Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دیجیتالی ترین خانه جهان !+ عکس

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش مهندسی معماری
Konu Başlığı دیجیتالی ترین خانه جهان !+ عکس
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :





یک شرکت معماری مدرن مدعی شده که نخستین شرکت جهان است که به طور دیجیتالی می تواند یک خانه سفارشی را در محل بنا کند. شرکت معماری مدرن Facit Homes با ایجاد فرآیندی که از آن با عنوان فرآیند D یادمی کند تسهیلات ساخت خانه را به محل ساخت منتقل می کند و درحالی که مجهزبه تمام مواد و ماشین آلات تبدیل یک طرح دیجیتالی سه بعدی به یک ساختمان فیزیکی است، کار ساخت را آغاز می کند.


دیجیتالی ترین خانه جهان !+ عکس
یک شرکت معماری مدرن مدعی شده که نخستین شرکت جهان است که به طور دیجیتالی می تواند یک خانه سفارشی را در محل بنا کند.شرکت معماری مدرن Facit Homes با ایجاد فرآیندی که از آن با عنوان فرآیند D یادمی کند تسهیلات ساخت خانه را به محل ساخت منتقل می کند و درحالی که مجهزبه تمام مواد و ماشین آلات تبدیل یک طرح دیجیتالی سه بعدی به یک ساختمان فیزیکی است، کار ساخت را آغاز می کند. نخستین خانه دیجیتالی در جهان توسط شرکت Facit Homes ساخته شدبروسبل مدیر عامل شرکت Facit Homes
اظهار داشت: ما نخستین شرکت در دنیا هستیم که به شکل موفقیت آمیز خانه ای را در محل به طور دیجیتالی بنا کرده ایم.
ماماشین آلان کامپکت خود را با فناوری بالا به محل ساخت منتقل می کنیم و پس از آن به شکلی چشمگیر ساخت خانه را براساس طراحی دیجتالی سه بعدی آغاز میکنیم.شرکتFacit Homes در ابتدا خانه را با استفاده از یک مدل سه بعدی رایانه ای که دربرگیرنده تمام ابعاد آن از موقعیت، میزان مواد و حتی جایگاه قرارگیری پریزهای برق می شود را تهیه می کند. پس از فراهم کردن طرح دیجیتالی سه بعدی فرآیند D آغاز می شود این فرآیند D پس از آن طرحهای دیجیتالی سه بعدی را به اجزای ساختمان فیزیکی خانه تبدیل می کند و با استفاده از برش دهنده ای که توسط رایانه کنترل میشود اجزاء ساختمانی را برش می دهد.این اجزا معمولا از تخته چند لایی های مهندسی سبک ساخته می شود و معمولا به سادگی در محل به یکدیگر متصل می شوند.
می رسد که براساس اظهارات مدیرعامل این شرکت، این امر به سیستم ساخت ارتباطی ندارد بلکه به شیوه کار مربوط می شود.این شیوه منحصر به فرد ساخت و ساز کنترل کیفیت در محل، پیش بینی پذیری، کاهش هزینه، سرعت، کاهش اثرات کربنی و قابلیت انعطاف را فراهم می کند. علاوه براینکه فرآیندهای هر پروژه دارای یک طراحی منحصر به فرد است که براساس نیاز وخواسته ساکنان آینده خانه فراهم می شود.



طراحی این خانه به شیوه ای است که دارای کمترین میزان هدررفت انرژی خواهد بود هرکدام از این خانه ها دارای محفظه حرارتی است که توسط یک کلید خاموش و روشن میشود، این اقدام موجب می شود که انرژی در خانه ذخیره شده و کمترین میزان انرژی هدر برود.حتی طراحی این خانه ها می تواند به طوری صورت پذیرد که دربرگیرنده سیستم حرارتی خورشیدی و صفحات فتو ولتائیک باشد



 
بالا پایین