Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

۷ موضوع به ظاهر ساده که شخصیت شما بر اساس آنها قضاوت می‌شود

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı شخصیت های هنری
Konu Başlığı ۷ موضوع به ظاهر ساده که شخصیت شما بر اساس آنها قضاوت می‌شود
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

از لحظه‌ای که فردی را برای اولین بار ملاقات می‌کنید، تلاش می کنید که هرچه سریع‌تر از وی و آنچه که وانمود می کند به شناختی ابتدایی برسید. زیرا احتمالا شما هم مانند بقیه به دنبال برخی مشخصه‌های پایدار و مهمی همچون صداقت، هوش و مهربانی در اطرافیان‌تان می گردید.
توجه کردن به این چیزهای به ظاهر کوچک، می‌تواند به شما کمک کند تا هنگام ارزیابی دیگران به درستی تصمیم بگیرید که با آنها صمیمی‌شوید یا اینکه رابطه چندان گرمی را ادامه ندهید.

چنین قضاوتهای شخصیتی مي تواند در تصمیمات مهمی چون ورود یا ادامه یک رابطه رمانتیک، استخدام نیروی تازه و حتی پذیرش یک پیشنهاد شغلی جدید به شما کمک کنند. بر اساس این موارد ، در می‌یابید که مردم چگونه به شکل ناخودآگاه شخصیت شما را به قضاوت می‌نشینند و تشخیص می‌دهند که شما چه کسی هستید و یا اینکه آن فردی که نشان می‌دهید، نیستید.

۱- دست‌خط
بر اساس یک مطالعه، شیوه نوشتار یک فرد و اندازه خطوط نوشته‌اش می‌تواند برخی شاخص‌های شخصیتی وی را برای شما بازگو کند. طبق تحقیقات انجام شده توسط شرکت National Pen مشخص شده که افراد با دستخط ریز معمولا خجالتی، کوشا و بسیار دقیق هستند. از دیگر سو افرادی که تلاش می‌کنند بیشتر اجتماعی بوده و توجه بیشتری را جلب کنند، دستخط درشت‌تر و بزرگتری دارند.

افراد که همه چیز را جدی می گیرند، قلم را با فشار بیشتری روی کاغذ می‌کشند، در حالی که کسانی که نرم‌تر می‌نویسند و دست سبک‌تری دارند، گرایشات همدلانه و حساسیت بیشتری دارند.

۲- رنگ لباس
بنابر مقاله منتشر شده در Psychology Today رنگی که شما به شکل معمول برای لباسهای‌تان انتخاب می کنید یا بیشتر به آن وابسته‌اید، می‌تواند چیزهای زیادی را درباره شخصیت شما بازگو کند.افرادی که معمولا لباسهای مشکی را انتخاب می‌کنند حساس، هنرمند و مراقب جزئسیات هستند. در حالی که افراد علاقه‌مند به رنگ قرمز در کمال تلاش فعالیت زندگی می‌کنند.

افراد عاشق رنگ سبز هم خونگرم و باوفا هستند. در حالی که عاشقان رنگ سفید منظم و منطقی هستند. افرادی هم که رنگ آبی را دوست دارند باثبات، حساس و نگران دیگران هستند.

۳- جویدن ناخنها
برخی عادات تکراری متمرکز بر بدن می‌توانند جزئیات فراوانی از شخصیت افراد را بازگو کنند. اینکه بدن شما چگونه به موقعیتهای مختلف واکنش نشان می‌دهد، چه کشیدن موها یا فرو کردن ناخنها در پوست باشد، می‌تواند بازتابی از بی صبری، سرخوردگی، خستگی و نارضایتی باشد.

جویدن ناخنها یک مثال است. بنابر برخی تحقیقات، افرادیکه ناخنهای‌شان را می‌جوند، گرایش فراوانی به کمالگرایی دارند، و همچنین ممکن است تندخو و ناراحت و عصبی باشند.

۴- کفش‌ها
روانشناسان می‌گویند شما می‌توانید تنها با نگاهی به کفشهای افراد، قضاوت نسبتا درستی درباره آنها داشته باشید. بر اساس تحقیق انجام شده توسط اومری گیلاث از دانشگاه کانزاس تنها با امتحان کردن قیمت، استایل، رنگ و شرایط کفش شمامی‌توانید با دقت ۹۰ درصد درباره خصوصیات شخصیتی صاحبان کفشها اظهار نظر کنید. از قبیل اینکه درآمد آن فرد چقدر است، چه گرایش سیاسی دارد، جنس و سن او چیست.

۵- چشمان
چشمان آینه روح هستند. چشمان شما می‌توانند چیزهای زیادی را درباره شخصیت و درون‌تان لو بدهند. اینکه به چه فکر می‌کنید. چه احساسی دارید و اینکه فریبکار یا صادق و وفادار هستید. بنابر تحقیقات انجام شده افراد چشم آبی دلپذیر و پذیرفتنی‌اند و نسبت به افراد با چشمان تیره‌تر به اعتیاد الکل نزدیکتر هستند.

راه دیگری که چشمان سر درون را هویدا می‌کنند این است که سر باز زدن از تماس چشمی مستقیم و مستحکم می‌تواند نشانه عدم خود‌کنترلی و خودداری و همچنین ضعف و ترسی درونی باشد.

۶- وقت‌شناسی
اینکه چقدر زود یا با چه میزان تاخیر به یک قرار ملاقات یا جلسه می‌رسید می‌تواند یک حس و تاثیر مثبت یا منفی درباره شما و قضاوت شخصیتی‌تان را شکل دهد. دیر رسیدن به یک قرار ملاقات بسیار مهم باعث می‌شود که تاثیر منفی شدیدی بر شخص مقابل گذارده و او درباره شخصیت شما قضاوت خوبی نداشته باشد.در حالی که حضور به موقع یا زودتر از هنگام در یک جلسه می تواند به معنی اهمیت قائل شدن شما برای دیگران و وقت‌شان باشد. این نشان دهنده ذهنی سازمان یافته و خودانگیخته است.

۷- شیوه دست دادن
مدتها است روانشناسان کشف کرده‌اند افرادی که با قدرت دست می‌دهند، دارای اعتماد به نفس فراوان هستند و این بازتابی از شخصیت محکم و قوی و مطمئن آنها است. این افراد بیشتر دوست دارند که برون‌گرا بوده و احساسات خود را با قدرت بروز دهند و متین بودن و آرامش خوش‌شان می‌آید.

از دیگر سو، افرادی که ضعیف و آرام دست می‌دهند از عدم اعتماد به نفس رنج می‌برند و همیشه سعی دارند به ساده ترین شکل از چالشها خارج شوند. همچنین شیوه دوست دادن می‌تواند ویژگی افراد از انزوا و گوشه‌گیری تا دوستانه و صمیمی بودن را به نمایش بگذارد.



 
بالا پایین