در كارخانة ريسندگي كار مي كند ، نشانة آن است كه در زندگي پيشرفتي چشم گير خواهد داشت .
3ـ اگر دختري خواب بافندگي ببيند ، نشانة آن است كه از روي شتاب ازدواج خواهد كرد و ازدواج او نتايجي مطلوب به دنبال خواهد داشت .
4ـ اگر دختري خواب ببيند در كارخانة ريسندگي كار مي كند ، علامت آن است كه نامزد مردي وفادار و شايسته خواهد شد .
5ـ اگر خواب ببينيد كه كارخانة ريسندگي كه در آن كار مي كنيد ويران مي شود ، علامت آن است كه در امور عاطفي شكست خواهيد خورد .

بال
1ـ اگر خواب ببينيد كه بال درآورده ايد ، علامت آن است كه به خاطر جدايي از فرد مورد علافة خود كه به سفر رفته است ، احساس ناامني و اضطراب خواهيد كرد .
2ـ ديدن بال پرندگان در خواب ، علامت آن است كه بر تنگ دستي و فقر غلبه خواهيد كرد و به ثروت و افتخار دست خواهيد يافت .

بالارفتن
1ـ اگر خواب ببينيد كه از تپه يا كوهي بالا مي رويد و به قله مي رسيد ، نشانة آن است كه بر تمام موانعي كه در آينده پيش روي شما قرار خواهد گرفت غلبه خواهيد كرد . اما اگر خواب ببينيد نمي توانيد به قله برسيد ، علامت آن است كه بهترين آرزوهاي شما با شكست روبرو خواهد شد .
2ـ اگر خواب ببينيد كه تا آخرين پلة نردبان بالا رفته ايد ، نشانة موفقيت در كارهاست . اما اگر ببينيد هنگام بالا رفتن ، نردبان مي شكند ، دلالت بر مشكلات و سختيهاي كار است و احتمال وقوع حارثه اي بد براي شما .
3ـ اگر خواب ببينيد كه چون دزدي از ديوار خانة* كسي بالا مي رويد ، و ناگهان پنجره اي به سمت شما گشوده مي شود ، دلالت برآن دارد كه پيماني با دوستان مي بنديد و دست به كاري بي نهايت خطرناك مي زنيد . مدتي به خاطر اين كار نوميد مي شويد اما سرانجام تلاش شما با موفقيت همراه خواهد شد .

بالا سر
1ـ اگر خواب ببينيد كه شيئي بالاي سر شما آويخته است و در حال افتادن است مي تواند نشانة آن باشد كه خطري شما را تهديد مي كند . اما اگر آن شيئي روي شما بيفتد ، نشانة نابودي است يا نااميديي ناگهاني را خبر مي دهد و اگر آن شيئي نزديك شما بر زمين بيفتد ، بي آنكه به شما لطمه اي بخورد ، نشان از آن دارد كه شما از ورشكستگي نجات خواهيد يافت، بي آنكه به شما لطمه اي بخورد ، نشان از آن دارد كه شما از ورشكستگي نجات خواهيد يافت ، ولي با سختيهاي ديگري مواجه خواهيد شد .
2ـ اگر خواب ببينيد كه شيئي بالاي سر شما ثابت است و خطر سقوط ندارد ، حاكي از آن است كه بعد از زياني سخت ، وضع مالي شما بهبود خواهد يافت .

بالش
1ـ ديدن بالش در خواب ، علامت داشتن زندگي اي راحت و آسوده است .
2ـ اگر دختري خواب ببيند بالش مي دوزد ، نشانة آن است كه اميدي دلگرم كننده به آينده خواهد داشت .

بالكن
1ـ اگر خواب ببينيد كه در بالكني ايستاده ايد ، نشانة آن است كه در آخرين مراحل موفقيت در كاري ، مضطرب و نگران خواهيد شد .
2ـ اگر دختري خواب ببيند با نامزد خود در بالكن گفتگو مي كند ، نشانة آن است كه به زودي با شادماني ازدواج خواهد كرد .
3ـ ديدن يك بالكن قديمي درخواب ، نشانة آن است كه اميدها وآرزوهايتان تبديل به يأس و اندوه خواهد شد .

بانك
1ـ ديدن تحويلدار بي كار در بانك ، علامت آن است كه در امور كاري خود با شكست مواجه خواهيد شد .
2ـ اگر خواب ببينيد در بانك سكة طلا موجود نمي باشد ، دلالت بر آن دارد كه به سود و موفقت نخواهد رسيد .
3ـ اگر خواب ببينيد در بانك اسكناسها و سكه ها روي هم انبوه شده اند ، علامت آن است كه به احترام و دارايي شما افزوده خواهد شد و در تمام سطوح اجتماعي از احترامي بسيار برخوردار خواهيد شد .

ببر
1ـ اگر خواب ببينيد ببري به طرف شما مي آيد ، نشانة آن است كه از دست دشمنان آزار خواهيد ديد .
2ـ اگر خواب ببينيد ببري به شما حمله مي كند ، نشانة آن است كه عدم موفقيت ، شما را غرق در نوميدي خواهد ساخت .
3ـ اگر خواب ببينيد حملة ببري را دفع مي كنيد و او را از خود دور مي سازيد ، نشانة آن است كه در تمام كارهاي خود پيروز و موفق خوايد شد .
4ـ اگر خواب ببينيد ببري از شما مي گريزد ، نشانة آن است كه بر مخالفان پيروز خواهيد شد . و مقام مهمي را از آن خود خواهيد كرد .
5ـ ديدن ببرهاي محبوس در قفس حيوانات ، نشانة آن است كه بر دشمنان خود چيره مي شويد .
6ـ ديدن زيراندازي از پوست ببر در خواب ، نشانة آن است كه در موقعيتي قرار خواهيد گرفت ، كه از تفريح و آرامش لذت بسيار خواهيد برد .

بت
1ـ اگر خواب ببينيد بت پرستي مي كنيد ، علامت آن است كه در زندگي شهرت و ثروتي اندك به دست مي آوريد . زيرا اجازه مي دهيد روابط ناعادلانه بر شما مسلط گردد .
2ـ شكستن بت در خواب ، نشانة آن است كه هيچ چيز نمي تواند مانع شما از به دست آوردن مقامات افتخار آميز بشود . زيرا شما تسلط كاملي بر افكار خود داريد .
3ـ اگر در خواب ديگران را مشغول ستايش بتها ببينيد ، علامت آن است كه بين شما دوستانتان اختلاف بزرگي به وجود مي آيد .
4ـ اگر خواب ببينيد ستايش بت را زشت مي شماريد ، نشانة آن است كه طبيعت بشري را بسيار خوب درك مي كنيد و در آينده به امتيازاتي بزرگ دست مي يابيد .

بچة شيطان
1ـ ديدن بچة شيطان و بازيگوش در خواب ، علامت آن است كه براي كسب لذتي زودگذر به دردسر مي افتيد .
2ـ اگر خواب ببينيد خودتان مبدل به بچه اي شيطان شده ايد ، علامت آن است كه ناداني شما را به فقر مي كشد .

بچة گربه
1ـ اگر زني در خواب ببيند بچة گربه اي زيبا ببيند ، نشانة آن است كه به دام فريب ماهرانه اي كشيده مي شود . اما با تشخيص درست خود را نجات مي دهد . اما اگر در خواب بچه گربه اي كثيف و لاغر ببيند ، علامت آن است كه قرباني بي احتياطي هاي خود خواهد شد .
2ـ ديدن بچه گربه ها در خواب ، دلالت بر تحمل مشكلات كوچك و انزجار آور و زيان مالي دارد .
3ـ اگر خواب ببينيد بچه گربه ها را مي كشيد ، علامت آن است كه بر نگرانيها و ناراحتيهاي زندگي غلبه خواهيد كرد .
4ـ اگر خواب ببينيد مار ، بچه گربه اي را مي كشد ، نشانة آن است كه دشمنان سعي مي كينند به شما آسيت بزنند . اما به خودشان آسيب ميرسانند .

بدبختي
1ـ اگر خواب ببينيد گرفتار بدبختي شده ايد ، تعبيرخواب چنين است كه پياپي شكست خواهيد خورد ، و تا مدتي زندگي تيره و تاري خواهيد داشت .
2ـ اگر خواب ببينيد ديگران به بدبختي دچار شده اند ، دلالت بر آن دارد كه وجود فردي موجب خواهد شد كه در كارهايتان با عدم موفقيت مواجه شويد .

بدخلق
1ـ اگر در خواب احساس كنيد بد خلق هستيد ، علامت آن است كه بايد مقام ويژة خود را در اجتماع پيدا كنيد .
2ـ اگر در خواب ديگران را بدخلق بيابيد ، نشانة يافتن دوستاني نامساعد و اشتغالاتي بيهوده است .

بذر
ديدن بذر در خواب ، نشانة سعادتي افزاينده است . هر چند اوضاع فعلي ناخوشايند به نظر برسد .

برادر
1ـ اگر برادر خود را در حالي كه مسرور است ، در خواب ببينيد ، نشانة آن است كه موجب خوشبختي و پيروزي برادر خود خواهيد شد .

