Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دکوراسیون چیدمان / منزل ایرانی

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر دکوراسیون و مبلمان
Konu Başlığı دکوراسیون چیدمان \/ منزل ایرانی
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]عکس های مدل چیدمان منزل ایرانی[/h]
. عکس های مدل چیدمان منزل ایرانی





سایت فتوکده : سایتی برای همه سلیقه ها
[h=3]دکوراسیون چیدمان / منزل ایرانی
[/h]
به گزارش سایت فتوکده : دکتر محمد مجد روانپزشک : سادگی مهم‌ترین عنصری است که بسیاری آن را نادیده می‌گیرند.ساده‌ترین چیدمان و بهترین آن،استفاده از حجم‌ها و وسایل کوچک و ساده است؛به طوری که فضای خانه کمی خالی دیده شود.مثلا در گوشه‌ای چند صندلی و یک میز قرار دهیم نه اینکه همه فضا را با انواع مبلمان پر کنیم.چیدمان خلوت و خالی،فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. با رعایت این ویژگی می‌ توانیم جای وسایل را هم زود به زود تغییر دهیم و چیدمان متفاوتی را تجربه‌ کنیم. بعضی خانه‌ ها مثل فروشگاه مبل است،وارد خانه که می‌شوید انواع میز و صندلی‌ها را می‌بینید که بیننده را زود هم خسته می‌کند.ما در حال حاضر با خانه‌ های کوچک روبه‌ رو هستیم،پس بهتر است وسایل‌ مان را هم متناسب با فضا انتخاب کنیم.



مبلمان های تاشو بسیار مناسبند،تابلوهای دیوار هم بسیار مهم هستند،شکل‌های درهمی که فقط چشم را خسته می‌کنند مناسب نیست.عنصر مهم دیگر در چیدمان، وجود گل است.چه خوب می‌شد اگر در خانه‌ ها حضور موثر گل را ببینیم و چه بهتر که گل‌های استفاده شده طبیعی باشند.در واقع با گل، زندگی را وارد خانه کرده‌ایم،ما خیلی از طبیعت فاصله گرفتیم، اینقدر که دیگر آرامش‌مان هم از بین رفته است،در بسیاری موارد می‌توانیم پرده نداشته باشیم،به‌ خصوص اگر منظره زیبایی پیش رویمان باشد، هتر است به جای پارچه‌ های رنگارنگ به طبیعت نگاه کنیم.می‌ توان از دو نوع پرده استفاده کرد،یک پرده تیره و یک پرده روشن برای زمان‌های روز و شب و …



وجود وسایل قدیمی همراه با خاطرات گذشته ما را آرام می‌کند. اگر می‌شد بهتر بود اتاقی درست می‌کردیم مخصوص این روزها، اتاقی ویژه به سبک قدیمی که در آن بازگشت به گذشته داشته باشیم

با توجه به کوچک شدن فضا می‌توانیم یک فضای کوچک و محدود مثلا یک گوشه و کنج خانه را به این سبک بچینیم،آنجا تمام آنچه که ما را به گذشته متصل می‌ کند بگذاریم.شاید گلابدان، قرآن،تسبیح و تصاویری از آدم‌هایی که دوستشان داریم؛این گوشه گوشه مقدسی می‌شود.البته یک دستور جدیدی هست که می‌گوید اینطور فضاها آدم را افسرده می‌کند که به نظر من اینطور نیست باید ببینیم چه کسی چه چیزی می‌خواهد نه اینکه خط و قانون بدهیم.

 
بالا پایین