Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

برتری دانشگاه شریف در مسابقات برنامه‌نویسی «نبرد هوش مصنوعی»

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار روز ایران و جهان
Konu Başlığı برتری دانشگاه شریف در مسابقات برنامه‌نویسی «نبرد هوش مصنوعی»
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

دسته بندی:
اخبار دنیای رایانه




مسابقات بین‌المللی برنامه‌نویسی «نبرد هوش مصنوعی» با حضور 48 تیم از سراسر کشور و با برتری تیم دانشگاه صنعتی شریف به کار خود پایان داد. مسابقات بین‌المللی «نبرد هوش مصنوعی شریف» با هدف سنجش توانایی شرکت‌کنندگان در زمینه برنامه‌نویسی و نگاهی به توانایی تیم‌ها در پیاده‌سازی و استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.


مسابقات بین‌المللی برنامه‌نویسی «نبرد هوش مصنوعی» با حضور 48 تیم از سراسر کشور و با برتری تیم دانشگاه صنعتی شریف به کار خود پایان داد. مسابقات بین‌المللی «نبرد هوش مصنوعی شریف» با هدف سنجش توانایی شرکت‌کنندگان در زمینه برنامه‌نویسی و نگاهی به توانایی تیم‌ها در پیاده‌سازی و استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.این مسابقات به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف در سطح بین‌المللی و با امکان استفاده از سه زبان برنامه‌نویسی java, c++, python و در قالب تیم‌های سه نفره برگزار شد.در این مسابقه، شرکت کنندگان برنامه‌‏ای را برای شرکت در بازی طراحی شده توسط تیم فنی مسابقات که دارای قوانین خاصی بود، پیاده‌سازی کردند و در پایان مسابقه، برنامه‌ تیم‌ها با یکدیگر به رقابت گذاشته شدند تا در نهایت تیمی که امتیاز بیشتری را کسب کرده به عنوان برنده بازی شناخته شود.بنا بر این گزارش، سه تیم از دانشگاه صنعتی شریف (محمدرضا دانشورآملی)، دانشگاه تهران (محمدعلی نیکنامیان، امیرحسین عبیری، وحیدرضا امیری) و دانشگاه شهید بهشتی (امیرحسین ایزدجو، سید بهداد احمدی، فرزاد جعفری اقدم) به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.مرحله غیرحضوری (آنلاین) این مسابقه با شرکت ۵۱۳ تیم از ۴۰ کشور دنیا در روزهای ۲۰ تا ۲۸ بهمن ماه برگزار شد و 48 تیم به مرحله حضوری این رقابت‌ها که اسفندماه در دانشگاه شریف برگزار شد، راه یافتند.

 
بالا پایین