Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نرم افزار راحت و آسان از تورنت با µTorrent 3.4.5 Build 41628 Stable

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانلود انواع نرم افزار
Konu Başlığı نرم افزار راحت و آسان از تورنت با µTorrent 3.4.5 Build 41628 Stable
نویسنده موضوع !!!OMID!!!
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan cr@wler

!!!OMID!!!

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
2,090
پسندها
526
امتیازها
0
محل سکونت
کرمانشاه
تخصص
مهندس عمران
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :


uTorrent نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.
اکثر قابلیتهای ارائه شده درسایر کلاینت های BitTorrent ، در نرم افزار µTorrent به طور کامل و بگونه ای موثر ارائه شده اند، قابلیتهای چون اولویت بندی پهنای باند، زمان بندی دانلود ، دانلود خودکاربا استفاده از RSS و قابلیت Mainline DHT (سازگار با BitComet) که با ترکیب آنها میتوانید بهترین تجربه دانلود در زمینه فایلهای تورنت را بدست آورید..
به علاوه ، µTorrent از پروتکل رمزنگاری همراه با مشخصه بندی سازگاربا Azureus 2.4.0.0 و نسخه های بالاتر و BitComet 0.63 و نسخه های بالاتر نیز پشتیبانی می نماید. µTorrent با درنظر گرفتن ارائه بهترین عملکرد و کارایی طراحی و ساخته شده است. برخلاف بسیاری از کلاینت های تورنت، این نرم افزار منابع سیستمی زیادی را مصرف نمی کند بلکه با استفاده کمتراز ۶ مگابایت حافظه ، به شما این اجازه را می دهد تا از کامپیوتر خود بگونه ای استفاده نمایید که گویی چنین نرم افزاری اصلا برروی سیستم شما وجود ندارد چرا که برنامه حاوی فایل اجرایی با حجمی کمتر از ۲۹۰ کیلوبایت است . آیکونهای متنوع، تولبار گرافیکی و قابلیت جابه جایی آیکون وضعیت ، و نیز قابلیت ایجاد نمونه های خود کاربر از ویژگی های این نرم افزار است. µTorrent از قابلیت کلیدی بومی سازی (Localization) نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از یک فایل زبان (Language file) بصورت خودکار با زبان سیستم شما هماهنگ می شود که دراین میان زبان شیرین فارسی نیز وجود دارد. چنانچه زبان شما در دسترس نباشد، بسادگی میتوانید زبان خود را اضافه کنید یا ترجمه های موجود را ویرایش و بهبود بخشید واز آنها استفاده کنید . توسع دهندگان این نرم افزار زمان زیادی را صرف بهبود قابلیتها و کاربر پسندتر نمودن اجزای برنامه می کنند . نسخه های نرم افزار بدون هیچ فشار زمانبندی ، زمانی منتشر می شوند که واقعا آماده باشند، بنابراین باگهای کوچک برنامه به محض نمایان شده بسرعت شناسایی و برطرف می شوند .

قابلیتهای کلیدی نرم افزار µTorrent :
امکان دانلود فایلهای تورنت از وبسایتهای مربوطه به ساده ترین روش ممکن
ارائه قابلیتهای فراوان در عین کوچک و سبک بودن نرم افزار
قابلیت اولویت بندی پهنای باند
امکان زمانبندی فایلهای تورنت دانلودی به منظور دریافت در زمان مشخص
پشتیبانی از دانلود خودکار آر اس اس و ویژگی Mainline DHT سازگار با BitComet
پشتیبانی از رمزنگاری پروتکل بهمراه مشخصه بندی
Resource-Friendly بودن به معنی استفاده بهینه و خیلی کم از منابع سیستمی
قابلیت ویرایش پوسته واسط گرافیکی و ارائه تولبار برای مرورگر های مختلف
قابلیت تغییر آیکون وضعیت و ایجاد نمونه دلخواه خود
پشتیبانی از بومی سازی با استفاده از فایلهای زبان (Language File) و نیز زبان شیرین فارسی
پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز





لینک های دانلود


حجم فایل

1.7 مگابایت


لینک دانلود
دریافت [h=4][/h]
 
بالا پایین