Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

حجم داده‌های مصرفی در سال ۲۰۲۰ معادل ۸۱ تریلیون عکس اینستاگرام

اطلاعات موضوع

Kategori Adı امنیت در اینترنت
Konu Başlığı حجم داده‌های مصرفی در سال ۲۰۲۰ معادل ۸۱ تریلیون عکس اینستاگرام
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :



بر اساس اطلاعات مندرج در گزارش سالانه سیسکو، در سال 2020 میلادی تعداد کاربرانی که صاحب تلفن همراه هستند از تعداد صاحبان دیگر انواع دستگاه‌های الکتریکی فراتر خواهد رفت.

به گزارش موبنا، سیسکو پیش‌بینی کرده است طی چهار سال آینده ۵٫۴ میلیارد نفر از ساکنان کره خاکی صاحب تلفن همراه خواهند بود و در مقابل ۵٫۳ میلیارد دستگاه برقی در جهان به کار گرفته خواهد شد.

سیسکو در گزارش سالانه خود پیش‌بینی کرد در سال ۲۰۲۰ میلادی ۳٫۵ میلیارد نفر از ساکنان کره خاکی به آب آشامیدنی دسترسی خواهند داشد و ۲٫۸ میلیارد اتومبیل در جاده‌های کشورهای مختلف حرکت خواهند کرد.

سیسکو پیش‌بینی کرده است در سال ۲۰۲۰ میلادی ساکنان کره خاکی بیش از ۳۶۶٫۸ اگزابایت داده در سراسر جهان مصرف می‌شود. این حجم از اطلاعات را می‌توان معادل ۸۱ تریلیون عکس اینستاگرام یا ۷ تریلیون ویدیو یوتیوب محاسبه کرد.

سیسکو اعلام کرد میزان داده‌های مصرفی در سال ۲۰۲۰ میلادی ۱۰ برابر از حجم اطلاعات مصرف شده در سال ۲۰۱۵ میلادی بیشتر خواهد بود. در آن سال خدمات ۵G میزان مصرف اطلاعات اینترنتی را بسیار افزایش خواهد داد.

شرکت سیسکو همچنپن اعلام کرد ۷۵ درصد داده‌هایی که در سال ۲۰۲۰ میلادی مصرف می‌شوند، به تصاویر ویدیویی اختصاص خواهند داشت.

تعداد دستگاه‌های موبایلی در سال ۲۰۲۰ از مرز ۱۱٫۶ میلیارد هم فراتر خواهد رفت. این رقم پایان سال گذشته ۷٫۹ میلیارد دستگاه گزارش شد.

سانترال پاناسونیک
 
بالا پایین