Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تلفن هوشمند برتر در این سال

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گوشی های موبایل
Konu Başlığı تلفن هوشمند برتر در این سال
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :




کمپانی آنتوتو (AnTuTu) لیستی از ۱۰ گوشی هوشمند برتر در سال ۲۰۱۵ میلادی را به انتشار رسانده است.


AnTuTu، شرکتی که بنیانگذار یکی از معروف ترین ابزارهای بنچ مارک گیری چند پلتفرمی برای تلفن های هوشمند است، حالا رسماً برترین اسمارت فون های ۲۰۱۵ از نظر کارایی را معرفی کرده.بد نیست بدانید آیفون ۶ اس پلاس با وجود اینکه حافظه ی رم چندانی را در خود جای نداده، پردازنده اش تنها دو هسته ی پردازشی دارد و فرکانس کاری آنها هم رقم عجیب و غریبی نیست ولی توانسته با فاصله ای بسیار زیاد در راس فهرست اعلامی از جانب AnTuTu قرار بگیرد.شرکت یاد شده جدولی را منتشر کرده که متوسط امتیاز به دست آمده توسط هر موبایل در آزمون های مختلف را بیان می کند. با یک نگاه ساده به این جدول در می یابیم که آیفون ۶ اس پلاس با امتیاز ۱۳۲.۶۲۰ توانسته خودش را به جد از سایر همتایان اندرویدی اش جدا نماید. جایگاه دوم نیز به Mate 8 با امتیاز ۹۲.۷۴۶ رسیده که این رقم اختلافی ۳۰ درصدی را با صدر نشین روایت می کند.همانطوری که احتمالاً‌ بسیاری از شما نیز می دانید آیفون ۶ اس پلاس توسط چیپست A9 اپل قدرت یافته و از دو هسته ی پردازشی تحت فرکانس کاری ۱.۸۴ گیگاهرتز در کنار پردازنده ی گرافیکی PowerVR GT7600 و دو گیگابایت حافظه ی رم بهره می برد. روی کاغذ و به صورت تئوری این اسمارت فون شاید برتر از Mate 8 به نظر نرسد، زیرا موبایل هوآوی ۴ گیگابایت رم دارد، پردازش ها را به عهده ی سیستم-روی-چیپ قدرتمند و هشت هسته ای کایرین ۹۵۰ گذاشته و Mali-T880 MP4 نیز در آن عملیات های گرافیکی را انجام می دهد. اما اکنون و در عمل شاهد آن هستیم که اپل با فاصله ای زیاد از همتای چینی اش برتری پیدا کرده.بد نیست بدانید هر دو موبایل آمده در بالا از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار هستند و لذا نمایشگر هیچ یک از آنها نیازمند تخصیص منابع بیشتری نسبت دیگری نیست.
جایگاه های سوم، چهارم و پنجم، توسط تلفن های هوشمندی تصاحب شده که به چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ مجهز بوده اند. البته جالب است بدانید که برترین موبایل دارای تراشه مورد اشاره توسط خود کره ای ها ساخته نشده و متعلق به برند چینی Meizu محسوب می شود.Meizu Pro 5 با رقم زدن امتیاز ۸۶.۲۱۴ در بنچ مارک آنتوتو توانسته در رده ی سوم بایستد و بر گلکسی نوت ۵ با امتیاز ۸۳.۳۶۴ و گلکسی اس ۶ اج با امتیاز ۸۲.۰۸۷ برتری پیدا کند.در این بین می بایست یادآور شویم آیفون ۶ پلاس -که سال ۲۰۱۴ تولید شده- رده ششم جدول را با امتیاز ۸۰.۵۴۴ به خود اختصاص داده و با این امتیاز بالاتر از دستگاه هایی همچون نکسوس ۶ پی و نوت پروی شیائومی که هر دو مجهز به اسنپدارگون ۸۱۰ هستند جای گرفته.در سالی که در پیش رویمان قرار داد پرچمداران اندرویدی با اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ به میدان خواهند آمد، و باید دید این محصولات می توانند دستاوردهای آتی اهالی کوپرتینو را به چالش بکشند و در جایگاهی برتر نسبت به آنها مستقر گردند یا خیر.




 
بالا پایین