Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مقایسه کامل بین "آی پد ایر" و "گلکسی نوت 10.1" + تصاویر

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گوشی های موبایل
Konu Başlığı مقایسه کامل بین \"آی پد ایر\" و \"گلکسی نوت 10.1\" + تصاویر
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :


هر دو تبلت گلکسی نوت 10.1 و آی پد ایر از بهترین رایانه‌های لوحی دنیا هستنند. اگر قصد دارید تا از شباهت‌ها و تفاوت‌های این دو تبلت آگاه شوید، با اورژانس IT همراه باشید.


به گزارش ؛ اگر قصد خرید یک تبلت با نمایشگر 9.7 ایا 10 اینچی دارید از بهترین و البته گرانقیمت‌ترین گزینه‌ها برای شما آی پد ایر و گلکسی نوت 10.1 می باشند.اگر قصد دارید تا از شباهت ها و تفاوت های این دو تبلت آگاه شوید،با اورژانس IT همراه باشید.



طراحی :




گلکسی نوت 10.1 نسخه 2014 طراحی سنتی خود را حفظ کرده وبدنه آن از جنس پلاستیک فشرده می باشد.ابعاد گلکسی نوت برابر 9.57 در 6.75 در 0.31 اینچ می باشد و این تبلت 547 گرم وزن دارد.
اما ابعاد تبلت آی پد ایر 9.45 در 6.67 در 0.30 اینچ می باشد.همچنین بدنه این تبلت فلزی بوده و 478 گرم وزن دارد.با این تفاسیر حمل آی پد ایر و کار با آن و روی دست نگه داشتن این تبلت آسان تر است.روی بدنه گلکسی نوت 3 شکاف میکرو اس دی برای افزایش حافظه وجود دارد که این امکان در آی پد ایر نیست.
درگاه سیمکارت آی پد ایر از سیمکارت با اندازه نانو و درگاه سیمکارت گلکسی نوت 10.1 از سیمکارت میکرو پشتیبانی می کند.




نمایشگر :




در مورد نمایشگر باید بگوییم که اندازه آن در آی پد ایر 9.7 اینچ بوده و اندازه نمایشگر گلکسی نوت 10.1 برابر 10.1 اینچ می باشد.در خصوص کیفیت نیز گلکسی نوت 10.1 کمی جلوتر از آی پد ایر می باشد.رزولوشن نمایشگر گلکسی نوت 10.1 برابر 2500 در 1600 می باشد که تراکم پیکسل نمایشگر در هر اینچ را به عدد 299 می رساند.
رزولوشن نمایشگر آی پد ایر 2048 در 1536 می باشد و تراکم پیکسل آن 264 است.






سخت افزار :


بررسی سخت افزار را با بررسی قلب تپنده هر دو تبلت یعنی پردازشگر آن ها شروع می کنیم.
پردازشگری که در آی پد ایر قرار گرفته جدیدترین پردازشگر تولید شده توسط اپل با نام A7 می باشد که مصرف انرژی آن بسیار پایین است و بر پایه پردازنده های 64 بیتی ساخته شده است.این پردازشگر دو هسته ای با سرعت 1.4 گیگاهرتز کار می کند.
اما گلکسی نوت 10.1 دارای پردازشگر چهار هسته ای اسنپدراگون 800 با سرعت 2.3 گیگاهرتز می باشد.
ظرفیت حافظه رم در آی پد ایر یک گیگابایت و در گلکسی نوت 10.1 سه گیگابایت می باشد.همچنین حافظه داخلی آی پد ایر بین 16 تا 64 گیگابایت بسته به انتخاب کاربر متغیر است و این تبلت فاقد شکاف میکرو اس دی برای ارتقا حافظه می باشد.




نرم افزار :


سیستم عامل های هر دو تبلت بسیار متفاوت می باشد.آی پد ایر با سیستم عامل آی او اس اپل نسخه هفت کار می کند در حالی که سیستم عامل گلکسی نوت 10.1 اندروید می باشد.البته هر دو سیستم عامل مزایا و معایب خاص خود را دارند که بسته به انتخاب و سلیقه کاربر انتخاب می شوند.




دوربین :



هر دو تبلت دارای دوربین خوبی هستند.اما گلکسی نوت در مورد دوربین آی پد ایر را پشت سر گذاشته است.دوربین آی پد ایر 5 مگاپیکسلی بوده و فاقد فلاش می باشد اما با کیفیت فول اچ دی فیلم برداری می کند.دوربین گلکسی نوت 10.1 هشت مگاپیکسلی است و همانند دوربین آی پد با کیفیت فول اچ دی فیلم برداری می کند.




ارتباطات :


در مورد ارتباطات باید بگوییم که هر دو تبلت مشابه هم هستند.هر دو با نسل دوم،سوم و چهارم تلفن های همراه سازگاری دارند.همچنین بلتوث نسخه 4 روی هر دو تبلت نصب شده و قابلیت اتصال به شبکه های بی سیم پر سرعت در هر دو وجود دارد.




باتری :


در کمال ناباوری آی پد ایر با اینکه باریک تر از گلکسی نوت 10.1 می باشد دارای باتری قوی تر است.ظرفیت باتری آی پد ایر 8820 میلی آمپر بوده و ظرفیت باتری گلکسی نوت 10.1 8220 میلی آمپر می باشد./ش


شما کدامیک را انتخاب می کنید؟
 
بالا پایین