Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

درباره انواع کاندوم چه میدانید؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بیماری ها و داروها
Konu Başlığı درباره انواع کاندوم چه میدانید؟
نویسنده موضوع Farahnaz_J
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ework

Farahnaz_J

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 9, 2015
ارسالی‌ها
14
پسندها
6
امتیازها
0

اعتبار :

کاندوم‌ها دارای دو دستهٔ اصلی «زنانه» و «مردانه» هستند.
کاندوم مردانه پوششی است که روی آلت راست شدهٔ مرد کشیده می‌شود. کاندوم در صورت استفادهٔ درست می‌تواند تا ۸۰–۹۰ درصد از بارداری ناخواسته و انتقال ایدز و هپاتیت سی و دیگر بیماری‌های آمیزشی جلوگیری کند. کاندوم مردانه در درمان انزال زودرس مردان نیز کاربرد دارد و برای بهبود توان نعوظ در مردان پیر یا کم‌توان نیز به کار می‌رود.



کاندوم زنانه را طرف مؤنث رابطه داخل واژن خود قرار می‌دهد. در صورت استفاده صحیح، پزشکان این کاندوم را یک وسیله مناسب و کاملاً مؤثر در پیش گیری از بارداری و ابتلا به بیماری‌های مقاربتی می‌شناسند و توصیه می‌کنند. کاندوم زنانه (FEMIDOMS) بلندتر از کاندوم مردانه بوده و دارا دو حلقه می‌باشد. قیمت آن از کاندوم مردانه گرانتر و کاربرد آن نیز دشوارتر است. کارایی کاندوم‌های زنانه ۷۵ درصد است و برای زنانی مناسب است که نمی‌توانند شریک جنسی خود را متقاعد به پوشیدن کاندوم مردانه بکنند. هرگز نباید کاندوم زنانه و مردانه را همزمان استفاده کرد زیرا احتمال پارگی کاندوم و انتقال ترشحات بالا می‌رود.
برای جلوگیری از انتقال ویروس‌هایی مانند اچ‌آی‌وی، هپاتیت نوع ب و ث جنس کاندوم باید لاتکس یا پلی‌یورتان باشد.
کاربرد در روسپی‌گری:
به علت نگرانی از گسترش بیماری‌های آمیزشی، روسپی‌خانه‌ها و روسپی‌ها از مصرف کنندگان اصلی کاندوم هستند. در کشور چین در شهرهایی که میزان تن‌فروشی بالا است، دستگاه‌های خودکار فروش کاندوم در خیابان‌ها برای افراد با رفتارهای پرخطر در اختیارشان قرار داده شده‌است.
در کشور کامبوج نیز پس از آغاز برنامهٔ گسترش استفاده از کاندوم، نرخ حاملان ویروس اچ آی وی از ۳٫۷ در صد به ۰٫۹ کاهش یافت.
با این وجود برخی از مشتریان روسپی‌ها، از کاربرد کاندوم خودداری می‌کنند برای نمونه، در آفریقای جنوبی ٪۴۷ در صد کامیوندارانی که با فاحشه‌ها رابطهٔ جنسی دارند همیشه از کاندوم استفاده نمی‌کنند. ۱۳٪ هرگز از آن استفاده نمی‌کنند و ٪۶۶ این افراد نیز اعلام کرده‌اند که نشانه‌های بیماری‌های آمیزشی را در بدن خود مشاهده کرده‌اند.
در کشورهای همچون نیوزلند جریمه‌هایی تا دوهزار دلار برای افرادی که از کاندوم در ارتباط جنسی خود با روسپیان استفاده نکنند درنظر گرفته شده‌است.

ویدیوهای مرتبط:
انواع کاندوم
عکس انواع کاندوم
عکس کاندوم
کاندوم خاردار
انواع کاندوم زنانه
انواع کاندوم مردانه
انواع عکس کاندوم
عکس انواع کاندوم زنانه
تصاویر انواع کاندوم
عکس از انواع کاندوم
کاندوم مردانه انواع
 
بالا پایین