Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عکس هایی از عجایب خارق العاده و زیبای صحرای سفید برزیل

  • نویسنده موضوع ermis
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر طبیعت و گردشگری
Konu Başlığı عکس هایی از عجایب خارق العاده و زیبای صحرای سفید برزیل
نویسنده موضوع ermis
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ermis

ermis

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 17, 2013
ارسالی‌ها
315
پسندها
301
امتیازها
0
محل سکونت
shz
دل نوشته
هـَمــه بـدهے هایـــَم را هــَم کـِـه صــآفــ کـُـنـم بــه ” دل خــود ” مــدیـون مےمــآنم… بــرای تمـام “دلــم مےخواســـت” هاے بے جواب مــانـده اش !!
بهترین اخلاقم
سکوت
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

بیابان ها بدون شك بسیار زیبا هستند اما داستان هایی كه درباره ی آن ها گفته شده، حكایت از خطرناك بودنشان دارد. آفتاب سوزان، شن هایی كه به سنگینی می شود بر آن ها گام برداشت، بی آبی، توهم و سراب و مرگ. بله، بیشتر ما از بیابان چنین تصوری داریم. اما پارك ملی ماراننسز كه به یك صحرا می ماند، زیبایی های منحصری به فردی را دارا است و دریاچه های كوچك زلال آن، مناظری حیرت انگیز در این منطقه پدید آورده اند.

اینجا نامش بیابان است. اما نه رنگ و رویش به بیابان می ماند و نه آب و هوایش. اینجا یکی از زیباترین بیابان های دنیاست که قدم گذاشتن به خاک سفید و مرطوبش شما و هر گردشگری را شیفته می کند. جایی که روی نقشه با نام "بیابان سفید برزیل" مشخص شده است. بیابان سفید برزیل را می توان از جهاتی، بهشت بیابان گردان دانست. این صحرا، در شمال شرقی برزیل واقع شده و مساحتی برابر با 1000 كیلومتر مربع دارد. نكته جالب اینجاست كه علیرغم بارش باران و وجود آب، هیچ گیاهی در اینجا نمی روید.

در دریاچه های این بیابان، ماهی هایی یافت می شوند كه تخم هایشان توسط پرندگان دریایی به اینجا آورده شده است. این بیابان ساكنانی نیز دارد كه به ماهیگیری می پردازند و در فصل های گرم و خشك، برای كار كردن در زمین های كشاورزی، به مناطق اطراف صحرا می روند. منظره ی شن های سفید و دریاچه های آبی رنگ، بسیار حیرت انگیز است و به راستی ارزش دیدن را دارد.


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین