Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عوامل موثر در کیفیت طراحی سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı عوامل موثر در کیفیت طراحی سایت
نویسنده موضوع zahra71
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan zahra71

zahra71

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2015
ارسالی‌ها
145
پسندها
22
امتیازها
18

اعتبار :

فاکتورهای زیادی بر کیفیت طراحی سایت تاثیر می گذارند. برخی از این عوامل بر سئو سایت نیز تاثیر گذار هستند. در این بخش برخی از این فاکتورها را که در کیفیت طراحی سایت موثر هستند را برای شما کاربران عزیز شرح می دهیم.




استفاده از آخرین استاندارد html5
استفاده از آخرین استاندارد html5 در طراحی سایت ، کیفیت سایت شما را بالا می برد. تمام صفحات html به منظور مشخص کردن نسخه html باید شامل عنصر <! DOCTYPE> باشد. این عنصر اطلاعات مهمی را در اختیار مرورگر قرار می دهد در نتیجه می تواند موجب بارگذاری سریع تر صفحه سایت شما شود. علاوه بر این این عنصر اجازه می دهد تا نرم افزارهای معتبر، ترکیب صفحه شما را بررسی کنند.از فایل های css جداگانه استفاده کنیداستفاده از css در طراحی سایت یک روش ارجح برای جدا کردن محتوا و سبک، در صفحات وب با کیفیت است. به کار بردن css در طراحی سایت باعث بهبود کیفیت سایت و افزایش خوانایی سایت در مرورگرهای مختلف می شود. سبک ها (اندازه، فونت، رنگ، و غیره)، باید خارج از صفحات وب و در فایل css جداگانه تنظیم شود. فایل جداگانه css همچنین هزینه ای تغییر و توسعه طراحی سایت را تا حد زیادی کاهش می دهد.از این طریق شما می توانید، سبک عناصر html، را با نوشتن مجدد یک خط کد تغییر دهید. اگر در هنگام طراحی سایت از css در داخل صفحات خود استفاده کنید، در هنگام تغییر باید تمام این صفحات را ویرایش کنید.


عنصر <title>
عنصر <title> یکی از مهم ترین عناصر HTML است. وظیفه اصلی این عنصر، توصیف محتوای یک صفحه وب است. حتی اگر عنوان، یکی از بخش های قابل مشاهده در صفحه سایت شما نباشد، استفاده از آن برا کیفیت طراحی سایت مهم است، زیرا:• در لیست موتورهای جستجو قابل مشاهده است.• در قسمت نوار عنوان (title bar) مرورگر قابل مشاهده است• در بوک مارک کاربر نشان داده می شود.عنوان باید تا حد امکان کوتاه باشد. در انتخاب عنوان دقت داشته باشید که از کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند استفاده کنید. این امر موجب بالاتر رفتن رتبه سایت در عبارت جستجو خواهد شد و برای سئو نیز مفید خواهد بود.




عناصر Heading در html


عنصر تیتر شامل <h1> تا <h6> است که در این میان از تگ <h1> برای تشریح تیتر اصلی صفحه سایت استفاده می شود. عنصر تیتر نیز یکی از عناصر مهم و تاثیر گذار در کیفیت طراحی سایت است. همیشه برای تیتر اول باید از <h1> استفاده کرد زیرا در غیر این صورت موتورهای جستجو برای تشخیص ساختار صفحه دچار سردرگمی می شوند.

منبع: طراحی سایت | طراحی سایت | آموزش html
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین