Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شستن ظرف،نکات خانه داری برای شستشوی ظرف های مختلف

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خانه داری
Konu Başlığı شستن ظرف،نکات خانه داری برای شستشوی ظرف های مختلف
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

شستن ظرف و نکات خانه داری برای شستشوی ظرف:شستشوی ظرف معمولا کار راحتی است.اما گاهی در شستن ظرف های مختلف و پاک سازی آن ها دچار مشکلاتی میشویم که نیاز به دانستن نکات خانه داری برای شستن ظرف ها دارد.برای یادگیری این نکات طلایی با دلگرم همراه شوید:
[h=2]شستن ظرف و نکات خانه داری برای شستشوی ظرف[/h] 1-نکات خانه داری برای شستشوی ظرف:بعد از خریدن ظروف روي قبل از اینکه از آن استفاده کنید میتوانید داخل ظرف را آب بریزید.چند قاشق سرکه به آب اضافه کنید وآنرا چند دقیقه روي اجاق قرار دهید،تا بجوشد و بعد آب آنرا خالی کرده وازظرف استفاده کنیدهرگز سیاه نمیشود.

2- نکات خانه داری برای شستشوی ظرف:اگر ظروف روي شما سیاه شده براي تمیز کردن آن از سیم ظرف شویی و صابون استفاده کنید.

3- نکات خانه داری برای شستشوی ظرف:اگر ظروف روي شما بر اثر سرخ شدن یا پختن غذا سیاه شده می توانید، ظرف خالی را روي اجاق گاز قرار دهید و شعله را روشن کنید. با اینکار تمام قسمتهاي سیاه ظرف بصورت دود از ظرف خارج می شود و ظرف شما کاملاً سفید می شود. به شرط اینکه بعد از خاموش کردن اجاق تا قبل از سرد شدن ظرف آب به آن نپاشید. چون این کار باعث سوراخ شدن ظرف می شود.

4-نکات خانه داری برای شستشوی ظرف:تمیز کردن ظرفی که درغذا سوخته است:
اگر غذا به ته قابلمه چسبیده هرگز کارد، قاشق یا کفگیر فلزي براي پاك کردن آن بکار نبرید. کافی است آنرا از آب گرم پر کنید و یک مشت نمک نیز به آن اضافه کنید. اگر غذاي خیلی محکم به قابلمه چسبیده است مقداري سرکه در آن بریزید و بجوشانید تا کاملاً پاك شود.


5-نکات خانه داری برای شستشوی ظرف:تمیز کردن قوري استیل:
اگر قوري شما جرم گرفته بود، قوري را پر از آب کرده مقداري آبلیمو در آن ریخته و روي اجاق بگذارید. تا بجوشد قوري شما کاملاً تمیز می شود.
6-نکات خانه داری برای شستشوی ظرف:شستن فلاسک چاي:ابتدا تفاله هاي چاي را ازفلاسک خالی کنید،سپس مقداري آب گرم در فلاسک ریخته،کمی مایع ظرفشویی به آن اضافه نموده ویک اسکاج نرم داخل فلاسک انداخته در آن را ببندید وخوب تکان دهید،تا تمیز شود و بعد با آب گرم خوب شستشو دهید.

7-نکات خانه داری برای شستشوی ظرف:پاك کردن ظروف آلومینیومی:
براي پاك کردن این ظروف می توانید از سرکه استفاده کنید: چند قاشق سرکه ي داغ داخل ظروف بریزید. ظروف شما کاملاً نو و درخشان می شود.

8-نکات خانه داری برای شستشوی ظرف:شستن بشقابها:
قبل از اینکه شروع به شستن بشقابها کنید، آنها را درون ظرف بزرگتري قرار دهید و درون آنرا آب بریزید. سپس چند قاشق سرکه به آب اضافه کنید. چند دقیقه اي صبر کنید سرکه تمام چربیها را بخود می گیرد، سپس بشقابها را بشویید.
9-نکات خانه داری برای شستشوی ظرف:شستن ظروف بلوري:براي شستن ظروف بلوري به این صورت عمل کنید: در کف گودي ظرفشویی یک حوله پهن کنید تا اگر ظروف بلوري از دستتان لیز خورد لب پر نشود.
 
بالا پایین