Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

6حركت برای برق انداختن اشپزخانه

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı هنر در خانه
Konu Başlığı 6حركت برای برق انداختن اشپزخانه
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :


هیچ‌چیز به اندازه تماشای یك آشپزخانه به‌هم ریخته و كثیف و ظرف‌های نشسته شام، صبح شما را خراب نخواهد كرد. به جای این‌كه صبح با یك آشپزخانه كثیف مواجه شوید، می‌توانید با كمی حوصله و داشتن یك برنامه مناسب با صرف كمترین وقت، آشپزخانه را در شب مرتب كنید تا روز بعد را بهتر شروع كنید و برای كارهای همان روز وقت كم نیاورید.

1- برای شروع تمام ظرف‌های كثیف را در سینك بگذارید و روی آن‌ها آب داغ بریزید. با این روش هیچ ماده غذایی روی ظروف خشك نمی‌شود و شما می‌توانید خیلی راحت‌تر آن‌ها را بشویید.
2- برای پختن شام كلی وسیله روی كابینت‌ها یا اوپن آشپزخانه گذاشته‌اید. تخته برش، غذاساز، كاسه، رنده یا خیلی چیزهای دیگر. آن‌ها را به جای خودشان منتقل كنید و با این روش روی كابینت‌ها را مرتب كنید. در انتها روی كابینت‌ها را دستمال بكشید.
3- غذایی كه از شام باقی مانده را در همان دیس یا قابلمه‌ای كه آن را سرو كرده‌اید در یخچال نگذارید. آن را در ظرف‌های كوچك‌تر بریزید و در یخچال نگه‌دارید تا غذاهای نیم‌خورده منظره یخچال شما را به هم نریزند.
4- اگر گاز زیاد كثیف نشده یك دستمال مرطوب بردارید و با آن گاز را پاك كنید. گاز هنوز داغ است، چربی روی آن خشك نشده و با یك دستمال به راحتی پاك می‌شود.
5- ظرف‌ها را بشویید یا آن‌ها را در ماشین ظرفشویی بگذارید و ماشین را روشن كنید. بعد از آن سینك را با یك اسكاچ بشویید تا برق آن شما را مطمئن كند كه دیگر كاری باقی نمانده است.
6- یك دور در اتاق ناهار‌خوری بزنید تا اگر چیزی روی میز مانده به آشپزخانه منتقل كنید. بعد از آن میز را دستمال بكشید.



 
بالا پایین