Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طرز تهیه بیسکویت پنیری

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı شيريني و كيك
Konu Başlığı طرز تهیه بیسکویت پنیری
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

در مبحث آشپزی، شیرینی پزی جزو آن دسته از هنرهایی است که حتی جوانترها هم نسبت به آن علاقه نشان می دهند. در این قسمت جهت صرف عصرانه، طرز تهیه بیسکویت پنیری که در مجارستان از محبوبیت خاصی برخوردار است، آموزش می دهیم.
مواد لازم برای تهیه ۶۰ عدد بیسکویت:۵۰۰ گرم پنیر کشک (Curd Cheese)500 گرم کره یا مارگارین۵۰۰ گرم آرد ۲۰ گرم نمک۲ قاشق غذا خوری پودر زیره سبزفلفل سیاه به میزان دلخواه۱۰ گرم بکینگ پودر
مواد لازم برای تهیه پوشش روی بیسکویت ها:۱ عدد تخم مرغپنیر، دانه خشخاش، کنجد، و سایر افزودنی ها بسته به ذائقه شما
طرز تهیه:حرارت فر را روی ۲۰۰ درجه نتظیم نمایید. سپس ۲ برگ کاغذ شیرینی را چرب نمایید.در یک کاسه کوچک آرد، بکینگ پودر، نمک و زیره را با هم مخلوط نمایید. سپس در یک کاسه بزرگ، پنیر و کره را با هم مخلوط کنید، و به تدریج مخلوط آرد را به آن اضافه نمایید. مواد را مرتب هم بزنید تا یک خمیر صاف به دست آید.
دست خود را مرطوب کنید و خمیر را به شکل توپ گرد کنید. پس از آنکه همه خمیر را به این شکل درآوردید، آنها را روی کاغذ چرب گذاشته، در گوشه ای قرار دهید.اکنون به سراغ مواد روی بیسکویت می رویم. تخم مرغ را حسابی بزنید تا کف کرده و سفید رنگ شود، سپس پنیر و سایر مواد را به آن اضافه می کنیم .با یک عدد برس، روی گلوله های خمیر را به مایع آغشته می کنیم و داخل فر به مدت ۲۵-۲۰ دقیقه قرار می دهیم تا رنگ بیسکویت ها طلایی شود. می توانید برای تزیین روی بیسکویت ها را با شکلات بپوشانید. بیسکویت ها را با چای صرف نمایید.
نوش جان.در حین پخت به چند نکته ظریف توجه فرمایید:هنگام ترکیب کره و پنیر، کره را آب نکنید.نگران نباشید که خمیرتان کمی شور است، این شوری بعد از پخت، طعم خوبی به بیسکویت ها می دهد.
 
بالا پایین