Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

لوس کردن بچه یعنی چه ؟

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تربیت فرزندان
Konu Başlığı لوس کردن بچه یعنی چه ؟
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=1]لوس کردن بچه یعنی چه ؟[/h]
لوس کردن بچه معمولا در مورد بچه اول اتفاق مي افتد . براي اغلب مردم ، بچه ي اول حيرت انگيز ترين اسباب بازي دنياست . اگر بزرگترها مي توانند مدتي مجذوب و مشغول يك ماشين جديد باشند ، واضح است كه يك بچه بتواند براي ماهها آن ها را مفتون خودش كند .

[h=2]لوس کردن بچه[/h] آیا شما می توانید بچه را لوس کنید و به لوس کردن بچه بپردازید ؟ در حدود شش ماهگی می توانید به لوس شدن فرزندتان مشکوک شوید. هنگامی که کودک شش ماهه می شود ، دل درد سه ماهه (کولیک ) و سایر ناراحتی های جسمی را پست سر می گذارد . طبیعتا عده ای از بچه هایی که در طول مدت دل درد دائما بغل می شدند و آنها را راه می بردند ، حالا به توجه دائمی عادت کردند . آنها می خواهند که دائما یک نفر آنها را بغل کند و راه ببرد. و اینجاست که لوس کردن بچه رخ می دهد .اما اکنون درباره لوس کردن بچه باید بگوییم ، مادری را در نظر بگیرید که حتی برای یک دقیقه هم تاب نمی آورد که صدای گریه کودکش را بشنود و تمام مدتی که او بیدار است ، بغلش می کند و او را راه می برد . در شش ماهگی ، به محض این که مادر ، بچه را سرجایش می گذارد ، کودک دستهایش را به طرف او دراز میکند و زار می زند . حالا انجام کارهای خانه تقریبا غیر ممکن شده است . مادر نمی تواند از این که برده زر خرید کودکش شده است احساس نفرت نکند ، ولی در همین حالت طاقت گریه های او را هم ندارد. این وضعیت با وضعیت مادری که داوطلبانه کودکش را در آغوش می گیرد و حتی اگر نق هم نزند ، او را از جا بلند می کند و همه جا با خود می برد فرق دارد . به نظر من نگرانی زیاد والدین به کودک منتقل می شود و او را نا آرام می کند و بی قراری کودک به بیزاری مادر منجر می شود و همه اینها ، جنگی بیهوده بین کودک و والدین رقم می زند.[h=3]چرا پدر و مادر درگیر قضیه لوس کردن بچه شده اند ؟[/h]لوس کردن بچه معمولا در مورد بچه اول اتفاق می افتد . برای اغلب مردم ، بچه ی اول حیرت انگیز ترین اسباب بازی دنیاست . اگر بزرگترها می توانند مدتی مجذوب و مشغول یک ماشین جدید باشند ، واضح است که یک بچه بتواند برای ماهها آن ها را مفتون خودش کند .ولی شادمانی تنها عامل توجه به کودک نیست ، پدر و مادر تمایل دارند همه آرزوها و ترسهایی را که درباره خودشان داشته اند ، به کودک اول تحمیل کنند . نگرانی و احساس نا آشنای مسئولیت کامل برای سلامتی و شادمانی موجودی بی دست و پا هم مزید بر علت است . به گزارش اخبار پزشکی سایت آسان طب ،گریه بچه برای شما حکم این را دارد که او با قدرت فریاد می زند که یک کاری بکن ! ولی شما معمولا نمی دانید بهترین کاری که می شود برای کودک کرد چیست . در مورد بچه دوم اعتماد به نفس شما خیلی بیشتر می شود و می دانید صلاح بچه چیست که گاهی به تقاضایش اعتنا نکنید و دیگر به خودتان تهمت سنگدل بودن نزنید و احساس گناه نکنید .چرا به کودکان آرمانگرا نیازمندیم ؟ ولی بعضی از پدر و مادرها راحت تر از بقیه بچه هایشان را لوس می کنند . مثلا پدر و مادر مدتهای مدید منتظر تولد یک بچه بوده اند و گمان می کنند دیگر نمی توانند بچه دار شوند ، پدر و مادر هایی که اعتماد به نفس زیادی ندارند و داوطلبانه برده کودک می شوند و توقع دارند که او همه آن چیزهایی باشد که آنها هرگز نبوده اند ، پدر و مادرهایی که کودکی را به فرزندی قبول می کنند و احساس می کنند یک کار فوق العاده انسانی انجام بدهند تا لیاقتشان را ثابت کنند . و همه ی اینها لوس کردن بچه است .
 
بالا پایین