Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

رایج ترین اشتباهات تبلیغات اینترنتی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı رایج ترین اشتباهات تبلیغات اینترنتی
نویسنده موضوع amirreza.wd
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan amirreza.wd

amirreza.wd

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 17, 2016
ارسالی‌ها
31
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

اشتباهات تبلیغات اینترنتی: همان طور که در مطالب گذشته بار ها به آن اشاره شده است بهترین بستر برای انجام تبلیغات، اینترنت است که اغلب صاحبین مشاغل از جمله کارخانه دار ها، مدیران شرکت ها، فروشندگان و… با طراحی سایت برای حرفه خود سعی در انجام تبلیغات اینترنتی دارند. بسیاری از افراد دیگر نیز بدون این که سایت شخصی برا خود و حرفه خود طراحی کنند با پرداخت مبلغی به سایت های پر بازدید، برای مدتی به تبلیغات اینترنتی در این سایت ها می پردازند. اما اگر این تبلیغات با سلیقه و خواست مردم و کاربران اینترنتی مغایر باشد نتیجه عکس خواهد داشت. همچنین اگر اصول تبلیغات به درستی رعایت نشود ممکن است بازدهی نداشته باشد و بالعکس برای آن ها ضرر و زیان هم به دنبال داشته باشد. همراهی ما تا انتهای مطلب شما را با برخی اشتباهات تبلیغات اینترنتی آشنا کرده و شما را در امر تبلیغات موثر یاری خواهد کرد. پس با ما همراه باشید.

رایج ترین اشتباهات تبلیغات اینترنتی
برخی تفکرات غلط در افراد باعث بروز اشتباهات تبلیغات اینترنتی شده که آن ها را در امر تبلیغ در فضای اینترنت مایوس می کند. ما رایج ترین اشتباهات تبلیغات اینترنتی را بررسی کرده ایم و متوجه شده ایم چه اشتباهاتی کاربر را از برند شما دور می کند و یا چه اشتباهاتی باعث هدر رفتن هزینه های شما در امر تبلیغات خواهد شد. هم اکنون به بیان چند مورد از رایج ترین اشتباهات تبلیغات اینترنتی می پردازیم.

اسپم
یکی از رایج ترین اشتباهات تبلیغات اینترنتی اسپم تبلیغات است. بسیاری از شرکت های تبلیغاتی پیام ها و عکس های تبلیغاتی را برای تعداد بسیاری از ایمیل های پایگاه های داده خود فرستاده و از این طریق انتظار بازدهی مناسب دارند که طرز فکر کاملاً اشتباهی است. همان طور که می دانید ارسال انبوه پیام به ایمیل های متعدد باعث می شود ایمیل اسپم یا هرزنامه شناخته شده و به پوشه inbox ایمیل کاربر فرستاده نشود و مورد بازدید وی قرار نگیرد. در صورتی هم که کاربر ایمیل را باز کند در اکثر موارد آن را دنبال نمی کند.
ایمیل مارکتینگ روش بسیار مناسبی برای انجام تبلیغات اینترنتی است اما به شرط آن که هدفمند انجام گیرد. ارسال تبلیغات بی هدف از بزرگترین اشتباهات تبلیغات اینترنتی است.

Pop-up
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به طور نا خواسته صفحه ای تبلیغاتی جلوی رویتان باز شده و هیچ ربطی به آن چه دنبال آن بودید ندارد. در بسیاری از سایت های پر بازدید شاهد همچین تبلیغاتی هستیم که به محض کلیک بر روی صفحه سایت صفحه جدیدی با عنوان تبلیغات باز می شود. چنین عملکردی اصلا به مذاق کاربر خوش نمی آید. هر چیزی که در رسیدن کاربر به اهدافش در اینترنت تاخیر ایجاد نماید باعث آزردگی کاربر خواهد شد. بنابراین این نوع تبلیغات نه تنها تاثیری نداشته بلکه حس کاربر را نسبت به آن برند و تبلیغات کاملاً منفی می سازد. حتی در این راستا نرم افزار هایی ساخته شده اند تا جلوی تبلیغات pop-up را گرفته و به صورت خودکار آن ها را ببندند.

طراحی نا مناسب
طراحی تبلیغات باید به گونه ای باشند که کاربر را مجذوب خود کنند و وی را به خواندن متن تبلیغاتی ترغیب نماید. هزینه نکردن برای طراحی تبلیغات از جمله اشتباهات تبلیغات اینترنتی محسوب می شود. در صورتی که تبلیغات طراحی مناسبی نداشته باشد امیدی به دنبال کردن آن از سوی کاربران اینترنتی نباید داشته باشید. نکته دیگری که در طراحی تبلیغات مهم است این است که طراحی باید هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد و هم حجم پایینی داشته باشد تا لود آن برای کاربر مشکلی ایجاد نکند. همچنین نباید از محتوای تبلیغات غافل شد. در بسیاری از تبلیغات شاهد هستیم از انیمیشن ها و اشکال بسیار زیبایی استفاده شده اما توضیحات خوبی در مورد کالای مورد تبلیغ ارائه نشده است و کاربران متوجه نخواهند شد با کلیک بر روی چنین تبلیغاتی به چه چیزی قرار است برسند!

تبلیغات در سایت های نا مرتبط
از دیگر اشتباهات تبلیغات اینترنتی می توان به تبلیغات در سایت هایی اشاره کرد که محتوای آن ربطی به موضوع تبلیغات ندارند. در واقع این مورد هم به هدفمند نبودن تبلیغات بر می گردد. فرض کنید در یک سایت دانلود بازی کامپیوتری تبلیغی برای یک مزون عروس قرار گرفته باشد!! مسلماً کاربرانی که به چنین سایتی مراجعه می کنند هیچ علاقه ای به باز کردن تبلیغات مزون عروس نخواهند داشت.

عدم خلاقیت در تبلیغات
برخی از شرکت ها و برند ها با ارائه تبلیغات تکراری شاهد کاهش مشتریان و طرفداران خود هستند. استفاده از تبلیغات جدید و خلاقیت در طراحی تبلیغات جدید موجب بازدهی مناسب تبلیغات خواهد شد و استفاده از تبلیغاتی که قدیمی و تکراری هستند و یا خلاقیتی در طراحی ندارند یکی از اشتباهات تبلیغات اینترنتی محسوب می شوند. در واقع نباید انتظار داشت کاربران تبلیغات تکراری را مورد بازدید قرار دهند. اگر اصرار دارید در تبلیغات خود تغییری ایجاد نکنید اقلا بهتر است دلیلی برای کلیک دوباره کاربران فراهم کنید. مثلا خدمتی جدید ارائه دهید تا کاربران ترغیب شوند تبلیغات شما را دنبال کنند.

 
بالا پایین