Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اینترنت
Konu Başlığı تبلیغات کنید اما نه به هر قیمتی!!!
نویسنده موضوع forumer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan forumer

forumer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 2, 2016
ارسالی‌ها
17
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]تبلیغات کنید اما نه به هر قیمتی!!![/h]

تبلیغات کنید اما نه به هر قیمتی!!!Reviewed by فریش تم on Feb 22Rating: 5.0تبلیغات کنید اما نه به هر قیمتی!!!اکثر بازاریاب ها یا صاحبین برند کسب و کار اینترنتی فکر میکنند که هرچه بیشتر تبلیغ کنند بیشتر نتیجه خواهند گرفت بدون در نظر داشتن نوع تبلیغ و آثار آن
اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و در سطح اینترنت به تجارت و بیزینس میپردازید باید دقت کنید که نباید در تبلیغات از هرچه میتوانید استفاده کنید در واقع هر تبلیغی تبلیغ نیست و به دنبال آن هرتبلیغی حاصل مثبت ندارد همچنین هر تبلیغی را نباید انجام داد.
تازه کارها یا حتی کهنه کارها حاضرند به هر دری متوسل شوند تا تبلیغ کنند و تبلیغات خود را گسترده کنند بدون در نظر گرفتن یک سری از موارد.
تبلیغ به قیمت تعدی به حقوق مخاطبین اصلا ارزش ندارد و ممکن است مخاطبین دید بدی نسبت به برند شما پیدا کنند.

