Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اینترنت
Konu Başlığı کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما مناسب است؟
نویسنده موضوع forumer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan forumer

forumer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 2, 2016
ارسالی‌ها
17
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما مناسب است؟[/h] سینا امین زاده تیر 11, 1394 بازاریابی شبکه اجتماعی, رسانه های اجتماعی 1 دیدگاه 213 بازدید
کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما مناسب است؟Reviewed by فریش تم on Jul 2Rating: 5.0کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما مناسب است؟آیا تصمیم گرفته اید کسب و کار خود را از طریق فضای آنلاین بهبود بخشید؟ پس حتما به دنبال انتخاب وبسایت مناسب برای انجام این کار هستید. در این مطلب شبکه اجتماعی مناسب برای کسب و کار های مختلف را معرفی خواهیم کرد؛ همراه ما باشید.
آیا تصمیم گرفته اید کسب و کار خود را از طریق فضای آنلاین بهبود بخشید؟ پس حتما به دنبال انتخاب وبسایت مناسب برای انجام این کار هستید. در این مطلب شبکه اجتماعی مناسب برای کسب و کار های مختلف را معرفی خواهیم کرد؛ همراه ما باشید. با این که یک قالب ثابت و از پیش تعیین شده برای این کار وجود ندارد، ولی اصلی ترین نکته این است که بتوانید با استفاده از یک استراتژی بازاریابی مناسب، نقاط قوت خود را تقویت کنید. برای این که راحت تر بتوانید تصمیم گیری کنید، عوامل مهم در تدوین یک استراتژی را برایتان تقسیم بندی می کنیم. [h=4]ابتدا ابزار های مورد استفاده برای انتقال پیام را تقسیم بندی کنیم:[/h]
  • متن. این مورد می تواند توییت های کوچکی باشد که در اکانت توییتر خود منتشر می کنید، و یا مقالاتی که در وبسایت خود می نویسید. شاید بتوان گفت که اصلی ترین ابزار برای ارتباط آنلاین در حال حاظر همین متن نوشتاری است.
  • صدا. اگر صدای خوبی دارید و از ضبط کردن صدای خود نمی ترسید، صدا نیز می تواند برایتان یک ابزار مفید و سریع باشد.
    می توانید در وبسایت خود قسمتی را به پادکست های صوتی اختصاص داده و در آن، در مورد موضوعات مورد نظر تان صحبت کنید.
  • تصویر و ویدیو. یکی از اصلی ترین ابزاری که می تواند حجم بزرگی از اطلاعات را به مخاطب منتقل کند، ویدیو است. شما می توانید به طریق مختلف از این ابزار در جهت بهبود وضعیت کسب و کار خود استفاده کنید؛ برای مثال با افراد مرتبط مصاحبه کنید، از صحبت های خودتان و یا دیگر متخصصان فیلم هایی کوتاه تهیه کنید، فیلم آموزشی مربوط به محصول خود را درست کنید، و …
  • تصاویر ثابت. با استفاده از تصاویر نیز می توانید کسب و کار خود را بهبود بخشید. برای مثال می توانید تصاویر آخرین محصولات خود را گرفته و در فضای آنلاین در معرض دید مشتری قرار دهید.

[h=4]
با توجه به مواردی که اشاره کردیم، شبکه های اجتماعی مناسب می توانند از این قرار باشند:[/h]
  • اگر اصلی ترین نقطه قوت بازاریابی شما استفاده از متن نوشتاری است، به غیر از داشتن یک وبسایت، می توانید از فیسبوک، توییتر و یا سرویس های وبلاگ دهی رایگان استفاده کنید.
  • اگر فکر می کنید با استفاده از صدا می توانید پیام تان را به خوبی انتقال دهید، استفاده از Soundcloud و یا آیتونز برایتان پیشنهاد می شود.
  • در مورد ویدیو نیز دو وبسایت بزرگ یوتیوب و آپارات می توانند به عنوان اصلی ترین شبکه ارتباطی بین شما و کاربران عمل کنند.
  • برای تصاویر تان هم می توانید در Pinterest و یا اینستاگرام یک اکانت ایجاد کنید.

[h=4]حالا که ابزار تان برای ارتباط برقرار کردن با مخاطب را تعیین کردید، بهتر است دسته بندی مربوط به نوع ارتباط را نیز بررسی کنیم:[/h]
  • محتوای تولید شده. شامل محتوایی می شود که خود شما بدون استفاده از منبعی دیگر، تولید می کنید. می تواند انتشار یک مطلب در مورد تجربه ای مفید در مورد یکی از خدمات و یا محصولات تان باشد، و یا ویدیویی کوتاه که نحوه استفاده از یک محصول یا ابزار را آموزش می دهد.
  • محتوای معرفی شده. شما مجبور نیستید همیشه محتوا تولید کنید. گاهی می توانید در اینترنت گشته و مطالبی را که فکر می کنید برای مخاطبان تان نیز مفید هستند پیدا کنید؛ سپس لینک آن را در اختیارشان قرار دهید.
    مهم نیست کسب و کارتان در چه زمینه ای است، کافیست مخاطب را به مقاله، ویدیو، فایل، و یا کتاب های مفید هدایت کنید. با انجام این کار به عنوان منبعی قابل اطمینان و مفید شناخته خواهید شد و تاثیرش را در بهبود فروش و محبوبیت خود حس خواهید کرد.
  • تبلیغات مستقیم. این یکی نسبت به موارد بالا اولویت پایین تری دارد – البته اهمیتش پایین نیست. اگر تمام تمرکز خود را برای این نوع از ارتباط اختصاص دهید، قطعا شکست خواهید خورد چون زمان چنین روش هایی سالهاست به پایان رسیده است. اما می توانید هر از چند گاهی بین محتوا و اطلاعات با ارزش و مفید خود، یک تبلیغ مستقیم نیز از محصول خود بکنید تا مخاطب از چیزی که ارائه می کنید با خبر شود.

برای مثال ما خدماتی همچون : قالب وردپرسافزونه وردپرس –هاست وردپرس و … را در سایت ارائه میدهیم اما تمام سعی خودمون رو کردیم که در میان مطالب آموزشی از تبلیغ محصولاتمون پرهیز کنیم شما هم حتما این مورد رو به یاد داشته باشید چون کاربری که از سایت شما راضی باشد مطمئن باشید هنگامی که به محصولات شما احتیاج پیدا کند حتما از سایت شما خرید خواهد کرد. با توجه به دسته بندی های بالا، بهتر می توانید مناسب ترین شبکه اجتماعی برای کسب و کار خود را پیدا کنید. فقط توجه داشته باشید که قرار نیست در همان چند هفته اولی که وارد شبکه های اجتماعی شدید، میزان فروش تان ده ها درصد افزایش داشته باشد. باید به طور مداوم و با پشتکار به کار خود ادامه دهید تا آرام آرام نتیجه تلاش تان را مشاهده کنید. [h=3] بد نیست یک اینفوگرافی از گروه لاوان اینجا قرار بدیم که سریعتر نتیجه بگیرید:[/h]
نظرات خود را با ما در میان بگذارید…
 
بالا پایین