Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

همه چی از یه سوال شروع شد..!!!!!

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اقتصادی
Konu Başlığı همه چی از یه سوال شروع شد..!!!!!
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

دسته بندی:
اقتصاد




یادش بخیر چند سال داشتیم خوب و خوش زندگی می کردیم که از قضا یکی از دوستانم رو حوالی خیابان جمهوری دیدم. بعد از احوال پرسی تجدید خاطرات و تجدید خاطرات خوش قدیم ،یه سوالی پرسیدم که نقطه عطفی شد تو زندگیم .... یه سوال ساده گفتم رفیق از این ورا گفت هیچی اومدم تالار حافظ ...گفتم به سلامتی میخوای داماد بشی رفیق گفت: نه عزیزم تالار حافظ که از اون تالارها نیست اومدم دنبال کارهای بورس ... اونم پرسید تو این ورا چه می کنی گفتم اومدم یه گوشی تلفن همراه بخرم.


یادش بخیر چند سال داشتیم خوب و خوش زندگی می کردیم که از قضا یکی از دوستانم رو حوالی خیابان جمهوری دیدم. بعد از احوال پرسی تجدید خاطرات و تجدید خاطرات خوش قدیم ،یه سوالی پرسیدم که نقطه عطفی شد تو زندگیم .... یه سوال ساده گفتم رفیق از این ورا گفت هیچی اومدم تالار حافظ ...گفتم به سلامتی میخوای داماد بشی رفیق گفت: نه عزیزم تالار حافظ که از اون تالارها نیست اومدم دنبال کارهای بورس ... اونم پرسید تو این ورا چه می کنی گفتم اومدم یه گوشی تلفن همراه بخرم.خلاصه از اون گفتن و از ما پرسیدن، هیچی دیگه من هم گفتم به جای خریدن گوشی همراه وارداتی پولشو بذارم رو اندک سرمایه ام و بجای اشتغال زایی برای کشورهای اجنبی سهم خودم رو در رشد اقتصاد کشورم ادا کنم و با سرمایه گذاری در بورس در این امر خطیر به کشورم یاری برسانم. البته بورس بهونه ای هم شد تا یک دوست قدیمی رو هم دوباره بازیافت کنم. شروع شد دیگه کد بورسی و ترزیق سرمایه و اخذ اعتبار و ......منم خوشحال که در کنار حرفه اصلی خودم و با یک سرمایه اندک و به امید کسب روزی حلال کار جدیدی رو آغاز کردم. چه روزگاری بود مثل اُنوقتا که می خواستم تشکیل زندگی مشترک بدم همه تو حرفاشون کلی از من حمایت می کردند از وزیر گرفته تا رییس ......!!!! اما ماه عسل بورسی من عمر چندانی نداشت و خیلی زود عسلش تموم شد و به ... بگذریم! اقتصاد کشورم هم جواب اعتماد منو خوب داد. بورس افتاد تو سرپایینی، البته سرپایینی بورس هم مثل بقیه کاراش معنی برعکس داره ..... یعنی وقتی می گن سرپایینی بورس معنیش بستن چشم و توکل کردن به خداست. این روزا خیلی تلاش می کنم خودم رو از دست این بلای خانمان سوز نجات بدم شما هم دعا کنید. متخصص های کمپ گفتن خوب پیش میرم و بزودی پاک می شم. من از همین فرصت استفاده می کنم و به تمام اهالی کشورم توصیه می کنم که تو انتخاب رفیق خیلی دقت کنن ...البته خدا بیامرز اون رفیقم هم پای این بساط عمرشو به فنا داد ولی من خوشحالم که خیلی آلوده نشدم و خدا بهم یه فرصت دیگه داد تا بتونم گذشته ام رو جبران کنم ...فکر کنید اگر من آن روز با سرمایه ام فقط چندتا گوشی خریده بودم و چند روز بعد کنار همون تالار حافظ فروخته بودم بعد یک سال می تونستم یه مغازه داشته باشم ولی حالاهمه سرمایه ام رو دود کردم رفت هوا .........

 
بالا پایین