برادر زاده
ديدن برادر زادة خود در خواب ، نشانة آن است كه بزودي در آمد كافي به دست خواهيد آورد . اما اگر برادرزادة خود را در خواب غمگين و مأيوس ببينيد ، نشانة آن است كه با عدم آسايش و نوميدي دست به گريبان خواهيد شد .

برج مراقبت
1ـ اگر در خواب از برج ديده باني بالا برويد ، نشانة آن است كه تمايل داريد به تحقيقات نظري و بررسي فرضيه ها بپردازيد و بررسي واقعيات زندگي را به ديگران واگذار كنيد .

برچسب
ديدن برچسب در خواب ، علامت آن است كه به دشمني اجازه مي دهيد از اسرار خصوصي شما مطلع شود و از اين امر رنج خواهيد برد .

برزنت
1ـ ديدن پارچة برزنت در خواب ، علامت روبرو شده با سردي و خيانت است .
2ـ اگر خواب ببينيد پارچة برزنت خريد و فروش مي كنيد ، علامت آن است كه معاملاتي مشكوك خواهيد داشت .

برس
1ـ ديدن برس در خواب ، نشانة بدبخت شدن در اثر نابساماني كارهاست .
2ـ ديدن برس كهنه و خراب ، علامت بيماري است .
3ـ ديدن برس لباس در خواب ، نشانة وظيفة سنگيني است كه در آينده بر دوش شما خواهد افتاد .
4ـ اگر خواب ببينيد لباسهاي خود را برس مي زنيد ، نشانة آن است كه بزودي در مقابل كار دشواري كه انجام مي دهيد ، پولي دريافت خواهيد كرد .
5ـ ديدن برسهاي گوناگون در خواب ، نشانة انجام دادن خطاست .

برف
1ـ ديدن برف در خواب ، نشانة آن است كه در آينده مصيبت يا بدبختي برايتان روي نخواهد داد .
2ـ اگر خواب ببينيد ميان طوفان و برف راه مي رويد ، نشانة آن است كه در اثر شكست و نرسيدن به آرزويي كه سالها خواستار آن بوديد ، نوميد و اندوهگين خواهيد شد .
3ـ برف خوردن در خواب ، نشانة آن است كه به ايده آل هاي خود دست نخواهيد يافت .
4ـ ديدن برف گل آلود در خواب ، نشانة آن است كه شخصيت و غرورتان را كسي مورد تحقير قرار خواهد داد . با اين حال شما باز خواهيد كوشيد با همين فرد ارتياط برقرار كنيد .
5ـ اگر خواب ببينيد برفها آب مي شوند ، نشانة آن است كه دلهرة شما مبدل به شادماني مي گردد .
6ـ اگر خواب ببينيد از پشت پنجره به دانه هاي درشت برف نگاه مي كنيد ، نشانةآن است كه در اثر فشار مالي با نامزد خود مشاجراتي خواهيد داشت .
7ـ ديدن كوههاي برف گرفته در خواب ، نشانة آن است كه افكار و تمايلات شما هيچ پيشرفت ارزشمندي به ارمغان نمي آورد .
8ـ اگر خواب ببينيد در منظره اي برفي ، خورشيد مي درخشد ، نشانة آن است كه بدبختي و سياه روزي پايان خواهد يافت ، و روزهاي خوشي آغاز خواهد شد .
9ـ اگر دختري خواب ببيند بر برفها سورتمه سواري مي كند ، نشانة آن است كه براي پذيرفتن خواستگار خود با مخالفتهايي بسيار مواجه مي شود .
10ـ اگر خواب ببينيد با ديگران برف بازي مي كنيد ، علامت آن است كه پيرامون موضوع شرم آوري داوري خواهيد كرد . اگر قضاوت شما بر پاية درستي استوار نباشد ، يقيناً شكست خواهيد خورد .
11ـ اگر خواب ببينيد در ناحيه اي برف پوش راه خود را گم كرده ايد ، علامت آن است كه غم و اندوه به زندگي شما راه خواهد يافت .

بركه
اگر دختري خواب ببيند در بركه اي تن مي شويد ، دلالت بر آن دارد كه جذابيتهاي زنانه اش براي او قدر و منزلتي فراهم ساخت .

برگ
1ـ ديدن برگ در خواب ، علامت پيشرفت قابل ملاحظه اي در زندگي است .
2ـ ديدن برگهاي خشك در خواب ، نشانةآن است كه احساسات شوم و نوميدانه ، شما را در بر خواهد گرفت .
3ـ اگر دختري خواب برگهاي خشك ببيند ، علامت آن است كه در مسير زندگي بي يار و تنها خواهد ماند . گاهي اوقات چنين خوابي به معناي مرگ دلالت دارد .
4ـ اگر دختري خواب برگهاي سبز و تازه ببيند ، علامت آن است كه ثروتمند خواهد شد و با مردي متمول ازدواج خواهد كرد .

برليان
1ـ ديدن برليان در خواب ، نشانة آن است كه براي رسيدن به بزرگترين هدف خود با مانع و نوميدي روبرو خواهيد شد .
2ـ ديدن برليان شكسته در خواب ، علامت آن است كه فردي مورد اعتماد به شما بي وفايي مي كند .

برنج
1ـ ديدن دانه هاي برنج در خواب ، براي تجار نشانة معاملاتي سود آور است ، براي كشاورزان نشانة* محصولات فراوان است .
2ـ خوردن برنج در خواب ، نشانة رضايت از آسايش و شادماني خانوادگي است .
3ـ اگر خواب ببينيد دانه هاي برنج با شن و خاك مخلوط گشته است ، نشانة آن است كه به بيماري مبتلا خواهيد شد . و از دوستان خود جدا خواهيد ماند .
4ـ اگر دختري خواب ببيند برنج مي پزد ، نشانة آن است كه به زودي وظايف جديدي به عهده خواهد گرفت ، و از اين طريق ثروتي گرد خواهد آورد .

برنز
1ـ اگر دختري در خواب مجسمه اي از برنز ببيند ، نشانة آن است كه در ازدواج با فرد مورد نظر خود با شكست روبرو خواهد شد .
2ـ اگر دختري در خواب ، مجسمه اي از برنز ببيند كه حركت مي كند ، دلالت بر آن دارد كه در امر ازدواج با فردي تا آخرين مراحل پيش مي رود ، اما ازدواج صورت نمي گيرد .
3ـ ديدن حشرات برنزي در خواب ، نشانة حسادت و نابودي است .

بره
1ـ اگر خواب ببينيد بره ها در چمنزاري سرسبز بازي مي كنند ، علامت آن است كه دوستاني صميمي خواهيد يافت و در كسب ثروت موفق خواهيد شد . اگر كشاورزي چنين خوابي ببيند ، علامت آن است كه از طريق فروش محصولات زراعي خود سودي كلان خواهد برد .
2ـ ديدن برة مرده در خواب ، نشانة اندوه و پريشاني است .
3ـ اگر خواب ببينيد روي پشم سفيد بره خونين است ، نشانة آن است كه افرادي بيگناه از اعمال خلافكاران رنج خواهند برد .
4ـ اگر در خواب بره اي گم كنيد ، علامت آن است كه افرادي خودرأي به فرمان شما گردن مي نهند ، شما بايد بيشتر مراقب رفتار خود باشيد .
5ـ ديدن پوست بره در خواب ، علامت آن است كه لذت و آسايش به زور از ديگران سلب خواهد شد .
6ـ اگر خواب ببينيد بره اي را ذبح مي كنند ، علامت آن است كه با فدا كردن فراغت و آسايش خود عاقبت به سعادت دست مي يابيد .
7ـ خوردن گوشت با استخوان بره در خواب ، نشانة آن است كه براي تأمين فرزندان دچار دردسر خواهيد شد .
8ـ اگر خواب ببينيد بره ها از پستان مادر خود شير مي مكند ، علامت آن است كه صاحب فرزندي زيبا و دوست داشتني خواهيد شد و دوستاني با استعداد خواهيد يافت .
9ـ اگر خواب ببينيد گرگ بره اي را مي درد ، علامت آن است كه مردم بيگناه از دست افراد شرور و ظالم رنج خواهند كشيد .
10ـ شنيدن صداي بع بع بره ها در خواب ، علامت آن است كه از شما درخواست بخشش و چشم پوشي خواهد شد .
11ـ ديدن بره ها هنگام طوفان زمستاني و بارندگي در خواب ، علامت آن است كه اميد شما به بهبودي اوضاع و روزگاري بهتر به يأس مبدل خواهد شد .
12ـ اگر خواب ببينيد صاحب بره اي سفيد هستيد ، نشانة آن است كه در محيطي سودبخش و لذتبخش زندگي خواهيد كرد .
13ـ اگر خواب ببينيد بره اي را ميان بازوان خود گرفته ايد ، علامت آن است كه براي رسيدن به شادماني از خسارست رو برمي گردانيد و خرجهايي فراوان مي كنيد بي آنكه از هدر رفتن پول خود كوچكترين تأسفي بخوريد .
14ـ اگر خواب ببينيد پشم بره اي را مي چينيد ، علامت آن است كه شخصيتي سرد و پولدوست به دست خواهيد آورد . با همة صداقت بي رحم خواهيد بود .
15ـ اگر زني خواب ببيند پوست بره اي را مي كند و ناگهان در حين انجام اين كار در مي يابيد كه پوست فرزند خود را از گوشت جدا مي كند ، نشانة آن است كه در آينده با رفتار خود موجب پريشاني و اندوهگين شدن نزديكان خواهد شد .

