Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دسته گل*های میلیاردی عروس درایران+عکس

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اجتماعی
Konu Başlığı دسته گل*های میلیاردی عروس درایران+عکس
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]اکونیوز:صرف هزینه*های گزاف برای حریرآرایی، گل آرایی، پرواز با هواپیمای اختصاصی از فرودگاه کرمان و گرفتن فیلم عروسی از فراز آسمان، نمونه* هزینه*های اضافی در برخی مراسم*های عروسی در این استان است.[/h]

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران(econews.irصرف هزینه*های گزاف برای حریرآرایی، گل آرایی، پرواز با هواپیمای اختصاصی از فرودگاه کرمان و گرفتن فیلم عروسی از فراز آسمان، نمونه* هزینه*های اضافی در برخی مراسم*های عروسی در این استان است.
متاسفانه چند وقتی است که اشرافی گری و تجمل گرایی به کرمانی ها نیز روآورده است، خصوصا در مراسم*های عروسی، صرف هزینه های گزاف برای حریرآرائی، گل آرائی، پرواز با هواپیمای اختصاصی از فرودگاه کرمان و گرفتن فیلم عروسی از فراز آسمان، … از نمونه این هزینه های اضافی است.

ولی موردی که اخیرا در بین این نوع زوج ها باب شده است سفارش دسته گل عروس چندصد میلیونی تا میلیاردی است که از طلا و جواهرات با عیار بالا و نایاب تزیین می شود.



اول که تبلیغ آن را دیدم باور نمی کردم تا شخصا مراجعه کردم و از نزدیک آلبوم های آن را مشاهده کردم، شاید باور نکنید در این شهر که برخی از جوانان ما که به خاطر نداشتن هزینه یک عقد ساده نمی توانند ازدواج کنند، برخی از زوج ها نیز در لیست انتظار سفارش دسته گل جواهر نشان خود مراسم ازدواجشان را جابجا میکنند.

 
بالا پایین