Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عکسهای نایاب دیده نشده از طبیعت فوق العاده زیبا

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری عکس های جالب و دیدنی
Konu Başlığı عکسهای نایاب دیده نشده از طبیعت فوق العاده زیبا
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

عکسهای نایاب دیده نشده از طبیعت فوق العاده زیبا

عکسهای نایاب دیده نشده از طبیعت فوق العاده زیبا را در این بخش از سایت ایران ناز مشاهده می کنید.

عجایب طبیعت کم نیستند،برخی تاکنون کشف و معرفی شدند و تعدادی هم هستند که هنوز ناشناخته باقی مانده اند و این دغدغه ای است که گردشگران کاوشگر را مدام غلغلک می دهد.

به گزارش ایران ناز، در این گزارش تصویری نقاطی زیبا در طبیعت را می بینید با این نکته که هنوز هم مادر طبیعت ناشناخته های بی شماری در آستین دارد که بشریت باید برای کشف آن اقدام کند.
برای گرفتن عکسی از پدیده طبیعی “رد اسپریتز” تنها خلبانان پرواز هستند که این شانس را دارند تا از این انفجار نور در طول چند ثانیه عکسبرداری کنند. دریاچه “ورمیلیون” در پارک ملی “بنف”، کانادا دارای پدیده نادری چون حباب های متانی یخ زده است. چشم انداز برفی “لپلند” در فنلاند بیشتر شما را به یاد کتابهای “دکتر سوس”-داستان نویس کودکان- می اندازد. مهاجرت پروانه ها از آمریکا به مکزیک در طول تابستان-پاییز پدیده ای بسیار تماشایی است. پدیده ابرهای “عدسگون” و شکل گیری ابرها به حالت فوق به دلیل وزش باد و سطح بالای رطوبت بر فراز کوهها است. بیابان “آتاکاما” در شیلی یکی از خشک ترین بیابانهای دنیا است که هر از 5 تا 7 سال به گُل می نشیند و صورتی می شود. “اوکالیپتوس رنگین کمانی” شبیه یک نقاشی است.این شاهکارهای طبیعت در هاوایی قرار دارند. دریاچه “ناترون” در مرز میان تانزانیا و کنیا قرار دارد.این دریاچه نمکی دارای محتویات معدنی عجیبی است که ناشی از کوههای آتشفشانی مجاور است. “آنجل هر” یا موی فرشته در نیو ولز جنوبی-استرالیا- پدیده ای جالب است که میلیون ها عنکبوت کوچک در زمینها رها شده اند و تارهای ابریشمی بافته و رها می کنند به طوری که دشت ها و مزارع سفید پوش می شود.


 
بالا پایین