Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اینترنت
Konu Başlığı مزیت های مثبت گویی در محتوا
نویسنده موضوع forumer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan forumer

forumer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 2, 2016
ارسالی‌ها
17
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]مزیت های مثبت گویی در محتوا[/h]

مزیت های مثبت گویی در محتواReviewed by فریش تم on Feb 22Rating: 5.0مزیت های مثبت گویی در محتواشما میتوانید با مثبت گویی و القای حس های مثبت به مخاطب احساسات مخاطب رو متوجه خود کنید و در نتیجه با این کار فروش یا ارائه خدمات خود را بیشتر کنید.
قطعا همه ی انسان ها از احساسات برخوردارند و یک بازاریاب اینترنتی اگر بداند چگونه احساسات مخاطب رو دردست خود بگیرد در اصل به موفقیت رسیده!.یکی از بهترین راه ها برای تاثیرگذاری رو احساسات مخاطبین مثبت گوییست که در ادامه به توضیح آن میپردازیم:

اگر شما در مطالبی که راجع به محصول خود مینویسید از گفتگویی دوستانه و مثبت بهره ببرید مصلما تاثیرات خوبی روی مخاطب خود خواهید گذاشت.همچنین مخاطبین به طور ناخودآگاه دوست دارند که شخص یا شرکتی که از آن قصد خرید دارند به آنها انرژی مثبتی القا کند و احساسات آنها رو با مثبت گویی ترغیب کند.
با مثبت گویی میتوانید تاثیرات خوبی در مخاطبین خود بگذارید و این تاثیرات نتایج زیادی رو برای شما بدنبال خواهد داشت برای مثال هرچقدر شما با مخاطب شادتر مثبت تر و پر انرژی تر صحبت کنید احتمال محبوب شدن شما پیش مخاطب بیشتر شده و همچنین اگر بتوانید از این طریق نظر مخاطب رو به خود جلب کنید آن مخاطب با اشتراک گذاری مطلبی که شما منتشر کردید و روی مخاطب تاثیر خوبی گذاشته به شما در اصل کمک میکند که هم فروش و هم مخاطبین بیشتری داشته باشید.
[h=4]اما چگونه باید مثبت گویی کرد؟:[/h] [h=3]مستقیم با خود مخاطب سخن بگویید:[/h]
مخاطب شما در موجه با مطلب اگر حس کند که وی را مورد خطاب قرار داده اید همه ی حواسش را به آن مطلب جمع میکند.
درست مثل کسی که رودر رو با شما صحبت میکند و وقتی مستقیم به صحبت با شما میپردازد شما تمامی حواستان را به حرف های او میدهید.
سعی کنید محتوایتان به دسته ی خاصی از افراد اختصاص نداشته باشد:
هیچ وقت در مطالبتان به یک دسته ی خاصی از افراد جامعه نشانه نروید و کلی گویی را فراموش نکنید.
[h=3]راه حل ارائه دهید:[/h] برای مثال وقتی از درگیری های یک وبمستر صحبت میکنید راه های رفع آن درگیری هارو نیز بیان کنید تا مخاطب حس کند شما علاوه بر بیان درگیری ها به بیان راه حل آنها نیز پرداخته اید و این موجب ایجاد دید مثبت در مخاطبین میشود.
[h=3]ساده گویی کنید:[/h] که در مطالب قبلی که راجع به بازاریابی اینترنتی نوشته ام در چند مطلب به آن اشاره بخصوصی کرده ام.
اصلا سعی نکنید که با بکار بردن کلمات سخت خود را آدم با اطلاعاتی در نظر مخاطب جلوه دهید زیرا مخاطب دنبال اطلاعات شما نیست بلکه دنبال زیاد کردن اطلاعات خود است و اگر در این مورد در محتوای شما با شکست مواجه شود دیگر شاید به سایت شما سر نزند.
پس همیشه ساده و خیلی روان با مخاطب صحبت کنید.
[h=3]القای انرژی مثبت:[/h] باسخن گفتن از آینده و کلا با مثبت گفتن و مثبت تعریف کردن از آنچه میخواهید بگویید به مخاطبینتان حس مثبتی القا کنید.
برای مثال اگر راجع به محصولی که ارائه داده اید صحبت میکنید همیشه از مزایا و کارایی های خوب آن به طور انرژی بخش سخن بگویید تا بتوانید فروش خود را بهتر از قبل پیش ببرید.

قطعا با رعایت نکاتی که گفته شد و سایر مواردی که به ذهن خودتان خطور میکند اگر به مثبت گویی بپردازید گامی موثر در بازاریابی خود خواهید داشت.

ارائه دهنده فریش تم،بازاریابی اینترنتی،تولید محتوا و سئو.
باتشکر از همراهی شما.
 
بالا پایین