برهنگي
1ـ اگر در خواب خود را برهنه ببينيد ، علامت آن است كه به اعمال رسوايي آور تن خواهيد داد .
2ـ اگر ديگران را در خواب عريان ببينيد ، نشانة آن است كه افرادي مكار شما را تشويق مي كنند تا وظايف اصلي خود را از ياد ببريد .
3ـ اگر در خواب ناگاه متوجه شويد برهنه هستيد و بكوشيد با چيزي خود را بپوشانيد ، علامت آن است كه از عادات ناپسند و لذتهاي نامشروع دست خواهيد كشيد .

برهنه
1ـ اگر خواب ببينيد با لباسي پاره و پابرهنه سرگردانيد ، نشانة آن است كه توقعات بيش از اندازه براي شما دردسر توليد خواهد كرد و تمامي كوششهاي شما براي رسيدن به هدفي خاص به يأس مبدل خواهد شد .

بز
1ـ اگر خواب ببينيد بزهاي سرگردان در اطراف مزرعه چرا مي كنند ، علامت آب و هواي موسمي و محصول فراوان است . اگر آنها را جايي ديگر ببينيد ، نشانة انجام معاملاتي محتاطانه و كسب ثروتي بيشتر است .
2ـ اگردرخواب بز نري به شما شاخ بزند ، نشانة آن است كه بايد آگاه باشيد تا دشمنان به اسرار شما دست نيابند .
3ـ اگر زني خواب ببيند سوار بز نري شده است ، علامت آن است كه به خاطر رفتار بي ادبانه احترام خود را نزد ديگران از دست مي دهد .
4ـ اگر زني خواب ببيند شير بز مي نوشد ، علامت آن است كه بخاطر ثروت و ماديات ازدواج مي كند و از اين كار پشيمان نمي شود .

بزغاله
ديدن بزغاله در خواب ، نشانة آن است كه در كسب لذتهاي دنيوي افراط مي كنيد و احتمالاً انساني خوش قلب را اندوهگين خواهيد ساخت .

بزكوهي
1ـ ديدن بز كوهي در خواب ، نشانة آن است كه خواسته هاي شما از حد معمول ارتقاع مي يابد و با تلاش زياد به خواسته ها و آرزوهاي خود خواهيد رسيد .
2ـ اگر دختري خواب ببيند زير پاي بز كوهي خالي مي شود و از كوه مي افتد ، نشانة آن است كه به كسي دل بسته است ، اما او نسبت به آن عشق خطاست .

بستني
1ـ خوردن بستني در خواب ، نشانة آن است كه در به ثمر رساندن مسئوليتهايي كه به دوش گرفته ايد موفق خواهيد شد .
2ـ اگر خواب ببينيد بچه ها مشغول خوردن بستني هستند ، نشانة آن است كه به طور غيرقابل باوري به سعادت و شادماني دست مي يابيد .
3ـ اگر دختري خواب ببيند در حضور ديگران بستني خود را به زمين مي اندازد ، نشانة آن است كه به خاطر نامهرباني با ديگران به وضع دردآوري گرفتار خواهد شد .
4ـ خوردن بستني ترش در خواب ، نشانة آن است كه شادماني شما با اندوهي به پايان مي رسد .
5ـ اگر خواب ببينيد بستني شما آب مي شود ، علامت آن است كه پيش از آنكه به لذت دلخواه دست يابيد ، بازار آن لذت كساد مي شود .

بستة پستي
1ـ گرفتن بستة پستي در خواب ، نشانة ناخوشنودي از وضع مساعد زندگي است . و بازگشتن فردي عزيز از سفر .
2ـ حمل كردن بستة پستي در خواب ، علامت كار كردن روي موضوعي مطلوب است .
3ـ اگر در خواب بستة پستي از دستتان بيفتد ، نشانة آن است كه در معامله اي شكست خواهيد خورد .

بشقاب
ديدن بشقاب در خواب ، نشانة صرفه جويي كردن در زندگي و يافتن همسري شايسته است .

بشكه
1ـ ديدن بشكه اي پر در خواب ، علامت آن است كه اوقاتي خوش در جشن و سرور خواهيد داشت .
2ـ اگر در خواب بشكه اي تهي ببينيد ، دلالت بر آن دارد كه زندگي شما تحت تأثير عوامل بيروني از هر گونه شادماني و آرامش ، تهي مي شود .

بطري
1ـ اگر خواب ببينيد مايعي شفاف داخل بطري است ، دلالت بر آن دارد كه شما در تمام مسائل عاطفي ، پيروز خواهيد شد .
2ـ اگر در خواب بطريي تهي ببينيد ، نشانة آن است كه به دامي خواهيد افتاد ولي با تدابير درست از گرفتاري رها خواهيد شد .

بقالي
ديدن بقالي در خواب كه لبنيات تازه و پاكيزه بفروش مي رساند ، علامت آرامش و راحتي است .

بلبل
1ـ اگر در خواب صداي موزون و چهچهه بلبل را بشنويد ، نشانة زندگي در محيطهايي سالم و دلپذير است و همچنين كسب توفيق و سربلندي در محيط اجتماعي است .
2ـ ديدن بلبل در خواب ، علامت پيروزي و سعادت است .

بلدرچين
1ـ ديدن بلدرچين در خواب ، علامت سعادت خوشبختي است .
2ـ ديدن بلدرچين مرده در خواب ، علامت روبرو شدن با بدبختي بزرگي است .
3ـ اگر خواب ببينيد بلدرچين شكار مي كنيد ، علامت آن است كه به بهترين دوستان خود حسادت مي ورزيد .
4ـ خوردن گوشت بلدرچين در خواب ، نشانة آن است كه بيش از حد ولخرجي خواهيد كرد .

بلور
1ـ ديدن هر چيز بلوري در خواب ، نشانة فرا رسيدن درد و اندوه است و سختي در كارهاي اجتماعي .
2ـ اگر زني خواب ببيند ديوارهاي اتاق پذيرايي و صندليها با بلور تزيين شده اند علامت آن است كه مي فهمد افراد مورد احترام او ، ديگر ارزش ستايش ندارند . اما اگر در اتاق افراد آشنايي ببينيد ، نشانة آن است كه آنها نيز در خور دوستي با او نيستند .

بنا
1ـ اگر خواب ببينيد بنايي مشغول ساختن ساختماني است ، نشانة آن است كه به محيط اجتماعي مناسبتري پا خواهيد گذاشت .

بنزين
ديدن بنزين در خواب ، علامت آن است كه از منبعي به شما پولي خواهد رسيد و ديگران براي تصاحب اين پول با شما جدال خواهند كرد .

بوق
1ـ شنيدن صداي بوق در خواب ، علامت آن است كه اخباري به گوش شما مي رسد كه باعث شادماني شما مي گردد .
2ـ ديدن بوق شكسته در خواب ، نشانة وقوع مرگ يا تصادف است .
3ـ اگر خواب ببينيد بچه ها با بوق بازي مي كنند ، علامت آن است كه در محيط خانوادة شما همواره تفاهم حكمفرماست .
4ـ اگر زني خواب ببيند در بوقي مي دمد ، علامت آن است كه نگران آن است كه تاريخ ازدواج او در چه زمان خواهد بود .

بوقلمون
1ـ ديدن بوقلمون در خواب ، علامت آن است كه از حرفة خود منفعتي بسيار به دست خواهيد آورد .
2ـ اگر خواب ببينيد تعدادي بوقلمون براي فروختن به بازار مي بريد ، علامت آن است كه زندگي شما به سمت آسودگي و آرامش پيش خواهد رفت .
3ـ ديدن بوقلمون بيمار يا مرده در خواب ، علامت آن است كه به تنگدستي دچار خواهيد شد ، و با شرايطي نامساعد و دشوار زندگي خواهيد كرد .
4ـ خوردن گوشت بوقلمون در خواب ، علامت آن است كه سرگرمي و تفنني شادي آفرين به انتظار شماست .
5ـ ديدن بوقلمون به هنگام پرواز در خواب ، علامت آن است كه از گمنامي ناگاه به شهرت خواهيد رسيد .
6ـ اگر خواب ببينيد براي شكار بوقلمون به طرف آنها تيراندازي مي كنيد ، علامت آن است كه با زير پا گذاشتن اصول اخلاقي ثروتي به چنگ مي آوريد .

بهار
1ـ اگر خواب ببينيد فصل بهار در پيش رو است ، نشانة آن است كه دوستاني شاد و وظايفي دلپذير خواهيد داشت .
2ـ اگر خواب ببينيد براي نقشه هاي خودتان زندگي ديگران را به خطر انداخته ايد ،* نشانة آن است كه مي كوشيد از راههاي غيرقانوني و نادرست ثروتي گرد آوريد .

