Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اینترنت
Konu Başlığı اهمیت زمان ارسال ایمیل در ایمیل مارکتینگ
نویسنده موضوع forumer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan forumer

forumer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 2, 2016
ارسالی‌ها
17
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]اهمیت زمان ارسال ایمیل در ایمیل مارکتینگ[/h]

اهمیت زمان ارسال ایمیل در ایمیل مارکتینگReviewed by فریش تم on Feb 11Rating: 4.5اهمیت زمان در ایمیل مارکتینگچیزهای زیادی در موفقیت در ایمیل مارکتینگ دخیل هستند اما یکی از این چیزهای مهم زمان است که اگر به آن توجه کنید و به اهمیت آن پی ببرید قطعا موفق خواهید شد.

بسیاری از صاحبین کسب و کار آنلاین و بازاریابان اینترنتی با استفاده از ایمیل به فروش و بازاریابی میپردازند و همه ی آنها تمام تلاششان است که از این روش به بهترین نتیجه مطلوب ممکن برسند.
اما شاید خیلی از شماها که صاحب برند کسب و کار هستید به این نکته توجه نکرده باشید که زمان ارسال ایمیل خیلی تاثیر گذارم یتواند باشد و از جمله نکات بسیار مهم همین زمان ارسال است که به طور مختصر در مطالب قبلی در زمینه ایمیل مارکتینگ به آن اشاره کردیم.

[h=4]اما در این پست فریش تم به بررسی کاملا این امر مهم میپردازد:[/h] سیستم های بررسی آنلاین تبلیغات اینترنتی تحقیقاتی جالبی انجام داده ایند که میتوان به آنها اشاره کرد.
طبق تحقیقات انجام شده توسط این سیستم ها از بیست میلیون ایمیلی که مورد بررسی قرار گرفته اند و در ساعت های هشت،نه،پانزده و شانزده ارسال شده اند آن ایمیل هایی که در ساعت هشت و نه ارسال شده اند نتیجه و سرانجام بهتری داشتند!
اما زمان همیشه به ساعت تلقی نمیشود روز ارسال ایمیل نیز جزء زمان محسوب میشود و دوباره طبق تحقیقات ذکر شده بازده ایمیل هایی که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ارسال شده اند بیشتر بود.
اما توجه کنید که این بررسی ها در ایران انجام نشده و قطعا این این مسئله برای هرکشور و مردمانش متفاوت خواهد بود.
پیشنهاد ما این است خودتان قبل از اینکه هزینه ی زیادی خرج ایمیل مارکتینگ خود کنید ابتدا با هزینه های اندک تست هایی رو انجام دهید تا به این امر پی ببرید که چه زمان ها و روزهایی برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی شما بهتر بازده خواهند داشت.
اگر میخواهید از طریق ایمیل مارکتینگ به نتیجه برسید بهترین راه همین است که خودتان تست هایی رو در زمان ارسال ایمیل انجام دهید.
اما توجه کنید که زمان یکی از مباحث مورد بحث است درسته که از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما زمان تنها بعد ایمیل مارکتینگ نیست بلکه باید به سایر مبانی ایمیل مارکتینگ همانند متن ایمیل موضوع ایمیل وسایر اینها دقت داشت تا بتوان از این طریق به نتیجه رسید به شما پیشنهاد میکنیم که مطالب پیشین ما در زمینه ایمیل مارکتینگ رو مطالعه کنید.
همه چیز در باره ایمیل مارکتینگ
ارائه دهنده فریش تم،تولید محتوا و سئو،افزونه های تجاری وردپرس،بازاریابی اینترنتی.
باتشکر از همراهی شما.
 
بالا پایین