Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کالسکه جدید ملکه انگلستان + عکس

  • نویسنده موضوع @r@h
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر گوناگون
Konu Başlığı کالسکه جدید ملکه انگلستان + عکس
نویسنده موضوع @r@h
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

@r@h

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
312
پسندها
236
امتیازها
0
محل سکونت
تهران
تخصص
فکر کردن
دل نوشته
تو شاهکار خالقی.... تحقیر را باور نکن.... بر روی بوم زندگی هر چیز می خواهی بکش....... زیبا و زشتش پای توست...... تقدیر را باور نکن..... تصویر اگر زیبا نبود....... نقاش خوبی نیستی . . . . از نو دوباره رسم کن....... تصویر را باور نکن.... خالق تو را شاد آفرید..... آزاد آزاد آفرید...... پرواز کن تا آرزو........ زنجیر را باور نکن........
بهترین اخلاقم
احترام ....
سیم کارت
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

[h=2]کالسکه جدید ملکه انگلستان + عکس[/h]مجموعه : مجله خبری روز

کالسکه جدید ملکه انگلستان ملکه بریتانیا چهارشنبه چهارم ژوئن با کالسکه جدید خود از کاخ باکینگهام به ساختمان پارلمان بریتانیا رفت تا سخنرانی سالانه خود را ایراد کند.این دومین کالسکه سلطنتی بریتانیاست که در طول یک قرن اخیر ساخته شده است. بی بی سی گروهی از استادکاران برجسته استرالیایی سازنده این کالسکه بوده اند. ۵۰ نفر به مدت ۱۰ سال روی این کالسکه کار کرده اند.
جیم فرکلینگتون، طراح و سازنده کالسکه سلطنتی بریتانیاست. وقتی که از او سئوال شد آیا این کالسکه ارزش این همه وقت، کار و هزینه را داشته، گفت که بیشتر هزینه ساخت آن را خودش تامین کرده و سپس بنیاد مجموعه سلطنتی بریتانیا، با دریافت هدیه نقدی از شخص یا اشخاصی، این کالسکه را برای ملکه بریتانیا خریداری کرد. بدین ترتیب این کالسکه برای مالیات دهندگان بریتانیایی هزینه ای در بر نداشته است.
در این اثر، بسیاری از نمادهای بریتانیا به کار برده شده و گفته می شود که این کالسکه “موزه ای متحرک” از تاریخ بریتانیاست.در اطراف صندلی ها، با استفاده از خاتم کاری به فصل های بسیاری از تاریخ بریتانیا اشاره شده است.روکش صندلی ها از مرغوبترین نوع ابریشم طلایی است.
ورود ملکه بریتانیا به ساختمان پارلمان برای مراسم سالانه گشایش و ایراد سخنرانی. پس از مراسم امروز، این کالسکه به همراه کالسکه های سلطنتی دیگر، در کاخ باکینگهام در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت
 
بالا پایین