Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

امکان خرید ریالی در بازی Clash of Clans فراهم شد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ترفند بازی ها
Konu Başlığı امکان خرید ریالی در بازی Clash of Clans فراهم شد
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

بر اساس قرارداد رسمی کافه بازار با استودیوی سوپرسل، پس از این کاربران ایرانی بازی کلش آو کلنز این امکان را دارند که با دانلود کردن آن از برنامه ی کافه بازار، از امکان خرید درون برنامه ای به صورتی مستقیم و با استفاده از کارت های شتاب بهره مند شوند.
تیم کافه بازار در روز پنجم فروردین ماه 1395 با منتشر کردن آخرین بروزرسانی کلش آو کلنز (نسخه 8.212.9)، این امکان را جهت خرید درون برنامه ای اضافه کرده و آن را از طریق بخش تغییرات اخیر به اطلاع مخاطبین خود رسانده است:

با به وجود آمدن این امکان، برای خریدن الماس و دستیابی به آیتم هایی که با پرداخت درون برنامه ای آزاد می شوند دیگر مشکلاتی از جمله خرید گیفت کارد و … را نخواهید داشت و در حال حاضر این امکان را دارید که به شکل قانونی و با پرداخت کردن هزینه به وسیله ی کارت های شتاب، خیلی راحت خریدهای خود را انجام دهید.

تیم کافه بازار با توجه به اعلام این خبر، از تمامی این کاربران بازی در خواست دارد تا در صورتی که هر گونه مشکل در خرید درون برنامه ای به وجود آمد از طریق قسمت تنظیمات درون بازی و بخش پشتیبانی با آنها در ارتباط باشند.
با توجه به اینکه فقط با دانلود بازی از کافه بازار این امکان را داریم تا از مزیت های خرید ریالی بهره برده و نسخه هایی که از گوگل پلی یا منابعی به غیر از بازار دانلود می شوند به این امکان دسترسی نخواهند داشت.
منبع : طراحی سایت
 
بالا پایین