Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

قصرهایی برفراز آسمان ، گرانترین بالگرد های شخصی

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گرایش های صنایع
Konu Başlığı قصرهایی برفراز آسمان ، گرانترین بالگرد های شخصی
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

دسته بندی:
مهندسی صنایع




خوشبختانه با توجه به قدرت مهندسی می‌توانید به واسطه استفاده از بالگردهای شخصی نگاهی از بالا به دنیا داشته باشید.


[h=1]قصرهایی برفراز آسمان[/h]


خوشبختانه با توجه به قدرت مهندسی می‌توانید به واسطه استفاده از بالگردهای شخصی نگاهی از بالا به دنیا داشته باشید.




وب‌سایت فارنت: زندگی به سبک یک میلیاردر باعث خواهد شد جز جز زندگی شما تغییر کند. از خرید خانه‌ها و خودروهای مجلل تا هزینه‌های سرسام آور سفر همه و همه باعث خواهند شد دیدگاهی متفاوت به زندگی داشته باشید. در همین راستا شاید دیدگاه متفاوت شما به دنیا نیاز به کمی ارتفاع و هیجان پیدا کند.

خوشبختانه با توجه به قدرت مهندسی می‌توانید به واسطه استفاده از بالگردهای شخصی نگاهی از بالا به دنیا داشته باشید. اگرچه هواپیما‌ها امن‌تر از بالگردها هستند اما بالگردها در مقابل شما مناظری قرار می‌دهند که قبال مقایسه با آنچه از داخل هواپیما مشاهده می‌کنید نیستند. از سوی دیگر نمی‌توانید یک هواپیما را دقیقا بر روی بام یک ساختمان در مرکز شهر فرود بیاورید و از سوی دیگر برای افرادی که چند میلیون دلار سرمایه داشته باشند، هلیکوپتر راه‌حلی ایده‌آل برای سفر است.به همین منظور در ادامه نگاهی خواهیم داشت به گران‌قیمت‌ترین بالگردهای شخصی دنیا. مدنظر داشته باشید که آمار و ارقام مربوط به قیمت فروش این بالگردها بر اساس اطلاعاتی است که در سایت‌های مرجع ارائه شده وگرنه شرکت‌های سازنده رقم دقیق قیمت آن‌ها را بیان نمی‌کنند.Airbus H155این بالگرد که پیش از این با نام Eurocopter EC155 شناخته می‌شد چیزی در حدود ۱۰ میلیون دلار قیمت دارد. اگرچه نام این بالگرد در طول زمان تغییر کرده اما لوکس بودن آن دستخوش تغییر نشده است. H155 یک وسیله جادار برای میلیونر‌هایی است که قصد دارند تا جای ممکن در زمینه پرداخت‌های خود صرفه‌جویی کنند.

بسته به گزینه‌های ارائه‌شده در هنگام خرید، کابین بالگرد می‌تواند چیزی بین ۸ تا ۱۲ مسافر را در خود جای دهد و دو صندلی مخصوص نیز برای خلبانان در نظر گرفته شده است. پنجره‌های بزرگ در امتداد دو طرف کابین امتداد یافته‌اند تا مسافران بتوانند منظره اطراف را به‌طور کامل مشاهده کنند.

صندلی‌های چرمی، سیستم تهیه مطبوع و وسایل سرگرمی و امکانات صوتی و تصویری داخل بالگرد همگی حکایت از یک سفر خوب و راحت دارند. برد این بالگرد ۸۵۷ کیلومتر و سرعت آن ۳۲۴ کیلومتر بر ساعت است.


AgustaWestland AW139در صنعت تولید بالگردهای لوکس، AgustaWestland مترادف با واژه کیفیت است و AW139 این شهرت را تضمین می‌کند. با قیمت ۱۲ میلیون دلار، این بالگرد یکی از بهترین‌ قیمت‌ها را در لیست ما به خود اختصاص داده اما این موضوع از ظاهر بالگرد اصلا مشخص نیست.

