Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مزایای طراحی سایت در تجارت الکترونیک و برند سازی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı مزایای طراحی سایت در تجارت الکترونیک و برند سازی
نویسنده موضوع amirreza.wd
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan amirreza.wd

amirreza.wd

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 17, 2016
ارسالی‌ها
31
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

مزایای طراحی سایت در تجارت الکترونیک و برند سازی: پیش از این در مورد فواید طراحی سایت شنیده اید و از لزوم طراحی سایت و داشتن سهم کوچکی در دنیای بی کران اینترنت، تا حدودی آگاه شده اید. هم اکنون و در این مقاله قصد داریم تمام این خصوصیات را بیان کرده و مزایای طراحی سایت در تجارت الکترونیک را با هم مرور نماییم.

برخی از مهم ترین مزایای طراحی سایت در تجارت الکترونیک
در این جا چند نمونه از مهم ترین مزایای طراحی سایت در تجارت الکترونیک را بیان می کنیم و توضیحات مختصری برای هر کدام ارائه می دهیم.

افزایش تعداد مشتریان
بازاریابی اینترنتی شیوه نوین بازاریابی محصولات و خدمات در تمامی حرفه های شغلی محسوب می شود که تاثیر به مراتب بالاتری نسبت به شیوه های بازاریابی سنتی است. طراحی سایت می تواند این بستر را برای بازاریابی فراهم کرده مشتریان بسیار زیادی را از این طریق جذب نماید. همانطور که می دانید درصد بالایی از مردم در سراسر دنیا با اینترنت سر و کار داشته و وقت زیادی را در گشت و گذار اینترنتی سپری می نمایند. همچنین برای اکثر امور روزمره خود از اینترنت کمک می گیرند. در واقع وقت گذاشتن برای تجارت الکترونیک در جایی که مخاطبان بسیار زیادی دارد بازدهی موثر تری خواهد داشت که این عامل یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت در تجارت الکترونیک به شمار می رود.

دسترسی همیشگی
یکی دیگر از مزایای طراحی سایت در تجارت الکترونیک این است که شما از این طریق می توانید ارتباطی همیشگی با مشتریان خود داشته باشید. سایت ها در تمامی ساعات شبانه روز و در تمامی روزهای تعطیل و غیر تعطیل سال برای مشتریان و مخاطبان شما در دسترس بوده و امکان بهره گیری از امکانات سایت برای آن ها به طور دائمی فراهم است. این ویژگی های ارزشمند اینترنت می تواند موجبات بهبود کسب و کار را فراهم کند.

ارتباط بهتر با مشتریان
طراحی سایت می تواند پل ارتباطی مناسبی میان صاحبین مشاغل و مشتریان خود باشد. طبق آن چه در پاراگراف قبلی توضیح داده شد، این ارتباط می تواند همیشگی بوده و به صورت 24 ساعته بین مشتریان و مدیران سایت تعامل صورت گیرد. راه اندازی امکاناتی مانند “تماس با ما”، “نظرات” و “گفتگوی آنلاین” می تواند راه های ارتباطی مخاطبان را فراهم کرده و بیانگر اهمیت دادن مدیران سایت و صاحبین مشاغل به مشتریان خود باشند.

بالا رفتن میزان فروش با راه اندازی شعبه اینترنتی!
یکی از مزایای طراحی سایت در تجارت الکترونیک افزایش میزان فروش محصولات و یا رونق کسب و کار است. با راه اندازی فروشگاه در سایت خود می توانید شعبه جدیدی افتتاح نمایید که 24 ساعته در حال ارائه خدمات به مشتریان پر شمار اینترنتی است. در واقع شما به راحتی می توانید با پیاده سازی راهکار های افزایش فروش اینترنتی شاهد بهبود زائد الوصف میزان فروش خود باشید و از این راه سود زیادی کسب نمایید.

افزایش اعتبار خود و ایجاد برند معتبر
برند سازی و بالا رفتن اعتبار شما نزد مشتریان از دیگر مزایای طراحی سایت در تجارت الکترونیک به شمار می رود که می تواند شما را در رسیدن به اهداف بزرگ در تجارتتان برساند. همان گونه که در مقدمه مطلب نیز اشاره کردیم برای نحوه به وقوع پیوستن این امر بهتر است با نقش
طراحی سایت برای برند سازی آشنا شوید. بی تردید ایجاد سایت معتبر می تواند در اعتبار بخشیدن به کسب و کار شما نقش ویژه ای ایفا کند. اکثر مشتریان با بازدید از وب سایت می توانند دید بهتری نسبت به شرکت یا فروشگاه پیدا کرده و این امر در جذب مشتریان بیشتر و جلب اعتماد آن ها بسیار مفید واقع خواهد شد.
 
بالا پایین