بهشت
1ـ ديدن خواب بهشت ، نشانة يافتن دوستاني وفادار است . دوستاني كه خواستار پيشرفت شما در زندگي اند . اگر ملوانان چنين خوابي ببينند ، نشانة دانستن اميدهاي درخشان و پيروزي و موفقيت در زندگي است . اگر مادران چنين خوابي ببينند ، نشانة داشتن كودكاني مطيع و زيباست . اگر در هنگام بيماري و بدبختي چنين خوابي ببينيد ، علامت آن است كه بسرعت بهبود خواهيد يافت و بخت و اقبالي مساعد به شما رو خواهد آورد .
2ـ اگر خواب ببينيد در باغهاي بهشت خود را گم گشته مي يابيد ، نشانة آن است كه كارهايي كه به نظر ساده و امكان پذير اند ، در عمل نوميد كننده و آزار دهنده خواهند بود .

بيابان
1ـ اگر خواب ببينيد هنگام شب در بياباني لم يزرع سرگردانيد ، نشانة قحطي و زيان و از كف دادن دارايي است .
2ـ اگر دختري خواب ببيند در بياباني تنهاست ، علامت آن است كه اگر محتاط نباشد سلامت و آبرويش در معرض خطر قرار مي گيرد .

بي دندان
1ـ اگر خواب ببينيد هيچ دنداني در دهانتان نيست ، نشانة آن است كه براي پيش بردن اهدافتان توانايي كافي نخواهيد داشت .
2ـ ديدن افراد بي دندان در خواب ، نشانة آن است كه دشمنان براي بدنام كردن شما كوشش خواهند كرد .

بيليارد
1ـ ديدن ميز بيليارد در خواب نشانة جنگ و دعوا بر سر تصاحب ثروت است . تهمت و افترا به بينندة خواب آسيب مي زند .
2ـ اگر ميز و توپهاي بيليارد را در خواب ببينيد نشانة آن است كه دوستي هاي بي بها و ريا كارانه شما را از پا در مي آورد .

بيمارستان
اگر خواب ببينيد در بيمارستان بستري هستيد ، نشانة آن است كه بايد با دقت و هوشياري از بيماري مسري فرار كنيد . اما اگر خواب ببينيد به بيمارستان مي رويد به قصد ملاقات مريضي بستري ، نشانة آن است كه از حال يكي از نزديكان خبرهاي بدي خواهيد شنيد .

بيماري
1ـ ديدن افراد بيمار در خواب ، نشانة راه رفتن بيماري بين افراد خانوادة شماست .
2ـ اگر خواب ببينيد بيمار شده ايد ، علامت آن است كه بايد بيش از حد معمول مراقب سلامتي خود باشيد .
3ـ اگر خواب ببينيد يكي از اعضاي خانواده بيمار و رنگ پريده است ، علامت آن است كه واقعه اي نامنتظره محيط گرم خانوادگي شما را پريشان و نابود خواهد ساخت .

بيماري واگيردار
اگر خواب ببينيد به بيماري واگيردار مبتلا شده ايد ، علامت آن است كه وظايف ناخوشايند ، قواي روحي شما را تحليل مي برد .

بيني
1ـ ديدن بيني خود در خواب ، نشانة آن است كه با توانايي و نيروهايي كه در خود كشف مي كنيد قادر به انجام هر كاري خواهيد بود .
2ـ اگر در خواب بيني خود را كوچكتر از حدي كه هست ببينيد ، نشانة آن است كه به اهداف خود نخواهيد رسيد .
3ـ اگر خواب ببينيد بر بيني شما مو روييده است ، نشانة آن است كه با اراده اي قوي تمام كارهاي خود را به ثمر خواهيد رساند .
4ـ خون آمدن از بيني در خواب ، علامت آن است كه به مصيبت و فاجعه اي روبرو خواهيد شد .
 

mosTafa

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 15, 2013
ارسالی‌ها
5,132
پسندها
4,080
امتیازها
113
محل سکونت
مشهد
تخصص
انتخاب آدم اشتباهی
دل نوشته
لیاقت ش رو نداشت ...
بهترین اخلاقم
احمق م
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه

اعتبار :

حرف "پ"

حرف "پ"

پا ، پادشاه ، پادو ، پارچ ، پارچه ، پارچه گلدار ، پارچه مخمل ، پارک ، پارو ، پاسبان ، پاکت نامه ، پالتو ، پانسمان ، پاييز ، پتو ، پختن گوشت ، پخت و پز ، پدر ، پدر بزرگ يا مادر بزرگ ، پدرخوانده ، پدر روحانی ، پدر مقدس ، پر ، پرتگاه ، پرده ، پرده پرنقش و نگار ، پرستار ، پرستاری ، پرستو ، پرنده ، پرواز ، پروانه ، پرونده ، پری ، پری دريايی ، پريدن ، پزشک ، پزشکی قانونی ، پستچی ، پستخانه ، پسر ، پس مانده غذا ، پشت بام ، پشم ، پشه ، پل ، پل عابر پياده ، پلکان ، پلنگ ، پليس ، پنبه ، پنجره ، پنير ، پوست ميوه ، پوشاک ، پول ، پول تقلبی ، پول خرد ، پهلو ، پياز ، پيانو ، پيراهن ، پيش بند ، پيشخدمت ، پيشواز ، پيغام رسان ، پيکان ، پيک نيک ، پيمان


پا
1ـ ديدن پاي خود در خواب ، علامت نوميدي و مغلوب ارادة ديگري شدن ، است .
2ـ ديدن پاي ديگران در خواب ، نشانة آن است كه با سختي از حقوق خود دفاع مي كنيد و به مقامي بالاتر در زندگي دست مي يابيد .
3ـ اگر خواب ببينيد پاي خود را مي شوييد ، نشانة آن است كه اجازه مي دهيد تا ديگران شما را فريب بدهند .
4ـ اگرخواب ببينيد پايتان درد مي كند ، علامت آن است كه دچار مشكلات خانوادگي دست و پاگير و حقيري خواهيد شد .
5ـ اگر خواب ببينيد پاي شما ملتهب و متورم است ، علامت آن است كه با جدا شدن از خانوادة خود ، تغييراتي در زندگي و كار خواهيد داد .

پادشاه
1ـ ديدن پادشاه در خواب ، نشانة آن است كه با تمام توان خود مي كوشيد غرور را از خود دور كنيد . اما جاه طلبي همچنان بر شما حاكم است .
2ـ اگر خواب ببينيد پادشاهي تاجدار هستيد ، نشانة آن است كه نسبت به دوستان و همكاران خود به مقامي بالاتر دست خواهيد يافت .
3ـ اگر در خواب مورد سرزنش پادشاه قرار بگيريد ، نشانة آن است كه براي كوتاهي در انجام وظايف خود سرزنش خواهيد شد .
4ـ اگر دختري خواب ببيند به حضور پادشاه رسيده است ، نشانة آن است كه با مردي ازدواج خواهد كرد كه از او حساب مي برد . اما اگر خواب ببيند از جانب پادشاه مورد التفات قرار مي گيرد ، علامت آن است كه بر مقامي والا ارتقاء مي يابيد و از روي تفاهم با مردي ازدواج مي كند .

پادو
1ـ ديدن پادو در خواب ، علامت آن است كه با فرد غير قابل اعتمادي پيمان دوستي مي بنديد ، و در كنترل انگيزه هاي آني و عجولانه خود ناتوان مي مانيد .
2ـ اگر زني خواب ببيند به عنوان پادو در جايي كار مي كند ، نشانة آن است كه در ماجراهايي حماقت آميز شركت خواهد كرد .

پارچ
1ـ ديدن پارچ در خواب ، نشانة به دست آوردن اخلاقي مداراگر با ديگران است ، و همچنين به ثمر رسيدن تلاشهاي شما .
2ـ ديدن پارچ شكسته در خواب ، نشانة از دست دادن دوستان است .

پارچه
1ـ ديدن هر گونه پارچه در خواب ، نشانة آن است كه دوستان رياكار با رفتار خود شما را اندوهگين خواهند ساخت .

پارچةگل دار
ديدن پارچةگل دار در خواب ، نشانة آن است كه اوقات بسياري را به بيهودگي تلف خواهيد كرد .

پارچةمخمل
1ـ ديدن پارچة مخمل در خواب ، نشانة آن است كه اقدامات شما با موفقيت به پيش خواهد رفت .
2- اگر خواب ببينيد لباسی از مخمل بر تن کرده ايد نشانه آن است که در زندگی امتيازی مهم بدست خواهيد آورد .
3ـ ديدن پارچة مخمل كهنه و قديمي در خواب ، نشانة آن است كه با غرور فراوان سعادت و خوشبختي را از خود دور مي سازيد .
4ـ اگر دختري خواب ببيند لباسي از مخمل بر تن كرده است ، نشانة آن است كه افتخاراتي به او اعطاء خواهد شد ، از ميان چند خواستگار ثروتمند ناچار يكي را براي زندگي انتخاب خواهد كرد .

پارك
1ـ اگر خواب ببينيد در پارك زيبايي قدم مي زنيد ، علامت آن است كه با تفريحات لذتبخش ، شادي در زندگي شما راه خواهد يافت .
2ـ اگر خواب ببينيد با همسر خود در پارك قدم مي زنيد ، نشانة آن است كه زندگي آسوده و شادي بخش خواهيد داشت .
3ـ ديدن پاركهاي متروك و ويران در خواب ، نشانة زندگي سخت و مشقت بار است .

