Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پاسخگویی واعظی برای خریدهای وزارتخانه از یک شرکت خاص

اطلاعات موضوع

Kategori Adı فناوری اطلاعات
Konu Başlığı پاسخگویی واعظی برای خریدهای وزارتخانه از یک شرکت خاص
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در خصوص خریدهای وزارتخانه از یک شرکت خاص به مجلس پاسخگو باشد، گفت: وزیر باید پاسخ دهد که چرا برای تهیه فیبر نوری جهت زیر ساخت ها، اینترنت ملی و شبکه اطلاعات ملی تنها از شرکت شهید قندی یزد خرید می کنند.

حسین آذین نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوال خود از محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز دوشنبه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح می شود، گفت: اینجانب و چهار نماینده استان کرمان در خصوص تهیه فیبر نوری برای زیر ساخت ها، اینترنت ملی و شبکه اطلاعات ملی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سوالی مطرح کردیم.

وی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز، افزود: متاسفانه مسئولین وزارت ارتباطات برای تهیه فیبر تنها از شرکت شهید قندی یزد خرید می کنند در حالی که از شرکت های دیگر از جمله مجتمع صنعتی رفسنجان خریدی نمی شود.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجتمع صنعتی رفسنجان حدود هفت تا هشت هزار سهامدار دارد، اضافه کرد: چرا وزارتخانه تنها از یک شرکت خرید می کند و خریدی از دیگر شرکت ها تولید کننده لوازم و تجهیزات مرتبط، ندارد.

آذین با تاکید بر اینکه وزیر باید با حضور در مجلس در این زمینه پاسخگو باشد، افزود: وزیر باید پاسخ دهد که چرا خریدهای این وزارتخانه تنها از یک شرکت است و به شرکتهای دیگر توجهی نمی شود.

واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز دوشنبه جهت پاسخ به شش سوال ۱۳ نماینده در کمیسیون فرهنگی و صنایع و معادن مجلس حاضر می شود.

البته وی ۲ بار برای پاسخگویی به سوال نماینده مشهد به مجلس نرفت و نمایندگان تهدید کردند که چنانچه برای بار سوم حضور نیابد طرح استیضاح وی تهیه خواهد شد.

عدم حضور وزیر در مجلس استیضاح وی را رقم خواهد زد.

نمایندگی سانترال
 
بالا پایین