Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آیفون های 500 میلیون تومانی + عکس

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آی فون
Konu Başlığı آیفون های 500 میلیون تومانی + عکس
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

سایت اپل استور آمریکا تصمیم گرفت گران قیمت ترین گوشی های خود را به فروش بگذارد.
به گزارش​
دريچه فناوري
گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان
؛​
اگر به همبرگرهای بزرگ علاقه داشته باشید، با مبلغ 949 دلار می توانید 237 تا از آنها را بخرید. اگر قصد خرید لپ تاپ جدیدی را دارید یا برای سفر برنامه ریزی می کنید هم این مبلغ برای رساندن شما به آرزویتان کافی خواهد بود. حتی اگر به سرمایه گذاری در بازار بورس علاقه دارید هم می توانید با این مبلغ ده برگ سهام شرکت اپل را خریداری کنید.




در حال حاضر گران ترین گوشی آیفونی که در وب سایت اپل استور آمریکا به فروش گذاشته شده، آیفون 6s پلاس با 128 گیگابایت حافظه داخلی است که به قیمت 949 دلار در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. اگر از قیمت بالای این گوشی هوشمند متعجب شده اید لازم است یادآوری کنیم که هنوز با گران ترین آیفون دنیا آشنا نشده اید. شاید 949 دلار مبلغ زیادی باشد، ولی آیفون های بسیار گران تری نیز ساخته شده که به معرفی آنها خواهیم پرداخت.


آیفون 6s ساخت گرسو






قیمت: 1950 دلار


در تزیین این آیفون از فلز تیتانیوم استفاده شده است. این فلز باعث افزایش ضخامت و وزن این گوشی شده، ولی بنابر ادعای سازنده آن، عمر گوشی را نیز افزایش می دهد. البته که ظاهر زیبایی نیز به این گوشی بخشیده و نام گرسو که با طلا روی آن حک شده نیز به جلوه آن افزوده است. فقط 999 دستگاه از این مدل ساخته شده است.


آیفون 6s ساخت فلد ولک







قیمت: 4599 دلار


این آیفون با بدنه طلایی و پر نقش و نگار خود جلوه ای زیبا را به تصویر می کشد. برای اینکه طراحی بدنه این گوشی در گذر زمان دچار فرسودگی نشود، روی آن لایه ای از یاقوت کبود کشیده شده است. وقتی از این گوشی استفاده کنید لوگوی اپل پشت آن می درخشد.



آیفون 6s با مرواریدهای صورتی










قیمت: 6262 دلار


این آیفون ها که ساخته دست اهالی شرکت جیووری هستند زیبایی خیره کننده ای دارند. مرواریدهای صورتی بکار رفته برای پوشاندن سطح این آیفون ها توجه هرکسی را به خود جلب می کنند.


آیفون ساخت لجند هلسینکی








قیمت: از 4225 تا 9,720 دلار


نگاه کردن به این اثر هنری بسیار لذت بخش است. این مدل که در تصویر می بینید، دارای طلای 24 عیار در قسمت لوگوی خود است، قاب آن از نقره ساخته شده و جنس بدنه آن را طلای 24 عیار تشکیل داده. بخشی از سطح آن با پوست کروکودیل پوشانده شده، نقش و نگارهای روی آن کار دست است و اگر مایل باشید امکان پوشاندن آن با 70 قیراط الماس نیز وجود دارد.


آیفونی با قطعه های الماس




قیمت: 14,500 دلار


شرکت گلدجنی سابقه طولانی در تزیین گوشی های آیفون دارد و این مدل یکی از گران ترین محصولات این شرکت است. مدل دیاموند راک استار با بدنه ای از جنس طلا پوشیده شده و هشتصد قطعه الماس روی آن توجه همگان را به خود جلب می کنند. این گوشی در مدل دیگری با جنس بدنه پلاتینیوم نیز تولید شده است.


آیفون 6s الماس ساخت بریک لوکس






قیمت: 155,995 هزار دلار


حتما شما هم از قیمت بالای این گوشی متعجب شده اید. اما دست نگه دارید، اجازه بدهید مراحل تزیین این گوشی را برای شما توضیح دهیم. ابتدا، دو لایه طلای خالص روی آن کشیده می شود. البته می توانید به جای طلا، مدل پلاتینیومی را هم سفارش دهید. سپس، نوبت به پوشاندن سطح آن با 40 قیراط الماس می رسد. و در نهایت، سیستم رمزنگاری تماس ها و پیام های 256 بیتی شرکت کریپتآل روی آن پیاده سازی می شود. این همان فناوری است که برای رمزنگاری مکالمات رییس جمهور آمریکا بکار می رود و شنود را غیر ممکن می سازد

 
بالا پایین