پارو
1ـ اگر خواب ببينيد پارو به دست داريد ، علامت آن است كه براي آسايش ديگران از لذتهاي زندگي چشم مي پوشيد .
2ـ اگر خواب ببينيد پاروي خود را گم كرده ايد ، نشانة آن است كه براي عملي كردن طرحهايي بيهوده تلاش مي كنيد .
3ـ ديدن پاروي شكسته در خواب، نشانة چشم پوشي از تفريح مورد علاقة خويش است .

پاسبان
1ـ ديدن پاسبان در خواب ، علامت آن است كه تغييراتي نامساعد در زندگي شما روي خواهد داد كه موجب مي شود رنج عظيمي را تحمل كنيد .
2ـ اگر خواب ببينيد پاسبان شده ايد يا علاقمنديد كه به اين مقام گماشته شويد ، نشانة آن است كه در كاري شركت مي كنيد كه براي شما نه سودي دربر دارد و نه افتخاري .
3ـ اگر خواب ببينيد از دست پاسباني كه مي خواهد شما را دستگير كند فرار مي كنيد ، نشانة آن است كه به كارهاي غير قانوني دست خواهيد زد .

پاكت نامه
1ـ ديدن پاكت نامه در خواب ، علامت شنيدن خبرهاي مأيوس كننده و غم انگيز است .

پالتو
1ـ ديدن پالتو در خواب علامت آن است كه از مخالفت ديگران با آراي شما رنج خواهيد كشيد .
2ـ قرض دادن پالتو خود به ديگران در خواب ، نشانة آن است كه اشتباهات افراد ناشناس به زندگي شما زيان خواهد زد .
3ـ ديدن يا پوشيدن پالتوي زيبا در خواب ، نشانة رسيدن به آرزوهاست .

پانسمان
1ـ اگر خواب ببينيد پانسمان مي شويد ، علامت آن است كه ثروتي به دست مي آوريد كه پايدار نيست .
2ـ اگر مردي خواب ببيند همسرش لباسي از جنس باندِ پانسمان بر تن كرده است ، نشانة آن است كه روي همسر خود تأثيري قدرتمند خواهد داشت .

پاييز
1ـ اگر زني خواب فصل پاييز ببيند ، نشانة آن است كه از دعوا و اختلافات ديگران براي كسب دارايي سود خواهد برد .
2ـ اگر زني خواب ببيند در فصل پاييز مي خواهد ازدواح كند ، نشانة آن است كه شوهري دلخواه خواهد يافت و زندگي مطلوبي خواهد داشت .

پتو
1ـ خواب پتوي كثيف ، نشانة خيانت و بي وفايي است .
2ـ خواب پتوي تميز و پاكيزه ، نشانة اقبال است . و اينكه از بيماريي خطرناك توسط عواملي ناشناخته نجات خواهيد يافت .

پختن گوشت
اگر در خواب گوشتي در حال پختن ببينيد ، نشانة آن است كه با خود خواهي و توقعات بيش از اندازه به اطراف مي نگريد .

پخت و پز
خواب آشپزي ، براي زنان ، علامت نداشتن حامي است و اينكه بايد از فرزندان خود بيشتر مراقبت كنند .

پدر
1ـ اگر در خواب پدر خود را ببينيد ، علامت آن است كه با مشكلي در زندگي مواجه مي شويد . مشكل شما حل نمي شود مگر با فرد عاقلي مشورت كنيد .
2ـ اگر خواب پدر خود را ببينيد كه پيش تر مرده است ، علامت آن است كه كارهاي شما به سختي پيش خواهد رفت .
3ـ اگر دختري خواب پدر خود را ببيند كه پيش تر مرده است ، نشانة آن است كه نامزدش او را فريب مي دهد .

پدر بزرگ يا مادر بزرگ
ديدن و گفتگو با پدر بزرگ يا مادر بزرگ خود در خواب ، علامت آن است كه با مشكلاتي مواجه مي شويد كه به سختي مي توان از پس آنها برآمد ، اما با گوش سپردن بر پند و اندرز ديگران سر انجام بر مشكلات غلبه مي كنيد .

پدر خوانده
1ـ ديدن پدر خوانده خود در خواب ، نشانة اختلاف و مشاجره با دوستان و نزديكان است . اما اگر پدر خوانده خود را در خواب شاد و سرحال ببينيد ، نشانة روابط مطلوب خانوادگي است .

پدر روحاني
1ـ اگر در خواب پدر روحاني را ببينيد ، نشانة آن است كه به سفرهايي نامساعد خواهيد رفت و در زندگي شما دگرگونيهاي ناراحت كننده اي روي خواهد داد .
2ـ اگر در خواب صداي موعظة پدر روحاني را بشنويد ، نشانة آن است كه فرد مكاري شما را از راه راست منحرف مي كند .
3ـ اگر خواب ببينيد خودتان كشيش هستيد ، نشانة آن است كه حقوق ديگران را به نفع خودتان پامال مي كنيد .

پدر مقدس
1ـ اگر در خواب ببينيد پدر مقدس شده ايد ، نشانة آن است كه توطئه هايي براي نابودي شما در حال چيده شدن است .
2ـ اگر پدر مقدس را در حال عبادت ببينيد ، نشانة آن است كه با فريب و چاپلوسي ، قربان دامي خواهيد شد و از اين حيله ها پس از اسارت متحير خواهيد ماند .
3ـ اگر زني جوان در خواب ببيند كه با پدر مقدس مشغول حرف زدن است ، نشانة آن است كه در مقابل چرب زبانيهاي حيله گرانه تسليم خواهد شد و با اين كار به شهرت خود لطمه خواهد زد . اما اگر در خواب ببيند كه با پدر مقدس ازدواج مي كند ، با وجود فقر و بد بختي و وسوسه هاي دروني آبروي خود را حفظ خواهد كرد .

پر
1ـ اگر خواب ببينيد پر هايي كه گرداگرد شما پراكنده اند بر زمين مي نشينند ، نشانة آن است كه سنگيني مسئوليتهاي زندگي را به تنهايي بر شانة خود حمل مي كنيد .
2ـ ديدن پرهاي عقاب در خواب ، نشانة آن است كه آرزوهاي شما برآورده خواهد شد .
3ـ ديدن پر جوجه ها در خواب ، علامت تحمل آزار و اذيتهاي اندك است .
4ـ اگر خواب ببينيد پر اردك يا غاز مي خريد يا مي فروشيد ، نشانة موفقيت و خوشبختي است .
5ـ ديدن پرهاي سياه در خواب ، نشانة نوميدي در روابط دوستانه است .
6ـ اگر زني در خواب پر شتر مرغ يا پرهاي تزئيني ديگري ببيند ، علامت آن است كه در كارهاي اجتماعي پيشرفت مي كند . اما ديگران روش او را براي پيشرفت در كارهاي اجتماعي نمي توانند به كار گيرند .
7ـ اگر فردي كه به ادبيات علاقمند است خواب پر ببيند ، علامت آن است كه دوره اي از زندگي اش با موفقيت همراه خواهد بود .
8ـ اگر دختري خواب ببيند كلاهي كه بر سر گذاشته به پري مزين شده است ، نشانة آن است كه توفيق و اقبال او در زندگي ، به جذابيتهايش بستگي خواهد داشت .

پرتگاه
1ـ اگر خواب ببينيد بر لبة پرتگاهي ايستاده ايد ، علامت آن است كه مصيبت و بدبختي شما را تهديد مي كند .
2ـ سقوط كردن از لبة پرتگاهي در خواب ، علامت غرق شدن در بدبختي است .

پرده
1ـ ديدن پرده در خواب ، نشانة ديدار كنندگاني است كه شما را ناراحت و نگران مي كنند .
2ـ ديدن پرده هاي كثيف در خواب ، دلالت بر دعواهايي ننگين و شرم آور دارد .

پرده پر نقش و نگار
1ـ ديدن پرده اي پر نقش و نگار و گران قيمت در خواب ، نشانة آن است كه زندگي پر تجمل و اشرافي مورد علاقة* شما خواهد بود .
2ـ ديدن پردة پر نقش و نگار و پاره در خواب ، نشانة آن است كه تمايلات خود را ارضاء خواهيد نمود .
3ـ اگر دختري خواب ببيند كه به پنجرة اتاقش پرده اي پر نقش و نگار آويخته است ، نشانة آن است كه به زودي با فردي ثروتمند ازدواج خواهد كرد .

پرستار
1ـ اگر خواب ببينيد در خانه پرستاري از شما مراقبت مي كند ، علامت آن است كه افراد خانواده همواره از سلامتي برخوردار خواهند بود .
2ـ اگر خواب ببينيد پرستاري خانة شما را ترك مي گويد ، علامت آن است كه افراد خانواده همواره از سلامتي برخوردار خواهند بود .
3ـ اگر زني خواب ببيند پرستار است و از بيماران مراقبت مي كند ، نشانة آن است كه با از خودگذشتگي احترام ويژه اي در ميان مردم به دست مي آورد .
4ـ اگر زني خواب ببيند پرستار است و بيماران را ترك مي گويد ، نشانة آن است كه به وسوسه هاي فريبنده تن خواهد داد .