AW139 بزرگ‌ترین کابین را در کلاس خود (با توجه به قیمت آن) داشته و طراحی جادار و زیبای آن امکان بهره‌گیری از چیدمان‌های مختلف برای صندلی‌ها را فراهم خواهد کرد. دنده فرود با قابلیت جذب انرژی و بدنه مهندسی‌شده این بالگرد امکان پرواز آرام از مرحله برخواستن تا نشستن را برای مالک آن فراهم می‌کند. برد این بالگرد ۱۲۵۰ کیلومتر و سرعت آن ۲۰۶ کیلومتر بر ساعت است.


Sikorsky S-76Cیک نمونه بارز از مهندسی آمریکایی، Sikorsky S-76C به دو موتور توربوشافت از نوع Turbomeca Arriel 1S1 تجهیز شده و به نوعی طراحی و ساخته شده تا سبک‌تر بوده و در مقایسه با طراحی‌های معمول بالگردها از قطعات کمتری در آن بهره گرفته شود.

چیدمان اختصاصی صندلی‌ها می‌تواند فضای لازم برای هشت سرنشین را فراهم کند. S-76C انتخابی ایده‌آل برای میلیونرهای عاشق دستگاه‌های اینچنینی است. این بالگرد ۱۲.۹۵ میلیون دلار قیمت دارد. برد بالگرد ۸۳۲ کیلومتر و سرعت آن ۲۸۷ کیلومتر بر ساعت است.


AgustaWestland AW609این بالگرد یک مدل با توانایی نشست و برخواست کاملا عمودی برای کاربرانی است که سبک خاصی در زندگی دارند و می‌خواهند خاص باشند.

این توانایی به شما امکان استفاده از بالگرد در مکان‌های مختلف را خواهد داد و از سوی دیگر می‌توانید این بالگرد را با سرعتی دو برابر آنچه در بالگردهای معمولی مشاهده می‌کنید برانید. AW609 را باید آینده بالگردهای لوکس دانست. این بالگرد ۱۴ میلیون دلار قیمت داشته، برد آن ۱۳۸۹ کیلومتر و سرعت آن ۵۱۰ کیلومتر بر ساعت است.


Bell 525 Relentlessعدم وجود این بالگرد در بازار ممکن است شما را فریب دهد و این تصور را ایجاد کند که نباید در لیست ما قرارگیرد اما Bell 525 با نام مستعار Relentless یکی از هیجان‌انگیزترین بالگردهای موجود در جهان خواهد بود.

این بالگرد به واقع یکی از نمونه‌های برتر در کلاس خود بوده و می‌تواند ۲۰ سرنشین را درکمال راحتی و امنیت جابجا کند. بدون اغراق باید گفت این مدل بیشتر شبیه یک قصر شناور است تا یک بالگرد.

Relentless را به واسطه قابلیت‌ها و توانایی‌های آن باید یک شاهکار مهندسی دانست که در قالب تکنولوژی‌هایی مانند Fly-by-Wire (سیستمی که به واسطه بهره‌گیری از یک رابط کاربری الکترونیکی، جایگزین کنترل دستی پرواز می‌شود و جابجایی و تغییر کنترل در پرواز به سیگنال‌های الکترونیکی تبدیل می‌شود که از طریق سیم‌هایی خاص انتقال می‌یابند) و البته سیستم ناوبری لمسی گارمین G500H به چشم می‌آیند. قیمت این بالگرد ۱۵ میلیون دلار بوده، برد آن ۹۲۶ کیلومتر و سرعت آن ۲۸۷ کیلومتر بر ساعت است.


Airbus AS332 L1e VIP Super Pumaاین بالگرد که تقریبا آن را باید در محدوده نهایی بالگردهای با ابعاد متوسط دانست می‌تواند ۱۹ سرنشین را جابجا کند اما این جادار بودن باعث تنبل شدن این بالگرد نشده و سرعت نهایی AS332 141 گره یا همان ۲۶۱ کیلومتر بر ساعت را در آن تضمین‌شده خواهید یافت.

