Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کسانی که زیاد آرایش می کنند این ویژگی شخصیتی را دارند؟

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مباحث متفرقه روانشناسی
Konu Başlığı کسانی که زیاد آرایش می کنند این ویژگی شخصیتی را دارند؟
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sabtesherkateviona

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :






آیا شما هم جزو افرادی هستید که زیاد آرایش می کنند و با آرایش نسبتا غلیظ در اجتماع ظاهر می شوند؟ این کار شما به اعتماد به نفس و روحیه شخصی تان بر می گردد؛ با ما همراه باشید.


می‌توان گفت افرادی که شخصیت زیبا، فرهیخته و پخته‌ای دارند از نظر ظاهری نرمال، شیک، تمیز و مرتب هستند. آیا شما هم جزو افرادی هستید که زیاد آرایش می کنند و با آرایش نسبتا غلیظ در اجتماع ظاهر می شوند؟ این کار شما به اعتماد به نفس و روحیه شخصی تان بر می گردد؛ با ما همراه باشید.
جمشید قربانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: فردی که ذهن آرام و افکار سازمان ‌یافته‌ای داشته و به خود نگاه مثبتی دارد از حرمت و اعتماد به ‌نفس بالا و تا حدودی از شخصیت عمیقی برخوردار است، چنین فردی چندان ضرورتی نمی‌بیند که برای جلب نظر و قضاوت دیگران دست به اعمال تأییدی بزند.
این کارشناس افزود: در واقع اشخاص علی‌الخصوص زنانی که زننده و خارج از عرف جامعه لباس پوشیده و آرایش می‌کنند از منظر علم روان‌شناسی از وضعیت جنسیتی و جسمی خود ناراضی‌اند و از درون احساس پوچی می‌کنند. این‌گونه افراد کسانی هستند که نیاز مبرمی به توجه تمام اقشار جامعه را در خود احساس کرده و همیشه به دنبال تایید دیگران به سر می‌برند.
وی ادامه داد: البته باید اذعان کرد که ظاهر شلخته و نامرتب نیز در هر دو جنس زن و مرد به نوع خود نشان‌دهنده اعتماد به ‌نفس پایین و تخریب ‌شده است. در واقع این دسته از افراد هم برای درون خود ارزش چندانی قائل نیستند و معتقدند از نظر ظاهری در سطح بسیار پایینی قرار دارند و هیچ‌گاه نمی‌توانند برای اطرافیان خود جذاب باشند.
قربانی با تأکید بر اینکه بین هوش عاطفی و هیجانی و ظاهر شیک و جذاب ارتباط مستقیم وجود دارد، تصریح کرد: افرادی که از ضریب هوشی بالایی برخوردارند سطح نرمالی از عزت و اعتماد به ‌نفس دارند، بنابراین متناسب با محیطی که در آن قرار دارند لباس می‌پوشند، خود را می‌آرایند و رفتار می‌کنند؛ در واقع این افراد شخصیت سالمی داشته و برای نوع پوشش خود مترصد تأیید دیگران نیستند.
وی همچنین افزود: این گروه کسانی هستند که در هر شرایطی خود را با جمع هماهنگ کرده و تناسب رفتاری دارند و این تناسب را به جلب نظر دیگران ترجیح می‌دهند. این افراد اگر مورد تأیید دیگران قرار بگیرند از صمیم قلب خوشحال می‌شوند، اما در صورت عدم ‌تأیید هم ناراحت نشده و عکس‌العمل درونی خاصی ندارند.
قربانی در ادامه خاطرنشان کرد: می‌توان گفت افرادی که شخصیت زیبا، فرهیخته و پخته‌ای دارند از نظر ظاهری نرمال، شیک، تمیز و مرتب بوده و ترجیح می‌دهند به‌ جای لباس و آرایش‌های غیرمتعارف و زننده به تکامل روزافزون درون خود توجه کنند.



 

sabtesherkateviona

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Aug 14, 2016
ارسالی‌ها
36
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

ثبت شرکت سهامی خاص
شیوه كار شرکت سهامی - مجمع عمومی عادی
حد نصاب برای تشكیل مجمع و اتخاذ تصمیم
برای مجمع عمومی عادی حضور دارندگان اقلا بیش از نصف سهامی كه حق رای دارند ضروری می باشد. هر گاه اولین دعوت حد نصاب مذكور حاصل نشد برای مجمع برای بار دوم دعوت خواهند شد و با حضور هر عده از صاحبان سهامی كه حق رای دارند جلسه رسمیت می یابد و تصمیمات لازم را نسبت كلیه امور شرکت بجز آنچه كه صلاحیت مجمع عمومی موسس و فوق العاده است اتخاذ خواهند نمود و به ثبت میرسانند مشروط بر آنه دعوت دوم نتیجه دعوت اول قید شده باشد (مواد 86 و 87 ل.ا.ق.ت) تصمیمات مجمع عمومی عادی همواره با اكثریت نصف علاوه یك آرای حاضر جلسه رسمی معتبر می باشد و قابل ثبت است. مگر مورد انتخاب مدیران و بازرسان كه اكثریت نسبی كافی خواهد بود (بند 1 ماده 88 ل.ا.ق.ت).
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ثبت شرکت ویونا مراجعه فرمایید.
 
بالا پایین