پرستاري
1ـ اگر زني خواب ببيند از نوزاد خود پرستاري مي كند ، نشانة آن است كه به كاري دلپذير مشغول خواهد شد . 2ـ اگر دختري خواب ببيند از نوزادي پرستاري مي كند ، علامت آن است كه مقام ارزشمند و معتبري به دست خواهد آورد .
3ـ اگر مردي خواب ببيند همسرش از كودك خردسالش مراقبت مي كند ، نشانة آن است كه مسئوليتهاي خود را به شكل هماهنگي پيش خواهد برد .

پرستو
1ـ ديدن پرستو در خواب ، نشانة آرامش و هماهنگي بين اعضاي خانواده است .
2ـ ديدن پرستوي زخمي يا مرده در خواب ، نشانة گرفتار غم و نوميدي شدن است .

پرنده
1ـ ديدن پرندگان با بالهاي زيبا در خواب ، نشانة خوشبختي است .
2ـ اگر زني در خواب پرندگاني زيبا ببيند ، نشانة آن است كه بزودي همسري دلخواه و ثروتمند خواهد يافت .
3ـ اگر درخواب پرندگاني با بالهايي ريخته و خاموش ببينيد ، نشانة رفتار ظالمانة اغنيا با مردم فقير است .
4ـ ديدن پرنده اي زخمي در خواب ، نشانة آن است كه براي فرزند گمراه خود تأسف خواهيد خورد .
5ـ ديدن پرندگان در حال پرواز ، نشانة خوشبختي و پايان وضع نامطلوب زندگي .
6ـ گرفتن پرندگان در خواب ، نشانة رسيدن به خواسته هاست .
7ـ اگر كشاورزي خواب ببيند پرندگان را با تفنگ شكار مي كند ، نشانة محصول كم و اوضاع نابسامان است .

پرواز
1ـ اگر خواب ببينيد در اوج آسمان پرواز مي كنيد . نشانة آن است كه در امر ازدواج با بدبختهايي روبرو مي شويد .
2ـ اگر خواب ببينيد نزديك به زمين پرواز مي كنيد ، نشانة آن است كه از بيماري و پريشاني نجات خواهيد يافت .
3ـ اگر خواب ببينيد بر فراز آبي گل آلود پرواز مي كنيد ، علامت آن است كه دشمنان به دنبال فرصتي مناسبند تا شما را بدام بيندازند ، بايد مراقب اطراف خود باشيد .
4ـ اگر خواب ببينيد بر فراز مكانهايي مخروبه پرواز مي كنيد ، علامت آن است كه در محيطهاي مأيوس كننده با بدبختي زندگي خواهيد كرد .
5ـ اگر خواب ببينيد در حين پرواز درختان و گياهان سبز را تماشا مي كنيد ، علامت آن است كه بعد از تحمل ناراحتي و سختي در مدتي كوتاه ، خوشبختي شما را در آغوش مي گيرد .
6ـ اگر خواب ببينيد در حين پرواز به خورشيد نگاه مي كنيد ، علامت آن است كه بيهوده نگران هستيد ، زيرا در كارها به توفيق مي رسيد .
7ـ اگر خواب ببينيد از كنار ماه و سيارات ديگر پرواز مي كنيد ، دلالت بر قحطي و جنگ دارد .
8ـ اگر خواب ببينيد با بالهايي سياه پرواز مي كنيد ، نشانة نوميدي است . اگر در حين پرواز سقوط كنيد ، علامت آن است كه در زندگي فردي منحط و پست مي شويد . اگر در حين پرواز از خواب بيدار شويد ، علامت آن است كه ديگر بار مقام و منزلت خود را بدست مي آوريد .
9ـ اگر مردي خواب ببيند با بالهاي سفيد بر فراز شاخ و برگ سبز درختان پرواز مي كند ، نشانة آن است كه در كارها پيشرفت مي كند و به آرزوهاي خود دست مي يابد و همچنين در امر ازدواج سعادتمند و خوشبخت خواهد شد . اگر شاخ و برگ درختان خشكيده باشد ، علامت آن است كه براي رسيدن به آرزوهاي خود بايد مبارزه كند . در كارها پيشرفتي ناچيز خواهد كرد .
10ـ اگر دختري خواب ببيند از شهري به شهر ديگر پرواز مي كند ، و سرانجام بر نوك كليسايي فرود مي آيد ، نشانة آن است كه خواستاران دروغي بسيار خواهد داشت كه با آنها مخالفت مي كند . شايد مدتي بيمار شود .
11ـ اگر دختري خواب ببيند در حيني كه پرواز مي كند به او تيراندازي مي شود ، نشانة آن است كه دشمنان مي كوشند كه مانع پيشرفت او براي رسيدن به درجات بالاتر بشوند .

پروانه
1ـ ديدن پروانه ميان گلها و بر فراز چمنهاي سبز در خواب ، دلالت بر آن دارد كه كامياب و پيروز خواهيد شد .
2ـ اگر پروانه ها را در حال پرواز ببينيد ، نشانة آن است كه از دوستاني كه دور از شما زندگي مي كنند توسط نامه يا افرادي كه با آنان ديدار داشته اند ، باخبر خواهيد شد .

پرونده
ديدن صورتحسابها و اوراق بايگاني شده در خواب ، علامت آن است كه بر سر مسايلي با اهميت بحث هاي هيجان انگيز خواهيد كرد ، و علامت ناآرامي و بي قراري شما در آينده نيز هست .

پري
ديدن پري در خواب ، علامت سعادت و خوشبختي است . معمولاً در يكي از صحنه هاي خواب چهره اي زيبا از كودك يا زني مهربان خواهيد ديد .

پري دريايي
1ـ اگر خواب ببينيد در آبهايي روشن چند پري دريايي تن خود را مي شويند ، نشانة آن است كه غرايز شهوت آلود ، شما را به راهي تاريك خواهد كشاند .
2ـ اگر خواب ببينيد پري دريايي از دريا بيرون آمده است ، علامت آن است كه به نوميدي شديد دچار خواهيد شد .
3ـ اگر دختري خواب ببيند پريان دريايي در آبها تن خود را مي شويند ، علامت آن است كه ديگران به او محبت و لطف زيادي خواهند كرد .
4ـ اگر دختري خواب ببيند مبدل به پري دريايي شده است ، نشانة آن است كه با جذابيت و زيبايي خود به ديگران فخر خواهد فروخت .

پريدن
1ـ اگر خواب ببينيد از روي چيزي مي پريد ، علامت آن است كه با كوشش به هر چه كه مي خواهيد دست مي يابيد . اما اگر خواب ببينيد در حين پريدن به زمين مي افتيد ، علامت آن است كه اتفاقهاي تلخ ، ادامه زندگي را ناممكن مي سازد .
2ـ اگر خواب ببينيد از روي ديواري به پايين مي پريد ، علامت آن است كه در امور عاطفي شكست خواهيد خورد .

پزشك
1ـ اگر دختري پزشكي به خواب ببيند ، نشانة آن است كه از زيبايي خود براي خوشگذراني هاي سبكسرانه استفاده مي كند . اگر بيمار باشد و چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه بر ناراحتي و نگراني خود به زودي غلبه خواهد كرد .
2ـ اگر دختري پزشك پريشان و مضطربي را به خواب ببيند ، نشانة آن است كه در زندگي سعي و تلاش بيشتري براي پيش بردن اهدافش خواهد كرد .

پزشك قانوني
1ـ اگر خواب ببينيد براي تعيين هويت كسي به پزشكي قانوني مي رويد ، علامت آن است كه خبر مرگ يكي از نزديكان شما را متحير خواهد ساخت .
2ـ ديدن اجساد در پزشكي قانوني ، نشانة آن است كه نوميدي و اندوه گريبان شما را خواهد گرفت .

پستچي
1ـ اگر خواب ببينيد پستچي نامه هايي به شما مي دهد ، نشانة آن است كه به زودي اخباري شادي بخش خواهيد شنيد .
2ـ شنيدن صداي سوت پسيتچي در خواب ، علامت مهمان ناخوانده است .
3ـ اگر خواب ببينيد پستچي ب آنكه نامه اي به شما بدهد از كنار خانة تان مي گذرد ، نشانة آن است كه دچار اندوه و نوميدي خواهيد شد .
4ـ اگر خواب ببينيد به پستچي نامه اي مي دهيد تا برايتان پست كند ، نشانة آن است كه در اثر حسادت به ديگران رنج خواهيد برد .
5ـ گفتگو با پستچي در خواب ، علامت آن است كه وارد ماجراهاي رسوايي آور مي شويد .

پستخانه
ديدن پستخانه در خواب ، نشانة با اطلاع شدن از خبرهايي نامساعد است .

پسر
1ـ اگر پسر خود را به خواب ببينيد ، علامت آن است كه پسرتان با افتخارات عظيمي كه به دست مي آورد ، باعث افتخار شما خواهد شد .
2ـ اگر مادري خواب ببيند پسرش در چاه افتاده است ، نشانة آن است كه از زيان و بيماري ، شديدأ اندوهگين خواهد شد . اما اگر بتواند در خواب پسر خود را نجات بدهد ، نشانة آن است كه خطر از كنار گوش او خواهد گذشت .

پس ماده غذا
ديدن پس مانده هاي غذا در خواب ، علامت آن است كه در رابطه با مسايل اجتماعي شكست خواهيد خورد و احساس نوميدي خواهيد كرد .