مطمئنا این سرعت در محدوده سرعت دیگر بالگردهای رده متوسط قرار دارد. کابین بزرگ این بالگرد می‌تواند چیدمان‌هایی مانند سالن، آشپزخانه و سرویس بهداشتی را در خود جای دهد و حتی می‌توانید دفتر کار خود را به طور کامل در این بالگرد غول‌پیکر پیاده سازی کنید. این بالگرد ۱۵.۵ میلیون دلار قیمت داشته، برد آن ۸۴۱ کیلومتر و سرعت آن ۲۵۲ کیلومتر بر ساعت است.


Sikorsky S-92گزینه‌ای متداول برای میلیونرها S-92 ای است که در مقایسه با برخی بالگردهای موجود در لیست ما تعداد صندلی کمتری برای سرنشینان داشته و نهایتا ۱۰ سرنشین را در خود جای می‌دهد اما این ۱۰ سرنشین می‌توانند شرایطی کاملا لوکس و تجملی را در این بالگرد تجربه کنند.

کابین S92 از صندلی‌های چرمی و فضای کافی در مقابل آن برای استراحت پاها و البته فضای لازم برای قراردادن وسایل بهره می‌برد و از سیستم گرمایش و سرمایش به‌منظور تامین دمای دلخواه شما بهره‌مند شده است. تجهیزات و امکانات با کیفیت فوق‌العاده در داخل S-92 به‌طور کامل محیط یک قصر مجلل را برای شما بازسازی خواهند کرد. این بالگرد ۱۷.۷ میلیون دلار قیمت داشته، برد آن ۹۹۹ کیلومتر و سرعت آن ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت است.


AgustaWestland AW101این مدل بازهم نسبت به مدل‌های قبلی جادارتر و بزرگ‌تر شده است. AW101 با قیمت ۲۱ میلیون دلار از قابلیت‌های ویژه و به روز رسانی شده در مقایسه با مدل‌های پیشین بهره می‌برد. این بالگرد از جادارترین کابین در کلاس خود بهره می‌برد و می‌تواند ۲۴ سرنشین را در خود جای دهد.

سه موتور ویژه، جابجایی این مسافران را بر عهده خواهند داشت تا با برد ۱۳۶۰ کیلومتر این بالگرد بتواند به سرعت ۲۷۸ کیلومتر بر ساعت دست یابد.


Airbus H225 Super Pumaاین هیولای ۱۱ تنی، جدیدترین بالگرد خانواده سوپر پوما ایرباس است. علاوه بر امکان جابجایی ۲۰ سرنشین، H225 می‌تواند بارهای سنگین را نیز جابجا کند و از سوی دیگر در میان تیم‌های جست و جو و نجات نیز از جایگاهی ویژه برخوردار است. تمامی قابلیت‌هایی که از یک بالگرد سطح بالا انتظار دارید در این بالگرد مشاهده می‌شود.

کابین جادار، بدنه ضد سر و صدا، توانایی‌هایی برای دست‌یابی به سرعت بالا و مسافت‌های طولانی و امکاناتی مانند سالن و آشپزخانه از جمله این قابلیت‌ها هستند. اگرچه این بالگرد در مقایسه با دیگر بالگردهای موجود در لیست ما کمی کندتر است اما ابعاد بزرگ و قابلیت‌های ویژه آن، این نقیصه را جبران می‌کنند. H255 را باید پرچمدار و پیش‌تاز صنعت هوایی دانست که با قیمت ۲۷ میلیون دلار مسافران خاص خود را دارد. برد این بالگرد ۸۷۵ کیلومتر و سرعت آن ۲۷۵.۵ کیلومتر بر ساعت است.




منبع : برترین ها




 
بالا پایین