Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شستشوی اتومبیل،بهترین روش شستن قسمت های مختلف اتومبیل چیست؟

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خانه داری
Konu Başlığı شستشوی اتومبیل،بهترین روش شستن قسمت های مختلف اتومبیل چیست؟
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan aliahmadi

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

شستشوی اتومبیل و شستن قسمت های مختلف اتومبیل:شستشوی اتومبیل کاری است که بعضی از افراد آن را به کارواش محول میکنند اما خیلی از افراد نیز ترجیح میدهند در خانه این امر را به عهده بگیرند.اگر شما هم جز دسته دوم هستید برای یادگیری روش شستشوی اتومبیل و شستن قسمت های مختلف اتومبیل با دلگرم همراه شوید:
[h=2]شستشوی اتومبیل و شستن قسمت های مختلف اتومبیل[/h]براي برطرف کردن برچسب بر روي شیشه اتومبیلبراي کندن برچسب از شیشه اتومبیل می توانید از این روش استفاده کنید مقداري سرکه یا آبلیمو را روي اجاق گذاشته تا جوش آید سپس اسنفج را داخل سرکه یا آبلیمو زده و روي بر چسب ها بکشید، اگر چند بار اینکار را تکرار کنید تمام بر چسب ها کنده می شوند.
شستن پنجره اتومبیل
براي شستن پنجره ها و چراغ جلو وسپر اتومبیل از جوش شیرین استفاده کنید، تا براحتی بتوانید تمام کثافات و گرد و غبار را از روي ماشین پاك کنید. به این صورت که کمی جوش شیرین بر روي اسفنج نرم بریزید و عمل شستشوي شیشه ها و قسمتهاي دیگر اتومبیل را آغاز کنید.
تمیز کردن سپر اتومبیل
اگر سپر اتومبیل شما به هر دلیل کثیف شده و مواد چسبنده اي روي آن چسبیده است، همانطور که می دانید باآب پاك نمی شود. براي از بین بردن مواد چسبنده از روي سپر از استون استفاده کنید به این صورت که کمی استون بر روي سپر بمالید و بعد از چند دقیقه با تیغ یا نوك چاقو به آرامی روي آن بکشید تا تمیز شود.
شستشوي اتومبیل
براي شستن اتومبیل از آب فراوان یا پودر استفاده نکنید، بلکه از یک سطل آب و یک فنجان کوچک نفت استفاده کنید. و با یک دستمال نرم اتومبیل تان را تمیز کنید، با اینکار نیاز به خیس کردن اتومبیل و یا آب کشیدن بعدي ندارید.
 

goodmans

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 15, 2017
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

راهکار اساسی و درست حسابی واسه شستن خودرو، استفاده از کارواش هاست. کارواش اتوماتیک یا دستی رو می تونید امتحان کنید و بعد تفاوت در نتیجه شستشو را به خوبی احساس کنید. فشار بالای آبی که تو کارواش ها استفاده می شه، هرنوع آلودگی رو از بین می بره و یه حس و حال خوب به آقای راننده میده!
 

aliahmadi

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 15, 2017
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

منم با نظرتون موافقم بنده خودم استفاده کردم بسیار عالی و با کیفیت از آب در اومد ...ماشینم خیلی تمیز شد. موفق باشید[h=1]



[/h]









 
آخرین ویرایش:
بالا پایین