پشت بام
1ـ اگر خواب ببينيد بر پشت بام خانه اي ايستاده ايد ، علامت آن است كه به سعادتي بي كران دست خواهيد يافت . اما اگر احساس كنيد از پشت بام سقوط مي كنيد ، نشانة آن است كه در زندگي هيچ تكيه گاه محكمي نخواهيد داشت .
2ـ اگر خواب ببينيد بام خانه اي در حال فروريختن است ، علامت آن است كه با مصيبتي ناگهاني مواجه خواهيد شد .
3ـ اگر خواب ببينيد سقف خانه اي را تعمير مي كنيد ، نشانة آن است كه به سرعت بر ثروت شما افزوده خواهد شد .
4ـ خوابيدن بر پشت بام در خواب ، علامت آن است كه از گزند دشمنان همواره محفوظ خواهيد ماند .

پشم
1ـ ديدن پشم در خواب ، علامت آن است كه از فرصتهايي مطلوب براي پيش بردن خود سود خواهيد برد .
2ـ ديدن لباسهاي پشمي و كثيف در خواب ، علامت آن است كه از كساني تقاضاي كار مي كنيد كه از اصول اخلاقي شما بيزارند .

پشه
1ـ ديدن پشه در خواب ، نشانة آن است كه بيهوده سعي مي كنيد و در مقابل حملات موذيانه دشمنان خود ايستادگي كنيد .
2ـ اگر خواب ببينيد پشه ها را مي كشيد ، نشانة آن است كه خانواده اي تشكيل خواهيد داد و به ثروت و سعادت دست خواهيد يافت .

پل
1ـ اگر خواب ببينيد پلي بزرگ ويران شده است ، نشانة آن است كه به خاطر از دست دادن عزيزي پريشان و درمانده مي شويد .
2ـ ديدن پلي شكسته در خواب ، براي جواني نشانة نااميدي در آرزوهاست .
3ـ اگر در خواب از پلي بگذريد ، دلالت بر آن دارد كه بر مشكلات غلبه خواهيد كرد به شرط آنكه بيشتر مراقب اطراف خود باشيد .
4ـ اگر خواب ببينيد پلي مقابل پاي شما نمايان مي شود ، دلالت بر آن دارد كه بايد از ستايش افراد بي وفا بپرهيزيد .

پل عابرپياده
1ـ اگر خواب ببينيد از روي پلي كه بر رودخانة زلالي زده اند ، عبور مي كنيد ، علامت آن است كه كاري لذت بخش و پرمنفعت به دست مي آوريد . اما اگر آب رودخانه گل آلود باشد ، نشانة زيان و پريشاني موقتي است .
2ـ اگر زني خواب ببيند از روي پلي كه بر رودخانة زلالي زده اند عبور مي كند ، نشانة آن است كه با همسري كه اخلاقي معتدل دارد ازدواج خواهد كرد . ولي اگر آب رودخانه گل آلود باشد ، با همسري عصباني ازدواج مي كند.
3ـ اگر زني خواب ببيند از روي پلي ، در آب پاكيزه رودهانه مي افتد ، علامت آن است كه دوران بيوه بودن او با ازدواجي به پايان مي رسد . اما اگر آب زلال و پاكيزه نباشد ، نشانة آينده اي تاريك خواهد بود .

پلكان
1ـ بالارفتن از پلكان در خواب ، نشانة سعادت و خوشبختي فراوان است .
2ـ افتادن از پله ها در خواب ، نشانة آن است كه از روي حسادت از شما بيزار خواهد شد .
3ـ پايين آمدن از پلكان در خواب ، نشانة آن است كه روابط عاشقانة شما به شكست خواهد انجاميد .
4ـ ديدن پلكاني پهن و زيبا در خواب ، نشانة بدست آوردن شهرت و ثروت است .
5ـ اگر خواب ببينيد ديگران از پلكان پايين مي روند ، نشانة آن است كه اوضاع نامساعد جاي فراغت و آسايش را خواهد گرفت .
6ـ نشستن بر پله ها در خواب ، نشانة آن است كه به تدريج بر ثروت شما افزوده خواهد شد .

پلنگ
1ـ اگر خواب ببينيد پلنگي به شما حمله ور مي شود ، نشانة آن است كه در اثر اعتمادي نابجا آيندة خود را خراب خواهيد كرد .
2ـ كشتن پلنگ در خواب ، نشانة توفيق در كارهاست .
3ـ ديدن پلنگي در قفس ، علامت آن است كه دشمنان شما را محاصره مي كنند اما نمي توانند زياني به شما برسانند .
4ـ اگر خواب ببينيد در جنگل ، پلنگها از شما مي گريزند ، نشانة آن است كه در امور عاطفي يا شغلي خود با دردسرهايي مواجه خواهيد شد ، اما با تلاش و پشتكار بر مشكلات فايق خواهيد شد .
5ـ ديدن پوست پلنگ در خواب ، نشانة آن است كه فردي نادرست امتياز و منافع شما را به چنگ مي آورد .

پليس
1ـ اگر خواب ببينيد پليس شما را به خاطر جرمي كه مرتكب نشده ايد دستگير مي كند ، علامت آن است كه به شكل باور نكردني از رقباي خود پيش مي گيريد .
2ـ اگر خواب ببينيد پليس شما را به خاطر جرمي كه مرتكب شده ايد دستگير مي كند ، علامت آن است كه با حوادثي نامطلوب روبرو خواهيد شد .
3ـ اگر خواب ببينيد پليسي با دادن قول شرف در مقابل قاضي آزاد مي شويد ، علامت آن است كه در كارهاي زندگيتان شاهد تغييرات و نواساناتي خواهيد بود .

پنبه
1ـ ديدن مزرعة پنبه در خواب ، علامت به دست آوردن مقامي بزرگ و اوقاتي ثمر بخش است .
2ـ اگر كشاورزي خواب مزرعة پنبه ببيند ، نشانة آن است كه به ثروت و فراواني دست مي يابد .
3ـ ديدن پنبه در خواب ، براي كارخانه دار نشانة آن است كه از اين كالا سود فراوان خواهد برد . اگر بازرگاني چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه در حرفة آنها تغييرات سود آور و ثمر بخشي اتفاق خواهد افتاد .
4ـ ديدن پنبه هاي بسته بندي شده ، علامت به دست آوردن اوقاتي بهتر است .
5ـ ديدن پنبه در حال رشد ، نشانة*كسب ارزشهايي والا و پا گذاشتن به محيطهايي بهتر است .

پنجره
1ـ ديدن پنجره در خواب ، علامت آن است كه تلاشهاي شما براي رسيدن به آرزوهاي درخشان ، نقش بر آب خواهد شد .
2ـ ديدن پنجره هاي بسته در خواب ، علامت آن است كه از عزيزان خود جدا خواهيد شد .
3ـ ديدن پنجره هاي شكسته در خواب ، علامت آن است كه سوء ظن هايي مصيبت بار به شما هجوم خواهد آورد .
4ـ نشستن بر لب پنجره در خواب، علامت آن است كه قرباني حماقت خود خواهيد شد .
5ـ اگر خواب ببينيد از پنجره وارد خانه مي شويد ، علامت آن است كه براي رسيدن به مقصود خود ، از ابزار و وسايلي نادرست استفاده مي كنيد .
6ـ اگر خواب ببينيد از پنجره اي فرار مي كنيد و به بيرون مي رويد ، علامت آن است كه با درد سري دست به گريبان مي شويد كه شما را از حركت باز مي دارد .
7ـ اگر در خواب از پنجره اي به بيرون نگاه كنيد و چيزهايي عجيب به چشمتان بخورد ، علامت آن است كه در پيش بردن شغل مورد علاقة خود با شكست روبرو مي شويد .

پنير
1ـ ديدن پنير در خواب ، نشانة بدست آوردن ثروتي قابل توجه است . و لذت بردن از سرگرميهاي سالم .
2ـ خوردن پنير در خواب نشانة نااميد شدن و تحمل سختيهاي زندگي است .

پوست ميوه
ديدن پوست ميوه در خواب ، نشانة تلاش براي رهايي از مسئوليت است و جستجو براي يافتن محيطي ديگر كه سرشار از فراغت است .

پوشاك
1ـ ديدن لباسهايي كثيف و مندرس در خواب ، نشانة آن است كه ديگران براي آسيب رساندن به شما نيرنگ مي زنند ، بايد مراقب تماسهاي خود با بيگانگان باشيد .
2ـ اگر زني در خواب لباسهايش را كثيف و مندرس ببيند ، علامت آن است كه اگر در تماسهاي خود با ديگران مراقب نباشد دامنش لكه دار خواهد شد . ديدن لباس نو و پاكيزه در خواب ، نشانة سعادت است .
3ـ اگر خواب ببينيد لباسهاي فراواني داريد ، نشانة آن است كه براي گذراندن زندگي محتاج خواهيد شد . اگر فرد جواني چنين خوابي ببيند ، علامت آن است كه در آينده با اميدها و نااميديهاي فراوان مواجه خواهد شد .

پول
1ـ اگر در خواب پول پيدا كنيد ، علامت آن است كه در مقابل نگراني اندك ، شادماني فراواني خواهيد داشت .
2ـ اگر خواب ببينيد به كسي پول مي پردازيد ، علامت آن است كه دچار بدبختي خواهيد شد .
3ـ اگر خواب ببينيد سكه هاي طلا از كسيب مي گيريد ، علامت آن است كه به خوشبختي بزرگي دست خواهيد يافت ، و لذتهاي بسياري از زندگي خود خواهيد برد .
4ـ اگر در خواب پول گم كنيد ، نشانة آن است كه در محيط خانوادگي اوقات ناخوشايندي تجربه خواهيد كرد .
5ـ اگر در خواب پول خود را بشماريد و ببينيد مقداري از آن كم است ، علامت آن است كه در پرداخت قسطهاي خود درمانده خواهيد شد .
6ـ اگر خواب ببينيد از جايي پول مي دزديد ، نشانة آن است كه در آستانة وضعيت خطرناكي قرار گرقته ايد . بايد بيشتر مراقب اعمال خود باشيد .
7ـ اگر خواب ببينيد پول پس انداز مي كنيد ، علامت آن است كه به ثروت و آسايش دست خواهيد يافت .
8ـ اگر خواب ببينيد پول مي خوريد ، نشانة آن است كه در آينده فرد پول پرستي خواهيد شد .
9ـ اگر خواب ببينيد به جستجوي مقداري پول هستيد ، علامت آن است كه شادماني و خوشبختي روي خوش به شما نشان خواهد داد .
10ـ اگر خواب ببينيد مقداري پول پيدا كرده ايد و زني جوان ادعاي مالكيت آن را مي كند ، نشانة آن است كه در اثر مداخلة يكي از دوستان در كارهاي شما ، زيان سختي خواهيد ديد .

پول تقلبي
1ـ ديدن پول تقلبي در خواب ، نشانة آن است كه با فردي متمول و بي شخصيت دست به گريبان خواهيد شد .
2ـ اگر خواب ببينيد از كسي پول تقلبي مي گيريد ، يا به كسي پول تقلبي مي دهيد ، يا آن را خرج مي كنيد ، نشانة افتادن به دام شر و نكبت است .

پول خرد
1ـ ديدن پول خرد در خواب ، نشانة انجام كارهايي مشقت بار و سخت است و همچنين نارضايتي دوستان از شما
2ـ گم كردن پول خرد در خواب ، نشانة شكست خوردن و تسليم حرف ديگران شدن است .
3ـ پيدا كردن پول خرد در خواب ، نشانة پيشرفتن اميدها و آرزوهاي شما به شكل دلخواه است .
4ـ شمردن پول خرد در خواب ، نشانة انضباط و صرفه جويي شما در زندگي است .

پهلو
1ـ اگر در خواب تنها پهلوي شيئي را ببينيد ، نشانة آن است كه فردي در مقابل پيشنهادات صادقانة شما با بي تفاوتي و سردي برخورد خواهد كرد .
2ـ اگر خواب ببينيد پهلوي شما درد مي كند ، نشانة آن است كه دشواريهاي زندگي كاسة صبر شما را لبريز خواهد كرد .
3ـ اگر خواب ببينيد پهلوي چاق و گوشتالود داريد ، نشانة آن است كه در خواستگاري از يك دختر توفيق خواهيد يافت .

پياز
1ـ ديدن مقداري پياز در خواب ، علامت آن است كه افرادي با بغض و حسد به موفقيت شما خواهند نگريست .
2ـ خوردن پياز در خواب ، علامت غلبه بر تمام مخالفان است .
3ـ ديدن پياز رسيده در خواب ، علامت آن است كه در حرفة شما آنقدر رقابت وجود خواهد داشت كه امور را جالب توجه جلوه بدهد .
4ـ ديدن پياز پخته در خواب ، نشانة كسب منافع اندك از طريق شغل و حرفه است .
5ـ اگر خواب ببينيد به هنگام پوست كندن پياز از چشمهايتان اشك سرازير مي شود ، علامت آن است كه رقبا شما را شكست خواهند داد .

پيانو
1ـ ديدن پيانو در خواب ، علامت روبرو شدن با موقعيتي نشاط آور است .
2ـ شنيدن نواي خيال انگيز پيانو در خواب ، علامت تندرستي و موفقيت است .
3ـ شنيدن موسيقي ناهنجاري كه به وسيلة پيانو نواخته مي شود ، علامت آن است كه زندگي فراز و نشيبهايي بسيار خواهد داشت كه بايد با آنها دست و پنجه نرم كنيد .
4ـ شنيدن موسيقي غمگين و حزن انگيزي كه با پيانو نواخته مي شود ، نشانة شنيدن خبرهاي اندوهبار است .
5ـ اگر خواب ببينيد پيانويي شكسته و خراب داريد ، نشانة آن است كه از كارهاي خود رضايت خاطر نخواهيد داشت و از شكست دوستان خود نيز رنج خواهيد برد .
6ـ ديدن پيانوي قديمي در خواب ، نشانة آن است كه به پند و اندرزهاي باارزش ديگران توجهي نخواهيد كرد .
7ـ اگر دختري خواب ببيند قطعه اي شاد با پيانو اجرا مي كند ، علامت آن است كه دوستي كه نسبت به او بي تفاوت است روزي شيفتة او خواهد شد .

پيراهن
1ِـ اگر خواب ببينيد پيراهن بر تن مي كنيد ، نشانة آن است كه در اثر بي وفايي به معشوق ، او را از دست مي دهيد .
2ـ گم كردن پيراهن در خواب ، نشانة رسوا شدن در امور عاشقانه است .
3ـ ديدن پيراهن پاره در خواب ، نشانة قرار گرفتن در محيطهاي نامساعد و ناخوشايند است .
4ـ ديدن پيراهن كثيف در خواب ، نشانة ابتلا به بيماريهاي واگيردار است .

پيش بند
1ـ اگر زني خواب ببيند پيش بند كثيف و چروكيده است ، نشانة آن است كه در عشق شكست مي خورد و رقبا او را آزار مي دهند .
2ـ اگر دختري در خواب پيش بند سفيد و پر چين ببيند ، نشانة آن است كه بزودي ثروتمند خواهد شد .
3ـ اگر زني خواب ببيند مردي به پيش بند او خيره شده است ، علامت آن است كه خواستگاري با ملايمت به او حرفهايي عاشقانه خواهد زد .
4ـ اگر دختري خواب ببيند پيش بند بسته است ، نشانة آن است كه در آينده زندگيِ پر قراز و نشيبي خواهد داشت .

پيشخدمت
1ـ ديدن پيشخدمت در خواب ، علامت آن است كه به لذات حقير تن خواهيد داد و پاكي درون خود را آلوده خواهيد ساخت .
2ـ اگر دختري خواب ببيند پيشخدمت رستوراني شده است ، علامت آن است كه عاشق مردي خوش گذران خواهد شد .
3ـ ديدن پيشخدمتي نامرتب و عصباني در خواب ، علامت آن است كه افرادي خود را به خانة شما دعوت خواهند كرد .

پيشواز
1ـ اگر خواب ببينيد جمعي به پيشواز شما آمده اند ، علامت آن است كه ميان آشنايان و بيگانگان شهرتي به دست مي آوريد .
2ـ اگر خواب ببينيد خود به استقبال كسي مي رويد ، علامت آن است كه طبخ خونگرم سازش پذيري شما با ديگران ، جواز ورود شما به هر مكاني خواهد بود .

پيغام رساندن
1ـ اگر خواب ببينيد براي كسي پيغام مي بريد ، علامت آن است كه معاشراني خوب خواهيد داشت و در محيطي دور از اختلاف زندگي خواهيد كرد .
2ـ اگر زني خواب ببيند براي كسي پيغام مي فرستد ، نشانة آن است كه در اثر بي توجهي به خواسته هاي نامزد خود ، او را از دست مي دهد .

پيكان
1ـ ديدن پيكان در خواب ، نشانة آن است كه دورة رنج و اندوه به پايان خواهد رسيد و شادماني و جشن و سفرهاي لذتبخش در پيش رو خواهيد داشت .
2ـ ديدن پيكان شكسته در خواب ، نشانة آن است كه به يأس و اندوه به علت شكست در عشق ، مبتلا خواهيد شد .

پيك نيك
1ـ اگر خواب ببينيد به پيك نيكي رفته ايد ، نشانة كسب لذت و موفقيت در زندگي است .
2ـ اگر خواب ببينيد ديگران به پيك نيك مي روند ، نشانة آن است كه به شادماني تمام و كمالي دست خواهيد يافت .
3ـ اگر خواب ببينيد به هنگام تفريح و خوش گذراني تندباد بساط شما را به هم مي ريزد ، نشانة آن است كه موقتأ در زندگي سود چنداني به دست نخواهيد آورد .

پيمان
1ـ اگر خواب ببينيد با كسي پيمان مي بنديد ، نشانة آن است كه ديگران از بي وفايي شما شكايت خواهند كرد و نامزدتان از شكستن عهدي كه با او بسته ايد .
2ـ اگر خواب ببينيد عهد و پيماني كه با ديگري بسته ايد ، مي شكنيد ، نشانة آن است كه با رفتار نادرست خود در وضعيت فاجعه آميزي قرار مي گيريد .
 
بالا پایین