Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

افسردگی فرزندان طلاق و راههای کاهش

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خانواده
Konu Başlığı افسردگی فرزندان طلاق و راههای کاهش
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

برای کاهش افسردگی فرزندان طلاق راههای متفاوتی وجود دارد . راه حل اين است كه درك كنيد او اكنون به شما چه نيازي دارد و روش تربيتي تان را مناسب با آن تنظيم كنيد .جهت غلبه بر افسردگی فرزندان طلاق با فرزندتان صحبت كنيد و از او دعوت كنيد تا در فعاليت هاي خانوادگي شركت كند .

[h=2]افسردگی فرزندان طلاق[/h] افسردگی فرزندان طلاق یکی از معضلات طلاق برای فرزندان است که باید هرچه سریعتر ان را کنترل کرد . اگر چه هر فرد ممکن است در هر سنی دچار افسردگی شود ، ولی معمولا این حالت در سالهای پیش از نوجوانی پدید می آید .هنگامی که کودک با فاجعه ای مانند طلاق رو به رو می شود ، افسردگی ملایم تا حدی طبیعی است و در سالهای پیش نوجوانی تا حدودی بد اخلاقی نیز رایج است . اما اگر رفتار فرزند شما ناگهان تغییر کند ، برای مدت طولانی بسیار غمگین به نظر بسد و بهتر نشود یا ظاهرا افسردگی او (افسردگی فرزندان طلاق) روز به روز حاد تر گردد باید برای مشاوره به متخصص مراجعه کنید .[h=3]نشانه های افسردگی فرزندان طلاق[/h] به گزارش اخبار پزشکی سایت آسان طب ، افسردگی فرزندان طلاق نشانه های خاص خود را دارد . افسردگی ممکن است فرزندتان را به سوی استفاده از مواد مخدر ، ایجاد مشکلات در منزل و مدرسه و تخلیه هیجانی ( بی بند و باری ، معاشرت با افراد ناباب) سوق دهد .اگر فرزندتان این علائم را دارد به افسردگی دچار شده است :• ناگهان ساکت تر به نظر می رسد .• به شدت بی اشتها و یا پراشتها شده است.• الگوی خوابش تغییر کرده و خوابیدن برایش دشوار شده است یا بیش از حد می خوابد .• خیلی زود به گریه می افتد .• بیش از گذشته منزوی و گوشه نشین شده است .• از دوستان ، خویشاوندان و جمع معاشرانش خود را کنار می کشد .• نسبت به چیزها و افرادی که قبلا برایش لذت بخش و خوشایند بودند ، بی علاقه شده است .• علاقه ناگهانی و شدیدی به شرایط وحشتناک و تاریک و افسرده کننده پیدا کرده است.• ممکن است گاهی نگاهی رویایی و احساساتی به افسردگی ، بی تفاوتی و خود کشی دارد که باید نگران شوید .[h=3]راه حل هایی برای درک فرزندتان و کاهش افسردگی فرزندان طلاق[/h]برای کاهش افسردگی فرزندان طلاق راههای متفاوتی وجود دارد . راه حل این است که درک کنید او اکنون به شما چه نیازی دارد و روش تربیتی تان را مناسب با آن تنظیم کنید .تلاش برای برقراری ارتباط با فرزندی که خودش را در اتاقش حبس می کند یا در پاسخ به هر پرسشی می گوید نمی دانم ، ممکن است شما را فرسوده کند و موجب شود که بخواهید دست از طلاق بکشید . این کار را نکنید . جهت غلبه بر افسردگی فرزندان طلاق با فرزندتان صحبت کنید و از او دعوت کنید تا در فعالیت های خانوادگی شرکت کند .در برابر میل به تنها رها کردن او مقاومت کنید . به او بگویید که می دانید احتمالا در نتیجه ی طلاق رنج می کشد اما هرگز تسلیم نمی شوید ، او را به حال خود رها نمی کنید و همیشه پشتیبان او خواهید بود . به هرحال ، او مسئولیت ها و تعهداتی نسبت به شما و خانواده تان دارد و اندوه ، او را معذور نمی کند . چرا به کودکان آرمانگرا نیازمندیم ؟ نسبت به احساسات حقیقی و بیان نشده ی نوجوانتان حساس باشید تشخیص دهید که مخالفت ، انتقاد یا کناره گیری فرزندتان از شما ممکن است واکنش او در برابر احساسات طاقت فرسایش باشد و الزاما واکنشی نسبت به شما یا همسر سابقتان نیست .
 
بالا پایین