در این پست فریش تم به بررسی این موضوع میپردازد که چه تبلیغ هایی بد هستند و چگونه باید جلوی آنها را گرفت زیرا همانطور که گفته شد هر تبلیغی را نباید انجام داد.
[h=3] [/h] [h=3]تبلیغ با استفاده از Popup:[/h] فکر میکنم کمتر کسی پیدا شود که با این مدل از تبلیغات آشنایی نداشته باشد و این که از این تبلیغات متنفر نباشد!!!
پاپ آپ تبلیغاتی هستند که با وارد شدن به یک سایت یا کلیک کردن روی یک لینکی به طور خودکار و بدون دستور شما باز شده و موجب آزار و سلب رضایت خاطر شما عزیزان میشود این مدل از تبلیغات اسپم هستند که بسیار منفور هستند.
برای مثال حتما تابحال برای شما پیش آمده است که برای مطالعه مطلبی یا مشاهده ی فیلمی به سایتی مراجعه کرده اید،مصلما شما دوست دارید هرچه سریعتر به آنچه که میخواهید برسید حالا یا مطالعه آن مطلب یا مشاهده ی فیلم اما به یکباره مشاهده میکنید که چندین صفحه ی تبلیغات از شرکتی برای شما به نمایش در می آیند که موجب میشوند شما دیرتر به آنچه که میخواهید برسید.
این مدل از تبلیغات یک مدل از تبلیغات بسیار مخرب است این مدل از تبلیغات میتواند برند شما را به کلی نابود کند شما خودتان برا بگذارید جای مشتریانتان ببینید از این نوع تبلیغ خوشتان می آید یا خیر بعد دست به این کار بزنید!!!
اگر از این مدل از تبلیغات استفاده کنید مطمئن باشید که بخش عظیمی از مشتریان و مخاطبینتون رو از دست خواهید داد بخصوص اگر یک برند معروف باشید مطمئن باشید که شکست بدی خواهید خورد.
برای خلاص شدن از شر این مدل تبلیغات باید با استفاده از سرویس بلاک کردن پاپ آپ ها از شر آنها خلاص شوید و راه بهتر و کلی تر آن است که به ارگان مربوطه گزارش دهید تا این پاپ آپ ها را جع کنند.
[h=3] [/h] [h=3]شما حمل کننده ویروس شدید(تبلیغات ویروسی)!!!:[/h] شما حامل یک ویروس هستید همان ویروسی که خودتان از آن متنفر هستید!!!!
مگر میشود گوگل که یک موتور جستجوی معروف هست تبلیغات پاپ آپ باز کند؟یعنی گوگل نیازمند پول تبلیغات پاپ آپ هست؟
قطعا اینطوری نیست.
متاسفانه کامییوتر شما حامل یک ویروس از نوع پاپ آپ شده است که که وقتی سایتی را باز میکنید پاپ آپ های مختلفی رو میبینید که که جای جای سایت جای گرفته اند.این ویروس برروی مرورگرها عمل میکند و باعث میشود تبلیغات پاپ آپ اجرا شوند.
راه حل هایی برای رفع این مشکل پیشنهاد شده است اما رایج ترین آن استفاده نکردن از این مدل سایت هاست تا بتوانید از این ویروس اعصاب خورد کن خلاص شید.
حالا با این تفاسیری که در بالا گفته شد شما بازهم حاضر هستید برای تبلیغ کردن از این روش استفاده کنید؟
بنظرتان چقد این گونه تبلیغات روی فروش و محبوبیت شما تاثیر میگذارد؟
اصلا تاثیری که میگذارند مثبت است؟
ارزش آزار مخاطب را دارد؟
[h=3] [/h] [h=3]تبلیغات با استفاده از آی اس پی ها(شرکت های ارائه دهنده ی اینترنت):[/h] در چند سال اخیر میتوانید ببینید که سیستم های ارائه دهنده ی اینترنت(ISP)ها با بعضی از شرکت های تبلیغ کننده همکاری میکنند و برای آنها تبلیغ میکنند که این برندها خارجی یا داخلی هستند.
بدین گونه عمل میکنند که شما به محض ورود به یک سایت باز هم با پاپ آپ مواجه میشود.
این مدل از تبلیغات بسیار آزار دهنده است بدلیل اینکه ابزارهای بلاک کننده ی پاپ آپ نیز روی اینها اسری ندارد همچنین این مدل از پاپ آپ ها روی تلفن های همراه نیز تاثیر میگذارند.
برایا ین روش نیز راه هایی وجود دارد اما بهترین راه کنار گذاشتن این مدل از سایت هاست تا دیگر این پاپ آپ های آزار دهنده سراغ شما نیایند.
حالا دیگر انتخاب با خوده شما بازاریاب اینترنتی یا صاحب کسب و کار است خودتان باید تشخیص دهید و از خود بپریسد که با روش ها به چه قیمتی میخواهید فروش کنید؟
بنظرتون بازده این روش هایی که گفته شد چقدر خواهند بود؟
قطعا این سه مدل تبلیغاتی که گفته شد تاثیرات بسیار منفی روی مخاطبین خواهند گذاشت و همین امر موجب سقوط برند شما خواهد شد اگر میخواهید به برند معروفی تبدیل شوید هیچگاه به این مدل از تبلیغات روی نیاورید.
حتی اگر تا الآن از این مدل ها استفاده میکردید از امروز آنها را کنار بگذارید و برای آینده ی برند خود یک راه تبلیغاتی دیگری انتخاب کنید راه های بسیار زیادی هستند که میتوانید با مراجعه به بخش تبلیغات آنلاین سایت فریش تم آنها را فرابگیرید و استفاده کنید:
تبلیغات آنلاین [h=3]نتیجه گیری:[/h] سعی نکنید به هر قیمتی که شده تبلیغ کنید! هرنوع تبلیغی عامل پیشرفت و افزایش فروش نیست همچنین تبلیغات زیاد هزینه های زیاد را در پی خواهند داشت و باید همراه با تبلیغات پشتیبانی و بخش فروش خود را هم تقویت کنید.
اگر در پی تبلیغ کردن هزینه های زیادی خرج کنید نتیجه نخواهید گرفت زیرا همانطور که گفته شد تبلیغ بدون بازده فقط ریختن پول به سطل آشغال است و همین هزینه ها میتواننند شما را کلا از صحنه ی کسب و کارهای اینترنتی حذف کند اگر این عامل نیز شما را حذف نکند قطعا عدم خرید و توجه مخاطبی نسبت به برند شما این کار را خواهند کرد پس دقت داشته باشید که همیشه در تبلیغات رضایت مخاطبین و راحتی آنها مهم است و شما نباید به قیمت سلب آسایش آنها تبلیغ کنید که این امر موجب نارضایتی آنها شده و درنتیجه فروش شما هم کاهش میابد.
ارائه دهنده فریش تم،وردپرس،قالب وردپرس،بازاریابی اینترنتی،ایمیل مارکتینگ.
باتشکر از همراهی شما عزیزان.
 
بالا پایین