Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

با این تمرینات از چاقی شكم و پهلوها در فصل سرما پیشگیری كنید

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تنــاسب انـدام
Konu Başlığı با این تمرینات از چاقی شكم و پهلوها در فصل سرما پیشگیری كنید
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

مجموعه: زیبایی اندام


اگر در ناحیه شكم چربی‌های اضافه زیادی دارید مصرف چربی و قند‌ها را کاهش دهید
بهترین نسخه برای لاغری زمستانی
سرما كه از راه می‌رسد خیلی‌ها خانه‌نشین می‌شوند و آلودگی هوا هم بهانه خوبی است تا خانم‌های خانه‌دار كمتر بیرون بیایند و حتی پیاده‌روی‌های هفتگی را هم كاهش دهند. در نتیجه به دلیل كاهش فعالیت روزانه احتمال چاقی در این فصل افزایش می‌یابد؛ بنابراین اگر فرد دوراندیشی باشید برای پیشگیری از اضافه‌وزن و انباشته شدن چربی‌های ناخواسته فكری می‌كنید. پیشنهاد ما این است كه هر روز 20 دقیقه تا نیم ساعت برای انجام چند تمرین ساده وقت بگذارید. این مطلب تمریناتی را به شما آموزش می‌دهیم كه به كمك آنها می‌توانید اندام متناسبی داشته باشید و از انباشتگی چربی‌ها در شكم و پهلوهایتان پیشگیری كنید.
اصول چربی‌سوزی در فصل سرد
با شروع فصل سرما و سردتر شدن هوا می‌توانید با وسایلی سبك، كم‌جا و ارزان‌قیمت در خانه ورزش كنید. برای از بین بردن چربی‌های اضافه شكم و پهلو و چربی‌سوزی در خانه به چند نكته توجه داشته باشید:
- اگر در ناحیه شكم و پهلوها چربی‌های اضافه زیادی دارید حتما باید مصرف چربی و قند‌ها را در رژیم غذایی‌تان محدود كنید.
- بهتر است با كمك یك متخصص تغذیه میزان كالری مورد نیاز بدن‌تان را مشخص و سعی كنید هر روز كالری دریافتی‌تان كمتر از مقدار نیاز روزانه باشد تا لاغر شوید.
- در كنار انجام تمرینات با وزنه و چوب حداقل برای 20دقیقه ورزش هوازی هم انجام دهید. اگر به دلیل سردی هوا و آلودگی نمی‌توانید از خانه خارج شوید استفاده از وسایل ورزشی خانگی مانند دوچرخه ثابت و تردمیل بخش هوازی ورزش روزانه شما را تكمیل می‌كند.
برای ورزش در خانه چه لباسی بپوشیم؟
وقتی در هوای سرد خارج از خانه ورزش می‌كنید مهم این است كه لباس شما به گونه‌ای باشد كه رطوبت را جذب كند تا در طول تمرین بدن شما را خنك نگه دارد. اگر هوای داخلی خانه شما هنگام ورزش كردن چندان گرم نیست توصیه می‌شود كه به لباس پوشیدن‌تان توجه داشته باشید. بهتر است چند لایه لباس تن‌تان باشد تا بعد از گرم كردن اولیه و قبل از اینكه بدن‌تان خیس شود بتوانید آنها را در بیاورید. وقتی ورزش تمام شد دوباره لباس گرم بپوشید. در واقع تنظیم درجه حرارت بدن در طول ورزش به سلامت بدنی شما بیشتر كمك می‌كند و در تقویت سیستم ایمنی‌تان نقش دارد.
برای تامین انرژی چه بخوریم؟
ماهیچه‌ها برای تامین انرژی از دو منبع غذایی استفاده می‌كنند، هیدرات كربن و چربی‌ها. هیدرات‌های كربن به سرعت انرژی مورد نیاز را در اختیار ماهیچه‌ها قرار می‌دهند و به همین دلیل مصرف آنها برای ورزش‌های شدید كوتاه‌مدت توصیه می‌شود. زمانی كه می‌خواهید حركات ورزشی را به‌طور كامل انجام دهید به انرژی بیشتری نیاز دارید كه بهترین منبع تامین این انرژی هیدرات‌های كربن هستند و انرژی مورد نیاز برای 20 تا 30 دقیقه ورزش متوسط را فراهم می‌كنند.
پس از این مدت اگر چربی‌ها نتوانند به انرژی تبدیل شوند، احساس خستگی سراغ‌تان می‌آید. این را هم بدانید كه برای تامین هیدرات كربن مورد نیاز می‌توانید از منابعی مانند انواع نان، پاستا و ماكارونی، سیب زمینی و حبوبات استفاده كنید و برای تامین چربی سراغ روغن‌های گیاهی و مغزهایی مانند گردو، پسته و بادام بروید. برای رفع خستگی پس از ورزش دوش بگیرید
پس از پایان ورزش اگر در خانه هستید و قرار نیست تا چند ساعت از خانه خارج شوید توصیه می‌شود كه حتما دوش بگیرید. در این صورت نه تنها بهداشت فردی‌تان را رعایت می‌كنید، بلكه به سرحال شدن و رفع خستگی خودتان هم كمك می‌كنید.
علاوه بر این به كمك دوش گرفتن خون شما در بدن‌تان بهتر جریان پیدا می‌كند و خستگی و كوفتگی ناشی از ورزش از بین می‌رود. پیشنهاد می‌شود كه وقتی زیر دوش هستید به تناوب، آب را سرد و گرم كنید و قسمت‌هایی از بدن را كه بیشتر تحت ورزش قرار دارند در معرض آب سرد و گرم قرار دهید تا از مزایان این دوش ورزشی بیشتر بهره مند شوید.
حتما آب بنوشید
یكی از بزرگ‌ترین مزایای ورزش در خانه این است كه همیشه آب كافی در دسترس دارید. از این رو بهانه‌ای برای كم آب شدن بدن‌تان وجود ندارد. البته این احتمال وجود دارد كه نوشیدنی‌های دیگری مانند آبمیوه‌های كارخانه‌ای، چای و دلستر میوه‌ای هم داشته باشید و ناگهان تصمیم بگیرید كه برای رفع تشنگی سراغ‌شان بروید اما بهتر است بدانید كه بهترین نوشیدنی برای ورزشكاران خانگی آب است. وقتی قبل و در طول ورزش به اندازه كافی آب بنوشید كمتر خسته می‌شوید و انرژی بیشتری دارید.
• پهلو با چوب ایستاده
تمریناتی برای سوزاندن چربی های پهلوها

