Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı تبلیغات در شبکه های اجتماعی
نویسنده موضوع amirreza.wd
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan minikar

amirreza.wd

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 17, 2016
ارسالی‌ها
31
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

تبلیغات در شبکه های اجتماعی: یکی از موثر ترین راه های بهبود وضعیت اقتصادی و رونق کسب و کار در تجارت الکترونیک، تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. البته پیش نیاز این امر طراحی سایت و توسعه آن در بخش مربوط به حیطه کاری مورد نظر است. امروزه اینترنت به قدری گسترده شده است که هیچ حرفه و شغلی نمی تواند از نقش موثر اینترنت در بهبود وضعیت حرفه خود چشم پوشی کند. به حدی که شاهد هستیم یکی از لازمه های مهم برای هر شغلی، طراحی سایت و قدم گذاشتن در اینترنت و آغاز تجارت اینترنتی است. بالطبع پس از آن که سایت مورد نظر طراحی شد باید به نحوی به عموم مردم و کاربران اینترنتی معرفی شده و توسط آن ها مورد بازدید قرار گیرد. با گسترده شدن و همه گیر شدن شبکه های اجتماعی شاهد هستیم این رسانه ها به شدت مردم را درگیر خود کرده به گونه ای که امروزه هر کسی از حداقل 3 یا 4 نرم افزار یا شبکه اجتماعی استفاده می کند و ساعات بسیاری را در طول روز با فعالیت در آن ها سپری می کند. از این رو می توان گفت تبلیغات در شبکه های اجتماعی می تواند بسیار موثر تر از سایر روش ها تبلیغات عمل کرده و برای بسیاری از مردم و کاربران شبکه های اجتماعی به نمایش درآیند. در ادامه خواهیم دید نحوه تبلیغات در شبکه های اجتماعی چگونه باید باشد تا به نتیجه ثمر بخش و قابل قبولی داشته باشد.

اصول مهم تبلیغات در شبکه های اجتماعی
همان طور که می دانیم نحوه تبلیغات در شبکه های اجتماعی در برخی موارد که حالتی گول زننده دارد و با وعده های دروغین مخاطبان را به عضویت در گروه و یا کانالی دعوت می کنند اصلاً خوشایند نبوده و با واکنش منفی افراد نسبت به برند مواجه خواهد شد. در مجموع تبلیغات در شبکه های اجتماعی باید طبق اصول خاصی انجام گیرد تا به بهترین بازدهی ممکن برسد. در این راستا چند عاملی که مهم دانستیم را بیان کرده و به تشریح آن ها پرداخته ایم.

کیفیت را فدای کمّیت نکنید!
برخی از سایت ها و مشاغل، سیاست غلطی را در پیش گرفته اند که موجبات عدم رضایت کاربران را به همراه داشته و باعث عدم بازدهی تبلیغات در شبکه های اجتماعی خواهند شد. معمولاً این افراد سعی دارند با قرار دادن مطالب زیاد در طول مدت اندک، هواداران زیادی را جذب کنند که این مسئله می تواند شائبه ای میان اعضا ایجاد کند که هدف شما کمک و اطلاع رسانی به آن ها نبوده و صرفاً جهت بالا رفتن تعداد اعضا این مطالب را می گذارید. همچنین اگر مطالب شما سودی برای کاربر نداشته باشد و بازدهی لازم را نداشته باشد یا ربطی به حرفه و شغل شما نداشته باشد نیز می تواند باعث ترک اعضا از صفحه شما شود. قرار دادن
محتوای با کیفیت یکی از مهم ترین اصل های تبلیغات در شبکه های مجازی است. بنابراین سعی نمایید به جای قرار دادن مطالب متعدد، مطالب کمتری با کیفیت بالا و پر مخاطب قرار دهید.

برای اعضای خود ارزش قائل شوید
یکی دیگر از نکاتی که در بازدهی تبلیغات در شبکه های اجتماعی نقش دارد این است که شما به مخاطبان و اعضای خود ثابت کنید که به آن ها اهمیت داده و برای آن ها ارزش قائل می شوید. برای این منظور بهتر است پروفایل آن ها را مورد بررسی قرار داده و با آن ها ارتباط بر قرار کنید. مطالب و نظرات آن ها را خوانده و به آن ها با روی خوش پاسخ دهید. با برقراری رابطه ای دوستانه می توانید رضایت اعضای خود را نسبت به صفحه خود بدست آورید. این کار باعث می شود شخصیت شما به عنوان مدیر صفحه اجتماعی بالا رود و این می تواند بازدهی بسیار مناسبی برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی به ارمغان بیاورد.

