Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

107 هزار کلاس به سامانه حرارت مرکزی مجهز شدند/ احتمال بازگشت بخاری نفتی به مدارس

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اجتماعی
Konu Başlığı 107 هزار کلاس به سامانه حرارت مرکزی مجهز شدند\/ احتمال بازگشت بخاری نفتی به مدارس
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :






رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، عنوان کرد: تاکنون با سرمایه دولت و کمک خیرین مدرسه‌ساز 107 هزار کلاس درس به سامانه گرمایشی حرارتی مجهز شدند که این سیستم‌ها سالانه نیازمند بازبینی هستند در حالی که برای این مساله هیچ بودجه‌ای در نظر گرفته نشده است.


مرتضی رئیسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا با بیان اینکه تاکنون 107 هزار کلاس به سامانه حرارت مرکزی مجهز شدند، خاطرنشان کرد: این سامانه با سرمایه هنگفتی تهیه شده‌ که نگهداری از آنها و بازبینی سالانه آن نیز نیازمند سرمایه است که اگر این مساله تحقق نیابد این سیستم‌های گرمایشی مستهلک می‌شوند.
وی افزود: از سال 1392 تاکنون دولت با کمک خیرین مدرسه‌ساز بیش از 500 میلیارد تومان برای استاندارسازی سامانه گرمایشی مدارس سرمایه‌گذاری کرده است. در واقع کلاس‌هایی که با بخاری نفتی یا گازی تامین حرارت می‌شدند با این سرمایه مجهز به سامانه حرارت مرکزی می‌شوند.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، عنوان کرد: سال‌های 92 تا 93، 67 هزار کلاس درس که با بخاری نفتی تامین حرارت می‌شدند به سامانه حرارت مرکزی مجهز شدند که اکثر این مدارس در مناطق محروم و سردسیر بوده‌اند.
وی تصریح کرد: برای سالجاری نیز برنامه‌ریزی شده بود تا 40 هزار کلاس درس با بخاری نفتی خداحافظی کنند که طی 9 ماهه ابتدای سال بیش از 50 هزار کلاس به سیستم حرارتی مرکزی مجهز شدند که اگر منابع مورد نیاز در اختیار قرار بگیرد، سال آینده حداقل 20 هزار کلاس دیگر به این سامانه مجهز خواهند شد.
رئیسی، یادآور شد: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد داده که بخشی از اعتبار استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس صرف تعمیر و نگه‌داری آنها شود.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، افزود: ما پیگیر تحقق این پیشنهاد هستیم. اگر این بخش از بودجه برای تعمیر و بازبینی سیستم‌های گرمایشی تامین نشود و با گذر زمان شاهد استهلاک آنها باشیم مدیران مدرسه چاره‌ای جز بازگشت بخاری‌های نفتی ندارند.
 
بالا پایین