چوب را با دستانی كه به فاصله عرض شانه باز شده بالای سر خود نگه دارید و همزمان با حركت دست به سمت پای موافق بروید. در این صورت دست‌ها و پاها به هم نزدیك می‌شوند.
تمریناتی برای سوزاندن چربی های پهلوها
20 تا 30 حرکت برای یك سمت بدن انجام دهید؛ سپس به سمت مخالف بروید. در این حركت فشار روی عضلات بالاتنه، عضلات مورب شكمی، پهلو و قسمت بیرونی عضله ران است. زیر شكم با چوب تك پا
تمرینی برای سوزاندن چربی های شکم
روی تشك بخوابید. چوب را با دستانی بازتر از عرض شانه بالای سر خود نگه دارید. در حین اینكه بالا می‌آیید دست و یك پای خود را به هم نزدیك كنید. 20 تا 30 حرکت انجام دهید؛ سپس سراغ پای مخالف بروید. در این حركت فشار روی عضلات بالاتنه، چهار سر ران و عضلات شكمی است. شكم مورب با چوب ایستاده
تمرینی برای سوزاندن چربی های شکم و پهلو ها
چوب را با دستانی بالاتر از عرض شانه بالای سر نگه دارید و دستانتان را به سمت زانوی راست نزدیك كنید. توجه داشته باشید از عضلات شكم برای خم شدن كمك بگیرید و باسن خود را حركت ندهید. پس از كامل شدن حركت یك پا سراغ پای دیگر بروید. این حركت باعث فشار روی عضلات بالا تنه شكم، مورب شكمی و پا می‌شود. شكم ایستاده با دمبل
تمرینی برای تقویت عضلات شکم
صاف بایستید و دستانتان را با دمبل بالای سر نگه دارید. سپس با پایین آوردن بدن دست و پای راست خود را همزمان جمع كنید. با این حرکت انقباض را روی عضلات شكم كاملا حس می‌كنید؛ سپس این حركت را برای پای مخالف هم انجام دهید. در این حركت فشار روی عضلات شكم، بالاتنه و پاست. بالای شكم مورب همراه با دمبل
تمرینی برای سوزاندن چربی های شکمی و تقویت عضلات مورب شکم
روی تشك بخوابید. دستان خود را كنار تنه خود همراه با دمبل نگه دارید و كف پای خود را روی زمین بگذارید. سپس با كنترل گردن كمی سر خود را از روی تشك بالا بیاورید و از دو طرف دستان خود را به پاشنه‌های خود نزدیك كنید. در این حركت فشار روی عضلات شكمی و مورب است. پهلو چرخشی با دمبل
تمرینی مفید برای سوزاندن چربی های پهلو ها
صاف بایستید. دمبل را با دو دست خود بگیرید. با پایین‌تنه كاملا ثابت به طرفین بچرخید. این حركت برای تحرك پهلوها مفید است.
 
بالا پایین