پاسخ به درخواست و یا کامنت های اعضا
همان طور که گفته شد ارزش دادن به نظر اعضا می تواند برای ایشان لذت بخش بوده و رضایت آن ها را کسب کند. یکی از مهم ترین کارهایی که در این راستا باید صورت بگیرد این است کامنت های آن ها توسط شما خوانده شود و به آن ها پاسخ داده شود. عدم پاسخ به کامنت ها ی تواند اعضا را از خواندن و وقت گذاشتن برای مطالب شما دلسرد نماید. همین طور اگر عضوی به صفحه شخصی شما آمده و درخواستی از شما داشت باید با روی باز به ایشان جواب دهید. به عبارت دیگر باید با اعضایتان خودمانی رفتار کرده و از سنگین بودن رابطه با آن ها بپرهیزید.

به اشتراک گذاشتن مطالب اعضا
در راستای ارزش قائل شدن به اعضا، می توانید مطالب مفید آن ها را در صفحه خود به اشتراک گذاشته و نام عضوی که مطلب را بیان کرده بود نیز در صفحه خود بیان نمایید. این کار باعث خواهد شد انگیزه افراد در دنبال کردن مطالب شما بیشتر شده و بیشتر با شما در تعامل باشند. علاوه بر آن، این کار موجب می شود اعضا شما را در امر تبلیغات در شبکه های اجتماعی یاری نمایند.

به کار گیری روش های انجام شده در تبلیغات در شبکه های اجتماعی از سوی سایرین
شما می توانید روش های تبلیغاتی سایر شرکت ها و مشاغل را بررسی کرده و روش هایی که نتایج مثبتی در بر داشته اند و با حرفه شما مطابقت دارند را در تبلیغات خود به کار گیرید. برای این کار البته بهتر است شرکت های موفق و معتبر را انتخاب کنید و روش های تبلیغاتی آن ها را بسنجید. شما برای مطرح شدن و دیده شدن نیاز به انجام کار های بزرگ دارید. پس باید از شرکت های بزرگ الگو گرفته و از تجارب آن ها بهره گیرید.
 

minikar

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 28, 2016
ارسالی‌ها
81
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

شاید همیشه فکر به این میکردین که واقعا جایی هست غیر از سایت های کلیکی (که کارشون فقط کلیک کردن) جایی رو پیدا کنین که افراد در اختیار شما باشن
یعنی هر کاری رو که شما خواستین براتون در کمتر از 2 روز انجام بدن
مثل چی؟
فالوور تلگرام
فالوور اینستاگرام
SMSفرستادن
افزایش زیر مجموعه هاتون در سایت های کلیکی و ..... (که اگه زیر مجموعه بیشتری داشته باشین بیشتر بهتون پول میدن)
پست در وبلاگ یا وبسایتتون
معرفی شما و محصولات در فروم ها
معرفی شما و محصولات در فیسبوک
معرفی شما و محصولات در توییتر
معرفی شما و محصولات در گوگل گلاس
افزایش بازدید از سایتتون
افزایش ورودی از گوگل
در صفحه اول اومدن وبسایتتون در گوگل یا هر جستجو گری که شما بخواین
فروم دارین ؟ عضوهاتون کمه؟ از مینی کاریا بخواین بیان تو فرومتون عضو شن
پست های فرومتون کمه؟ از مینی کاریا بخواین بیان تو فرومتون پست بزارن
فروشنده هستین؟ خریدار میخواین ؟ شاید تو خود USER های مینی کار کسی علاقه داشته باشه محصول شما رو بخره.... از روسری و مانتو گرفته تا ..............
برای شروع کار

وارد سایت www.minikar.com میشین عضو میشید

ما برای شما پنلی گذاشتم که شما خودتون هر مینی کاری که دوست دارین طبق جدول تعریف کنین
تعداد افراد برای انجام کارتون رو وارد میکنین حداقل 20 نفر

مبلغی که بابت اون کار میخواین به هر نفر بپردازین رو وارد میکنین حداقل 100 تومان

کارمزد ایجاد هر کار 10.000 تومان

آدرس سایت مینی کار:
http://www.minikar.com
در ویدیو زیر توضیحات برای راهنمایی کامل کارفرمایان است که از این ویدیو نیز می توانید در متن خود استفاده کنید.
http://www.aparat.com/v/VGFWj
 
بالا پایین